Encarregat/da botiga cosmètica i perfumeria
¿Te apasiona el mundo de la belleza?¿Dispones de experiencia gestionando equipos? ¿Buscas un nuevo reto profesional? ¿Tienes disponibilidad horaria? Si es así, ¡no dejes escapar esta oportunidad!Desde Adecco buscamos una persona organizada, resolutiva y con buenas dotes comunicativas y de gestión de personal para incorporarse como responsable de una tienda de cosmética, perfumes y maquillaje en Vic. Tus tareas serán las siguientes:- Gestionar las funciones de un equipo de personas.- Gestionar los horarios del equipo de trabajo.- Resolución de posibles incidencias.- Proponer acciones y mejoras.Requisitos- Experiencia de un o dos años en el sector retail o realizando tareas similares a las nombradas.- Disponibilidad horaria para trabajar fines de semana y algún festivo.- Residencia por la zona de Vic.- Capacidad de gestión de personal y resolución de incidencias.- Inglés valorable.¿Qué ofrecemos?- Contrato estable directamente por empresa.- Posibilidad de entrar a trabajar en una empresa internacional consolidada en España.- Integración en un equipo importante del sector.- Buen ambiente de trabajo.- Horario partido de lunes a sábado, un día a la semana de fiesta rotativo.Si te consideras una persona orientada a resultados, que le gusta el trabajo en equipo y tienes ganas de asumir nuevos retos, ¡APÚNTATE!¡Te queremos conocer!
Jornada completa
Contrato indefinido
22.920€ - 22.920€ bruto/año
dependiente
Enginyer/a o Arquitecte Estructurista
Important empresa d'arquitectura i enginyeria multisectorial amb seu a Osona i amb atractius projectes en curs, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector, requereix incorporar un/a Tècnic/a en enginyeria estructural de la construcció. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per formar part d'una empresa referent en el sector de l'enginyeria i de l'edificació que ofereix la possibilitat de participar en motivadors projectes integrals d'enginyeria / edificació / medi ambient.
En dependència del/la Director/a Tècnic/a, la principal funció serà el càlcul i disseny d'estructures i les principals tasques les següents:
- Utilització del software especialitzat (CYPE i Allplan o AutoCAD) per a dissenyar estructures de formigó, acer i fusta.
- Aplicació de normatives de construcció i seguretat.
- Avaluació de càrregues, esforços i deformacions en estructures.
- Simulació i modelatge de comportament estructural davant diferents condicions.
- Coordinació amb enginyers i arquitectes en la resolució de problemes constructius.
- Elaboració d'informes tècnics, memòries de càlcul i plànols estructurals.
- Verificació del compliment de normatives nacionals.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa familiar amb més de 30 anys de trajectòria en el sector i en continu creixement.
- Clients multisectorials: realitzar projectes d'edificació per a clients de diversa índole i de diversos sectors (residencial, industrial, públic).
- Possibilitats de desenvolupament professional en empresa en continu creixement i professionalització.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible: l'empresa ofereix la possibilitat d'acordar l'horari habitual, segons les necessitats personals o familiars que pugui tenir persona interessada (amb sortida a partir de les 16:30h).
- Teletreball: Opció de poder teletreballar parcialment, segons ubicació de la residència habitual i de les necessitats personals o familiars de la persona interessada.
Es requereix:
- Coneixement a nivell d'usuari dels software: Cype i Allplan o AutoCAD.
- Coneixement en normes estructurals nacionals.
- Capacitat per a treballar en equip amb enginyers, arquitectes i projectistes
- Carnet de conduir B.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial
Enginyer/a de projectes i Obres Públiques
Important empresa d'arquitectura i enginyeria multisectorial amb seu a Osona i amb atractius projectes en curs, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector, requereix incorporar un/a Tècnic/a pel desenvolupament de projectes d?enginyeria i obres públiques. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per formar part d'una empresa referent en el sector de l'enginyeria i de l'edificació que ofereix la possibilitat de participar en motivadors projectes integrals d'enginyeria / edificació / medi ambient.
En dependència del/la Cap de Projectes, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Realització de projectes bàsics i executius d'obres públiques (urbanització, col·lectors d'aigües, edificació d'obres públiques,...).
- Direcció facultativa d'obres.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa familiar amb més de 30 anys de trajectòria en el sector i en continu creixement.
- Clients multisectorials: realitzar projectes d'edificació per a clients de diversa índole i de diversos sectors (residencial, industrial, públic).
- Possibilitats de desenvolupament professional en empresa en continu creixement i professionalització.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible: l'empresa ofereix la possibilitat d'acordar l'horari habitual, segons les necessitats personals o familiars que pugui tenir persona interessada (amb sortida a partir de les 16:30h).
- Teletreball: Opció de poder teletreballar parcialment, segons ubicació de la residència habitual i de les necessitats personals o familiars de la persona interessada.
Es requereix:
- Coneixement a nivell d'usuari dels software: Revit, Allplan o AutoCAD o similars.
- Capacitat de treball en equip, organització, planificació i capacitat resolutiva.
- Habilitats comunicatives per al tracte amb el client o amb proveïdors i amb col·laboradors interns.
- Carnet de conduir B.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial
Arquitecte Tècnic / Aparellador per a direcció executiva d'obres
Important empresa d'arquitectura i enginyeria multisectorial amb seu a Osona i amb atractius projectes en curs, amb més de 30 anys de trajectòria en el sector, requereix incorporar un/a Arquitecte Tècnic / Aparellador. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per a un/a persona amb motivació per a l'aprenentatge i el creixement constant i per formar part d'una empresa referent en el sector de l'enginyeria i de l'edificació que ofereix la possibilitat de participar en motivadors projectes integrals d'enginyeria / edificació / medi ambient.
