Assistant de Direcció - Agència Catalana de Turisme

Anunciado Hace 2d
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Missió del lloc: assistir a la Directora General de l'ACT donant-li suport administratiu i operatiu, facilitant la gestió eficient de les activitats diàries i contribuint al compliment dels objectius estratègics.



Responsabilitats Principals:


  • Gestió d'Agenda: Organitzar i mantenir l'agenda de la directora, programant reunions, cites i esdeveniments, i assegurant la disponibilitat de temps per a les activitats prioritàries.

  • Comunicació: Actuar com a punt de contacte entre la direcció i les unitats organitzatives, així com amb clients/es i empreses proveïdores, gestionant la comunicació en els diferents canals de manera efectiva.

  • Preparació d'Informes: Elaborar informes, presentacions i documents necessaris per a les reunions i decisions estratègiques, assegurant que la informació sigui clara i concisa.

  • Coordinació de reunions: Organitzar reunions, incloent la logística, la preparació de materials i la presa d'actes, assegurant el seguiment dels acords assolits.

  • Gestió de Projectes: Donar suport en la planificació i seguiment de projectes estratègics, col·laborant amb diferents equips per assegurar el compliment de terminis i objectius.

  • Organització de viatges: Planificar i coordinar viatges de negocis per a la directora, incloent la reserva de vols, hotels i transport, així com la preparació d'itineraris detallats.

  • Confidencialitat: Manejar informació sensible i confidencial amb la màxima discreció i professionalisme.



Requisitos mínimos
  • Titulació: Llicenciatura o Grau en Comunicació, Turisme, Empresarials, Administració i Direcció d’Empreses o estudis similars.


  • Competències:
    • Habilitats comunicatives

    • Orientació a resultats

    • Habilitats interpersonals

    • Iniciativa i pro activitat

    • Habilitats organitzatives i de planificació

    • Treball en equip

    • Orientació a client/a




  • Idiomes:
    • Llengua catalana, nivell C

    • Llengua anglesa, nivell B2

    • Altres llengües, com alemany o francès



Es valoraran:


  • Coneixements i experiència en el sector turístic

  • Coneixements avançats de les diferents eines d’ofimàtica (Excel, Word, Power Point, etc.)

  • Polivalència. Tenir capacitat per a gestionar imprevistos i compaginar vàries tasques

  • Capacitat d'inspirar confiança i confidencialitat

  • Ser una persona eficient, flexible, responsable i rigorosa

  • Tenir aptituds per treballar al servei de les empreses i entitats del sector turístic


Oferim:


  • Bon ambient de treball

  • Formar part d’una entitat de promoció turística de referència

  • Possibilitat d’aprenentatge i coneixement del sector turístic català i dels seus mercats

  • Treballar en un equip multidisciplinari i multimercat


Data prevista d'incorporació: novembre 2024



Jornada: especial dedicació



Adreça: Carrer