En dependència del/la Director/a Tècnic/a, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Direcció d'execució visada pel Col·legi d'Aparelladors.
- Coordinació de seguretat i salut visada pel Col·legi d'Aparelladors.
- Visites periòdiques a les obres.
- Amidaments, pressupostos i certificacions.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa familiar amb més de 30 anys de trajectòria en el sector i en continu creixement.
- Clients multisectorials: realitzar projectes d'edificació per a clients de diversa índole i de diversos sectors (residencial, industrial, públic).
- Possibilitats de desenvolupament professional en empresa en continu creixement i professionalització.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible: l'empresa ofereix la possibilitat d'acordar l'horari habitual, segons les necessitats personals o familiars que pugui tenir persona interessada (amb sortida a partir de les 16:30h).
- Teletreball: Opció de poder teletreballar parcialment, segons ubicació de la residència habitual i de les necessitats personals o familiars de la persona interessada.
Es requereix:
- Professional col·legiat doncs haurà de visar projectes.
- Coneixement a nivell d'usuari del software Presto (o similars).
- Capacitat de treball en equip, organització, planificació i capacitat resolutiva.
- Habilitats comunicatives per al tracte amb el client o amb proveïdors i amb col·laboradors interns.
- Carnet de conduir B.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
arquitecto
Técnico/a Comercial Internacional (LATAM)
Empresa industrial del sector metalúrgico, referente en España en fabricación y comercialización de equipos electrodomésticos y de clima y ventilación para uso doméstico y profesional y en plena expansión internacional, requiere incorporar un/a Técnico/a Comercial de Exportación para la zona de Latinoamérica (LATAM), la misión del/la cual será la de conseguir incrementar la presencia de la empresa en la zona asignada.
En dependencia del/la Director/a de Exportación, las principales tareas y funciones del puesto de trabajo son:
- Participar en el desarrollo e implementación de planes estratégicos de crecimiento de negocio en la zona asignada.
- Planificar y desarrollar las acciones comerciales para lograr los objetivos de ventas acordados con Dirección de Exportación para la zona asignada.
- Prospección, visita y desarrollo de relaciones comerciales con clientes o potenciales clientes.
- Captación de nuevos clientes, mediante reuniones planificadas y acciones comerciales.
- Mantenimiento y ampliación de la red de distribuidores a la zona asignada.
- Búsqueda de nuevas oportunidades de negocio.
- Presentación de ofertas de valor a los clientes con la colaboración de los otros departamentos.
- Negociaciones y cierres de acuerdos con los clientes.
Se ofrece:
- Incorporación inmediata en sólida y prestigiosa empresa, líder nacional en su sector y en expansión internacional.
- Formación inicial y continua en producto, sector y empresa.
- Excelente ambiente laboral en empresa con escasa rotación profesional.
- Opciones de desarrollo profesional en empresa fabricante - técnica, con fuerte componente tecnológico y en continuo crecimiento y expansión.
- Jornada completa, con posibilidad de teletrabajo parcial (1 o 2 días a la semana) una vez superado el periodo de formación inicial. Horario: de lunes a jueves, de 8h a 17h. Viernes, de 8h a 14h.
- Condiciones salariales negociables, acorde con la experiencia, conocimientos y valores aportados.
Se requiere:
- Persona capaz de planificar, programar y controlar las acciones comerciales orientadas al desarrollo de negocio en el ámbito internacional.
- Persona comprometida, orientada a resultados, con capacidad para trabajar de forma autónoma después del periodo inicial de formación en la empresa.
- Disponibilidad para viajar un 50% en ámbito internacional (durante el periodo inicial de formación, los viajes serán menos frecuentes).
- Carnet de conducir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
comercial
Responsable de Comptabilitat i Finances
Empresa comercialitzadora de materials de construcció i de reformes integrals per a la llar, en fase de creixement i de reconegut prestigi i reputació, requereix incorporar un/a Responsable de Comptabilitat i Finances.
En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Control i gestió de pagaments i cobraments.
- Conciliació bancària.
- Control i seguiment de la tresoreria.
- Registre i supervisió comptable.
- Elaboració i presentació d'impostos i liquidacions fiscals.
- Suport en la preparació d'informes financers.
S'ofereix:
- Estabilitat professional en empresa familiar, referent en el seu sector i en constant creixement.
- Ser el/la Cap de l'Àrea de Comptabilitat i Finances (formada per 4 persones) i, per tant, la persona de referència a l'empresa en la gestió econòmica i la planificació/estratègia financera de la companyia.
- Horari: de dilluns a divendres, amb entrada a partir de les 8h i sortida a partir de les 17:30h.
Es requereix:
- Persona amb capacitat analítica i visió estratègica, planificada, organitzada i rigorosa.
- Formació i experiència sòlides com a Responsable Comptable, Adjunt a Director Financer o similars.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
financiero
Administratiu/va Comercial (Materials de Construcció i reformes)
Empresa comercialitzadora de materials de construcció i de reformes integrals per a la llar, en fase de creixement i de reconegut prestigi i reputació, requereix incorporar un/a Administratiu/va Comercial. La principal missió del lloc de treball és la de donar suport a l'equip comercial en la gestió administrativa i d'assessorament al client del pròpi Departament Comercial.
En dependència de la Direcció Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Atenció al client i gestió d'incidències: Proporcionar servei d'atenció al client, responent a consultes, solucionant dubtes i gestionant incidències de manera ràpida i eficient per assegurar la satisfacció dels clients.
- Generar pressupostos, ofertes i ordres de treball: Elaborar pressupostos detallats, preparar ofertes comercials i transmetre les ordres de preparació de comandes al Magatzem.
- Gestió de comandes: comercial - magatzem - enviament.
- Fidelització de la cartera de clients existents: Col·laborar amb els Comercials per mantenir i reforçar les relacions amb els clients actuals.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit en empresa en creixement i de reconegut prestigi i reputació a la zona.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: de dilluns a divendres, de 8h a 13h i de 15h a 19h.
Es requereix:
- Persona proactiva, amb capacitat organitzativa, adaptable, planificada i amb habilitats per al treball en equip.
- Bones habilitats comunicatives i clara orientació al client i a objectius.
- Es valorarà positivament experiència prèvia o coneixements en materials de construcció i reformes per a la llar.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
administrativo
Cap d'Obra per a Constructora de reconegut prestigi
Històrica empresa constructora amb oficines a Osona i a Barcelona, requereix incorporar un/a Cap d'obra per a responsabilitzar-se de la gestió tècnica i econòmica de diversos projectes de l'empresa.
En dependència del Director Tècnic i amb la col·laboració de l'Encarregat d'obra, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- L'organització, control i supervisió de personal de l'obra.
- La previsió, petició, recepció i control dels materials d'obra.
- L'elaboració de pressupostos.
- El control general dels treballs en l'àmbit d'execució, prevenció, econòmic i terminis.
- Fer de nexe entre l'empresa constructora i l'empresa client.
- Planificació tècnica i econòmica abans i durant l'obra.
- Establir i mantenir actualitzades les gestions de l'obra.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa en creixement continu i escassa rotació professional.
- Bon ambient de treball.
- Projectes de remodelació i construcció d'edificis i habitatges molt interessants tecnicament.
- Condicions salarials negociables, d'acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari flexible i adptable a les necessitats de la persona incorporada.
Es requereix:
- Responsabilitat i compliment de les tasques encomanades.
- Capacitat de treball en equip amb rigor i qualitat.
- Capacitat de comunicació amb interlocutors diversos: personal d'obra, proveïdors, etc.
- Proactivitat, iniciativa i autonomia a l'hora d'exercir les seves funcions.
- Coneixement de software del sector (Presto, Microsoft Project o similars).
- Residència a Osona o Barcelona (ciutat) o comarques veïnes.
- Carnet de conduir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
albanil
Encarregat d'Obra per a Constructora de reconegut prestigi
Històrica empresa constructora amb oficines a Osona i a Barcelona, requereix incorporar un Encarregat d'obra amb experiència mínima de 5-6 anys en la supervisió, control i coordinació de les tasques i del personal d'obra en construccions o rehabilitacions d'edificis.
En dependència del Cap d'obra, les tasques i funcions principals del lloc de treball són:
- Relació i coordinació amb els diferents industrials i subcontractes que participen en l'obra, per tal d'assegurar-ne la qualitat i el compliment dels terminis establerts.
- Assegurar el compliment de la normativa de prevenció de riscos laborals.
- Respectar i vetllar pel compliment de la normativa vigent i d'altres legislacions d'aplicació.
- Planificar i organitzar el procés dels treballs d'obra.
- Controlar i supervisar l'execució de l'obra.
- Controlar l'acompliment de la planificació.
- Interpretar els plànols i replantejament de l'obra.
- Proposar procediments, materials i tècniques d'execució.
- Facilitar l'assessorament tècnic als/a les operaris/àries.
- Efectuar càlculs de materials i amidaments de l'obra executada.
- Control dels materials, els mitjans i la maquinària d'obra.
- Control de la qualitat de les partides d'obra executades.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en sòlida empresa constructora d'Osona en creixement continu.
- Bon ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord a l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: de dilluns a divendres de 7:30h a 16:30h aprox., amb la corresponent pausa per dinar.
- Vehicle d'empresa.
Es requereix:
- Bones habilitats de comunicació i de lideratge per tractar amb molts tipus de perfils diferents.
- Capacitat de treball en equip i aptituds de lideratge.
- Excel·lent organització i planificació.
- Capacitat de resolució de problemes i de prevenció d'aquests.
- Atenció al detall.
- Capacitat de treball sota pressió.
- Residència a Osona o Barcelona (ciutat) o comarques veïnes.
- Carnet de conduir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
jefe-obra
Tècnic/a Informàtic/a per a empresa industrial (75% SW, 25% HW)
Per a important grup empresarial del sector agroalimentari amb més de 50 anys d'història i producció de cicle tancat, seleccionem un/a Tècnic Informàtic amb coneixements de sistemes i infraestructura i nocions de programació de BBDD SQL.
En dependència del/la Director/a IT, i amb el suport d'1 company que realitza tasques i funcions similars a les descrites, les principals tasques del lloc de treball són les següents:
- Manteniment d'ordinadors, perifèrics, xarxa i telefonia (40 - 50 usuaris interns de l'empresa).
- Participar en la implementació i el manteniment dels projectes d'infraestructura informàtica (xarxes, comunicacions, tallafocs, sistemes de seguretat,...).
- Anàlisi de les actuals aplicacions informàtiques i proposta de millores.
- Modificacions i millores de l'ERP i noves aplicacions, Power BI, anàlisis de dades,...
- Verificació, configuració, actualització i funcionament del hardware i software de la companyia, proporcionant el millor servei possible al client intern (treballadors).
S'ofereix:
- Projecte atractiu: estabilitat laboral (contracte indefinit) en empresa familiar sòlida amb més de 50 d'història i referent en el seu sector.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Incorporació immediata.
- Autoorganització i gestió del temps.
- Horari intensiu: de dilluns a divendres, de 12h a 20:30h o de 13h a 21:30h (amb 30min. per dinar).
Es requereix:
- Persona proactiva, resolutiva, i amb motivació per a créixer i desenvolupar-se professionalment en una empresa industrial.
- Coneixements de Microsoft server, xarxes, comunicacions, virtualització i seguretat informàtica.
- Nocions de programació de base de dades SQL.
- Residència a Osona, la Garrotxa o comarques limítrofes o disponibilitat de trasllat de residència a la zona.
Jornada indiferente
Contrato indefinido
25.000€ - 30.000€ bruto/año
informatico
Consultor/a Júnior (projectes d'inversió industrial subvencionables)
Per a important consultoria, dedicada a gestionar i tramitar subvencions per a projectes d'inversió industrial i processos d'eficiència energètica en l'àmbit industrial, amb més de 40 anys d'experiència en el sector, seleccionem un/a Consultor/a júnior per a formar part de l'equip de projectes industrials subvencionables (de transformació tecnològica o energètica) i Certificats d'Eficiència Energètica.
En dependència del Consultor Sènior amb el qual formarà equip, la principal tasca i funció del lloc de treball serà la de col·laborar amb el/s Consultor/s Sènior en tot allò que es refereix a la gestió i preparació de la documentació tècnica/econòmica per a la justificació de subvencions de projectes d'inversió industrial (preparació de pressupostos, determinació de costos, gestió de processos amb les diferents administracions,...). Entre altres:
- Contacte amb el client (empresa industrial), juntament amb el Consultor Sènior, per a detectar les necessitats i assessorar els clients en el que respecte a avantatges fiscals d'inversions en projectes industrials, amb especial èmfasi en Certificacions d'Eficiència Energètica i processos de transformació energètica/tecnològica cap a energies sostenibles.
- Redactar i elaborar les memòries tècniques o financeres de projectes d'inversió industrial.
- Seguiment dels terminis d'execució de les inversions.
- Recopilació d'evidències tècniques i econòmiques per a la justificació de la inversió davant els organismes competents.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat laboral en empresa sòlida i en continu creixement.
- Projecte laboral a llarg termini.
- Formació contínua i opcions reals de desenvolupament professional a curt termini.
- Bon ambient de treball en empresa referent en el sector de la Consultoria de projectes d'inversió industrial i d'eficiència energètica.
- Participació directa en projectes industrials de transformació tecnològica o energètica molt interessants.
- Horari: jornada completa, amb flexibilitat d'entrada i sortida.
Es requereix:
- Proactivitat, iniciativa, capacitat de treball en equip i passió per la innovació.
- Motivació per a l'aprenentatge continu i per al desenvolupament professionalment en l'àmbit de la consultoria de projectes d'innovació i transformació industrial cap a tecnologies innovadores o eficiència energètica a través d'energies renovables.
- Do de gents i orientació al client.
- Residència a Osona o comarques limítrofes i carnet de conduir B per a desplaçaments ocasionals.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
consultor
VERIFICADOR/A CALIDAD SECTOR METAL
¿Tienes formación en calidad y quieres desarrollarte en un entorno estable y con oportunidades de crecimiento profesional? ¡Esta es tu oferta! Si te motiva trabajar en una empresa dinámica y creciente, ¡no te lo pienses más, esta oferta es para ti! Tendrás: - Contrato indefinido directo por empresa. - Horario de Lunes a Viernes de 7:00h-13:00h y de 15:00h-17:00h - Oportunidades de crecimiento profesional y plan de formación continua. - Buen ambiente laboral y beneficios sociales. Funciones: - Realizar los controles dimensionales y aspectuales de los artículos terminados antes de la expedición, siguiendo los requisitos de los planos. - Verificar los artículos en proceso procedentes de fases externos o de proveedores y registrar las medidas en el programa ERP. - Asegurar el autocontrol durante las fases de fabricación. - Calibrar los equipos de medida. - Participar en otras tareas propias del departamento de calidad y colaborar con los demás departamentos según sea necesario. Se valorará: - Formación técnica en calidad o áreas relacionadas. - Experiencia en funciones similares. - Capacidad de organización y atención al por menor. - Capacidad para trabajar de forma autónoma y en equipo. - Idiomas: Francés / Inglés. Si tienes ganas de ser parte de un proyecto en pleno crecimiento, situado en la zona de Osona, ¿a qué esperes? ¡Esta es tu oportunidad!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
calidad, tecnico-validaciones, validador
Mozo/a Carretillero - Vic (Estable)
¡ÚNETE?A?LA?FAMILIA?ONTIME! En?Ontime,?empresa?en?la?que?promovemos?una?política?de?contratación?inclusiva,?justa?para?todos?y?uno?de?los?líderes?en?operaciones?logísticas?integrales?en?Iberia,?¡seguimos?creciendo?y?queremos?que?formes?parte?de?nuestro?equipo!? Nos?enorgullece?contar?con?una?gran?red?de?profesionales?apasionados?por?la?logística?y?el?transporte,?comprometidos?con?la?excelencia?y?la?innovación. Te?apasiona?la?logística??¡Esta?es?tu?oportunidad!?Estamos?buscando?talento?para?diversos?roles,?y?ahora estamos en búsqueda para la nave de Vic, Mozo/a con carnet de carretillero, para realizar turno partido. Requerimos una persona que busque una oportunidada de desarollo, persona responsable, con alta orientación a la mejora, dinámico y proactivo. Imprescindible tener CARNET DE CARRETILLERO VIGENTE Funciones principales: - Carga y descarga de camiones. - Almacenamiento y movimientos en Almacen. - Distribución de mercancías según destino. - Inventario. - Lectura y etiquetaje. - Prescintar. Ofrecemos: - Contrato INDEFINIDO directo por empresa. - Salario según convenio. - De LUNES a VIERNES realizando turno partido de 07:00 a 10:00 y de 15:00 a 19:30 horas. - Incorporación a mediados de abril. ¡Ven?a?ver?lo?que?somos?capaces?de?hacer! No?solo?te?contamos?lo?que?ofrecemos,?¡te?invitamos?a?ser?parte?de?nuestro?éxito!?Echa?un?vistazo?a?nuestro?perfil?y?descubre?todas?las?vacantes?abiertas?que?tenemos?en?Ontime. ¡Aplica?ahora?y?empieza?a?escribir?tu?futuro?con?Ontime!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
almacen, carretillero, mozo
Enginyer/a o Tècnic/a d'automatització d'equips de dosificació i control
Empresa industrial amb seu a Osona, de consolidada trajectòria i amb excel·lent reputació, requereix incorporar un/a Enginyer/a o un Tècnic/a per a la realització de projectes d'automatització d'equips i maquinària de dosificació i control, principalment de líquids.
En dependència directa del/la Director/a de l'Àrea d'Enginyeria, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Definir equips i instruments de dosificació i control necessaris (equips intel·ligents, IOT i equips de telemetria) per a l'empresa client (fase de I+D, conceptualització i disseny del projecte d'instal·lació i maquinària).
- Elaboració d'ofertes tecnicoeconòmiques, amb la col·laboració del Dept. Comercial.
- Coordinació de l'execució del projecte i de la seva posada en marxa.
- Visites a les instal·lacions del client per a la presa de requisits tècnics o per a col·laborar en la posada en marxa de la maquinària (equips de dosificació i control).
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en empresa fabricant, líder en el seu sector.
- Jornada completa amb horari de 8h a 13:30h i de 14:30h a 17:45h, de dilluns a dijous i els divendres intensiu de 8h a 15h. A l'estiu (del 24 de juny al 15 de setembre) horari intensiu de 8h a 15h. S'ofereix certa flexibilitat horària d'entrada i sortida.
- Condicions salarials competitives, negociables en funció de l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Formar part d'un departament (Enginyeria) en creixement i en el qual la innovació és permanent i suposa un factor clau d'èxit.
- Possibilitat de realitzar trajectòria professional en una empresa líder en el seu sector i referent a Osona.
- Excel·lent ambient de treball en empresa amb escassa rotació laboral.
- Formació inicial i contínua en producte i servei.
Es requereix:
- Capacitat de treball en equip i de forma autònoma al mateix nivell, capacitat de comunicació i d'interrelació amb clients, empatia, vocació de servei i proactivitat.
- Perfil híbrid: que li agradin els projectes de conceptualització i disseny de maquinària però també sortir a casa client per a coordinar / col·laborar en la posada en marxa de la maquinària.
- Disponibilitat per a viatjar 1 o 2 vegades al mes en àmbit estatal (viatges de 2 o 3 dies de durada màxima).
- Bon nivell d'AutoCAD i experiència en el disseny i posada en marxa de maquinària o instal·lacions industrials.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
vendedor,comercial
Tens experiència com a comercial? Vols formar part d'un projecte innovador?Si és que sí, aquesta oferta és per a tu!Una empresa innovadora dedicada a la digitalització de panys ubicada a Vic busca un/a Director/a Comercial per incorporar en el seu equip.Les teves funcions seran:-Gestió de les vendes i relació amb els clients.-Col·laboració amb proveïdors estratègics.-Gestió de la comunicació i estratègies digitals. -Planificació i pressupostos.-Gestió de visites comercials i reunions.Requisits:-Experiència en vendes en el sector de control d'accessos electrònics, programari, domòtica i automatismes.-Domini avançat de l'anglès per la comunicació amb proveïdors internacionals.-Carnet de conduir i disponibilitat per viatjar.-Residència propera a la zona de Vic.Què oferim?-Contracte indefinit directament per empresa.-Oportunitat de desenvolupament professional en un sector dinàmic i innovador.-Suport tècnic i de backoffice proporcionat per l'empresa.-Horari partit de dilluns a divendres.Si creus que encaixes en el perfil que busquem, no ho dubtis,Inscriu-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 30.000€ bruto/año
comercial
Técnico de Mantenimiento Industrial (Turno noches)
Para industria alimentaria con sede en Osona, líder nacional en su mercado y con más de 40 años de historia, seleccionamos un/a Técnico de Mantenimiento para llevar a cabo el mantenimiento preventivo y correctivo de la maquinaria industrial de su fábrica (envasadoras, encajadoras, etiquetadoras, hornos, robots paletizadores, etc.).
Se ofrece:
- Incorporación inmediata y contrato indefinido en histórica empresa, líder en el sector alimentario.
- Plan de formación continua y plan de carrera dentro de la empresa fijado desde la incorporación a la empresa.
- Horario: turno de noches: de 22h a 6h, de domingo noche a viernes mañana.
- Condiciones salariales negociables, de acuerdo con los conocimientos, experiencia y valores aportados.
Se requiere:
- Persona proactiva, responsable, con capacidad para trabajar con cierta autonomía.
- Experiencia mínima de 2 o 3 años como Técnico de Mantenimiento de maquinaria industrial y/o formación en electromecánica, mecatrónica, electricidad, electrónica o similar.
- Motivación y deseo de realizar formación continua para crecer profesionalmente a medio y largo plazo en la empresa, líder nacional en el sector alimentario.
- Residencia en Osona o comarcas limítrofes o disponibilidad para el traslado de la residencia a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
electromecanico,mantenimiento
Responsable d'organització productiva per empresa de serveis
Per a important empresa del sector serveis d'Osona, seleccionem un/a Responsable d'Organització, la principal funció del/la qual serà la d'organitzar i planificar el servei que proporcionen els treballadors de l'empresa a 600 empreses o col·lectius clients.
En dependència de Direcció, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Col·laborar en l'organització i confecció d'horaris i vacances d'una plantilla de 200 treballadors/es.
- Mediar amb els treballadors i els clients per gestionar i resoldre les incidències que es puguin produir durant el servei.
- Organització de rutes i planificació de visites de l'equip de 4 Supervisors d'equip.
- Gestionar i col·laborar en la reducció de l'absentisme.
- Mantenir una relació directa i un tracte proper amb el client.
- Registre d'hores.
S'ofereix:
- Incorporació immediata, contracte indefinit i estabilitat professional en empresa d'Osona referent en el seu sector.
- Formació inicial i contínua i aprenentatge constant, tant en servei com en gestió de persones (entorn molt dinàmic amb canvis constants).
- Horari: de dilluns a divendres; de 8h a 13h i de 15h a 18h.
- Oficines amb sala Office - menjador per, si es vol, poder dinar a la mateixa empresa.
Es requereix:
- Persona proactiva, dinàmica, organitzada, flexible, responsable, empàtica, assertiva i bona comunicadora, que sàpiga treballar en equip. Amb capacitat per gestionar imprevistos i tolerància a l'estrès.
- Experiència prèvia en organització de personal i tracte directe amb el client, realitzant tasques similars a les descrites.
- Residència a Osona o comarques limítrofs o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
ingeniero
Responsable d'Oficina Tècnica Serralleria (Horari: de 7h a 15h)
Taller d'Osona, especialitzat en serralleria i muntatges industrials, requereix incorporar a un/a Responsable (delineant) per a la seva Oficina Tècnica.
En dependència de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Amb la col·laboració de Gerència i del Responsable de Taller, definir i establir prioritats i ordres de treball setmanals i diàries.
- Realitzar els plànols i escandalls de les peces a fabricar (desglossar preus), assegurant que les mesures recollides són fidels a la realitat per evitar errors en la fabricació.
- Elaborar pressupostos (posar preu als materials i productes) basats en els plànols i característiques del projecte/producte.
- Realitzar visites in situ a casa client per entendre les seves necessitats i prendre mides (fan peces petites i mitjanes: baranes, escales, portes, conos,...).
- Fer les compres de materials necessaris, assegurant-se que compleixin els estàndards de qualitat i assegurant-ne el seu subministrament al taller per tal que aquest pugui complir amb els terminis de fabricació.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en consolidada empresa familiar d'Osona.
- Horari habitual: de dilluns a divendres de 7h a 15h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Persona responsable, proactiva, resolutiva, organitzada, metòdica, amb habilitats comunicatives i de treball en equip.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència en la zona.
- Coneixements i experiència en l'ús d'algun software de disseny (AutoCAD; Solid Edge, SolidWorks o similars). L'empresa pot adaptar-se/adquirir el sofware que més domini la persona interessada.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
40.000€ - 45.000€ bruto/año
supervisor,responsable,gerente
Encarregat de Fàbrica Metal·lúrgica (torn de 14h a 22:15h)
Històrica empresa, líder en el sector del disseny, fabricació i comercialització d'electrodomèstics per a ús domèstic i industrial, requereix incorporar un/a Encarregat de Fàbrica pel torn de matí (de 14h a 22:15h) amb experiència mínima de 3 anys com a Responsable de Fàbrica o Cap de Producció en empresa fabricant, preferiblement de productes metal·lúrgics o plàstics.
En dependència del Cap de Producció, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Supervisió de l'equip d'operaris amb les seves corresponents màquines.
- Vetllar per la seguretat de les persones treballadores, col·laborar en la prevenció de riscos.
- Promoure i vetllar per l'ordre, neteja i conservació de les instal·lacions i maquinària.
- Controlar la producció de les seccions assignades, mantenir i/o millorar la productivitat, qualitat i termini de lliurament.
- Formació d'operaris i avaluació d'aquests.
- Comunicar al departament de compres les necessitats urgents de material.
- Promoure la implantació i millora del sistema "5S" i del Sistema de Qualitat.
- Atendre les necessitats de les persones treballadores, consultes, etc.
- Fer-se càrrec de gestionar directa o indirectament les situacions extraordinàries (Exemple: parada de producció per falta de subministrament elèctric, fallada del compressor o problemes informàtics).
- Vetllar per mantenir un bon clima laboral entre els treballadors.
- Supervisar l'inventari de les seccions assignades.
- En situacions extraordinàries d'absència del Cap de Producció, assumirà part de les funcions d'aquest, adequant-les amb el suport del Director d'Operacions.
- Responsabilitzar-se d'obrir la fàbrica, així com les funcions d'arrencar màquines, llums, desactivar a l'alarma,...
S'ofereix:
- Incorporació immediata en històrica empresa familiar, amb més de 50 anys de trajectòria i líder nacional en el seu sector d'activitat.
- Estabilitat laboral, formació inicial i contínua en producte i possibilitats de desenvolupament professional.
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Excel·lent ambient laboral en empresa en creixement i escassa rotació laboral.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Coneixements d'interpretació de plànols.
- Coneixements bàsics de: electricitat, aire comprimit, hidràulica, matrius i mecanització.
- Persona amb iniciativa, ordenada i amb capacitat d'organització i de lideratge.
- Residència al Vallès Oriental, Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
jefe-produccion
Tècnic/a Comercial Injecció Plàstica (sector industrial)
Empresa especialitzada en projectes i processos d'injecció plàstica amb seu Osona, requereix incorporar un/a Tècnic/a Comercial per la Divisió Industrial, la principal missió del/la qual serà la de gestionar i incrementar la cartera de clients de la Divisió Industrial, treballant inicialment el mercat local (Catalunya).
En dependència i amb la col·laboració de Gerència, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
- Prospecció de potencials clients (empreses industrials que necessitin injectar plàstic o fer algun tipus de peça plàstica); recerca, captació, elaboració i presentació de propostes, seguiment i tancament de propostes comercials amb el suport del Project Manager / Gerència (70% del temps).
- Fidelització, manteniment i seguiment de la cartera de clients activa assignada (20% del temps).
- Elaboració d'informes sobre accions comercials realitzades i feedbacks, mantenint actualitzada la informació en el CRM de l'empresa (10% del temps).
S'ofereix:
- Formar part d'un projecte estable (contracte indefinit) per una empresa consolidada en el seu sector, amb gran know-how i expertesa tècnica i basada en alts estàndards a nivell de qualitat de producte i de processos.
- Horari a acordar segons necessitats de la persona interessada (s'ofereix opció de fer horari de 8h a 17h o altre horari a acordar entre les parts).
- Flexibilitat organitzativa i horària (autoorganització i gestió del temps).
- Vehicle d'empresa per a ús professional i personal o pagament de despeses de quilometratge (en el cas que la persona disposi de vehicle propi i vulgui utilitzar-lo per a l'activitat professional), Tel. mòbil, PC, dietes i altres eines i equips necessaris per a l'activitat comercial.
- Condicions salarials a acordar, segons experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Perfil clarament Hunter, orientat a la venda consultiva, proactiu, coneixedor del teixit industrial de Catalunya, preferiblement amb coneixements tècnics del procés d'injecció (desitjable, no obligatori) i habituat al tracte amb Oficina Tècnica d'indústria client o potencial client.
- Persona responsable, enfocada a resultats i habituada a treballar amb autonomia.
- Carnet de conduir "B".
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
comercial
Oficial de primera Instal·lador Elèctric Industrial (Baixa Tensió)
Per a important empresa de serveis que es dedica a proporcionar solucions integrals en el sector de l'electricitat i el manteniment industrial, seleccionem a un Oficial de primera Instal·lador Elèctric Industrial per a realitzar instal·lacions de baixa tensió a les indústries - clients.
En dependència del Director Tècnic, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Interpretació de plànols (saber llegir i interpretar esquemes elèctrics) per a realitzar instal·lacions elèctriques de baixa tensió.
- Realitzar les instal·lacions elèctriques de baixa tensió industrial.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat professional en històrica empresa, referent en el sector de les instal·lacions i el manteniment industrial.
- Clients multisectorials: realitzar projectes per clients de diversa índole i diversos sectors.
- Formació contínua i opcions de desenvolupament professional.
- Horari partit de dilluns a divendres.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb els coneixements, experiència i valors aportats.
- Vehicle d'empresa totalment equipat, telèfon mòbil i altres eines i equips necessaris per a realitzar correctament la feina.
Es requereix:
- Persona proactiva, responsable i amb capacitat per a treballar amb certa autonomia.
- Saber llegir i interpretar esquemes elèctrics i plànols tècnics.
- Experiència contrastada en instal·lacions elèctriques de baixa tensió en l'àmbit industrial.
- Motivació per al desenvolupament professional en una empresa amb clients multisectorials.
- Carnet de conduir cotxe (B).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
electricista
Logístico/a Reponedor/a Vic
¿Estás buscando una oportunidad en el Sector Retail como Logístico y/o Reponedor/a?Sigue leyendo...Desde Adecco para la mayor gran superficie Retail del Sector del Bricolaje estamos buscando un/a Logístico/a Reponedor/a con conocimientos en control de mercancías.Si estás interesado/a INSCRÍBETE, ¡estamos deseando conocerte!Tu misión sería:Flujos logísticos:Efectuar la recepción, la separación y la mecanización de la mercancía que ingresa en la tienda para optimizar los flujos logísticos y su correcta disposición a sala de venta, a la sección de servicios y a los clientes.Ubicación en fecha de los Pedidos Clientes generados en tienda para facilitar la gestión de dicha mercancía por parte de la sección de Servicios.Control de mercancías:Realizar el/la control físico/a de mercancías, inventarios en el almacén y gestión de la demarca de la tienda, con el fin de garantizar un stock correcto y sano.Gestión de residuos:Garantiza la gestión de residuos generados en la tienda dentro de los parámetros legales marcados por la compañía, con el fin de lograr los objetivos de responsabilidad social corporativa.Mantenimiento zonas logísticas:Mantener la zona de recepción y reserva de la tienda limpia respetando las normas de Seguridad con el objetivo de garantizar la seguridad en el tránsito de las zonas.Reposición:Reposición de producto en tienda garantizando la disponibilidad en los linealesEn Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
750€ - 1.450€ bruto/mes
logistica
Tècnic/a Superior en PRL Junior
Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en el mercat. Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la Geografia Nacional. La nostra missió principal es fer feliç a las persones, fer-les créixer i que aquestes siguin més competitives. Apostem per el desenvolupament de les persones. Potenciem el valor de las empreses a través de las persones. De veritat. Des de la nostra divisió de Recruiting, seleccionem un/a Tècnic/a Superior en PRL Junior per a una empresa consolidada i en creixement del sector càrnic. Aquesta és una gran oportunitat per incorporar-se a un entorn dinàmic i aportar valor en l’àmbit de la prevenció de riscos laborals. Quines seran les teves principals funcions? * Gestió de la vigilància de la salut: revisions mèdiques, seguiment d’aptituds i incorporacions. * Coordinació de les formacions obligatòries i reciclatges de PRL. * Tramitació i gestió de baixes per accident de treball (AT): actes, informes i seguiment. * Inspeccions oculars i seguretat de màquines (EPI’s, condicions de treball). L’empresa ofereix: * Posició estable en una companyia consolidada del sector càrnic. * Entorn dinàmic i aprenentatge continu en PRL. * Jornada de dilluns a divendres, amb horari de 8:00 h a 17:00. * Oportunitat per a recent titulats/es sense experiència prèvia. Si vols iniciar o consolidar la teva carrera en PRL, aquesta és una gran oportunitat!
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
prl,prevencion-riesgos,rrhh
SOPORTE DEPARTAMENTO COMUNICACIÓN
Empatif es un grupo especializado en la gestión de Recursos Humanos con más de 25 años de experiencia en el mercado. Estamos ubicados estratégicamente en distintos puntos de la Geografía Nacional. Nuestra misión principal es hacer feliz a las personas, hacerlas crecer y que éstas sean más competitivas. Apostamos por el desarrollo de las personas. Potenciamos el valor de las empresas a través de las personas. De verdad Desde nuestra división de Recruiting colaboramos con una compañía del sector de la cosmética, ubicada en la comarca de Osona, con un proyecto estable para formar parte del departamento de comunicación Tus funciones serán: Redes Sociales (RRSS): Generar ideas creativas de contenido para las diferentes marcas. Crear contenido multimedia (diseño gráfico y vídeo). Gestionar las redes sociales de nuevas marcas (planificación, creación de contenido, Community Manager). Coordinar campañas de influencers (selección, contacto y seguimiento). Redactar copies para publicaciones. Elaborar informes y reportings de actividad. Webs: Actualizar las páginas web de las marcas. Diseñar y crear banners. Redactar textos para las webs. Otras tareas de comunicación: Diseñar y enviar newsletters. Apoyar en shootings (sesiones de fotos/vídeo). Crear materiales promocionales para los clientes. Preparar y coordinar eventos. ¿Qué te ofrecemos? - Posibilidad de desarrollo profesional y personal. - Incorporación a una empresa en expansión, con un equipo joven y con mucho dinamismo. - Contrato indefinido por empresa. -Horario de lunes a jueves de 8.00 a 16.30 de lunes a jueves. Viernes hasta las 15:00.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
marketing
Arquitecte Tècnic o Enginyer (Construcció innovadora)
Per a empresa d'Osona, referent en el sector de la Construcció moderna i amb gairebé 100 anys d'història, en important fase de creixement i expansió, seleccionem un/a Arquitecte Tècnic o Enginyer de l'Edificació (o formació universitària similar) per a formar part de l'Oficina Tècnica, integrada per 10-12 persones. Es tracta d'una excel·lent oportunitat professional per a un/a professional jove amb elevada motivació per a formar-se i créixer en una històrica empresa, referent d'un sector molt dinàmic i en creixement exponencial.
En dependència del Responsable de l'Oficina Tècnica, les principals tasques i responsabilitats del lloc de treball són:
- Disseny d'estructures segons ofertes prèviament acceptades pel client, mitjançant modelat amb el corresponent software.
- Elaboració de plànols i fitxes de producció.
- Elaboració de detalls tècnics amb AutoCAD.
S'ofereix:
- Incorporació immediata a jornada completa en empresa sòlida, referent en el seu sector, en creixement i de reconegut prestigi i reputació.
- Horari: De dilluns a dijous: entrada de 8h a 9h, pausa de 30min. per dinar i sortida a partir de les 16:30h. Divendres: de 8h a 15h.
- Estabilitat professional, opcions de projecció professional i bon ambient de treball.
- Assegurança mèdica.
Es requereix:
- Capacitat d'aprenentatge i motivació per a desenvolupar-se professionalment.
- Capacitat analítica i d'atenció al detall.
- Bon nivell de comunicació i habilitats interpersonals.
- Capacitat per a treballar en equip.
- Coneixements o experiència en l'ús d'AutoCAD.
- Coneixements o experiència en la interpretació de plànols.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial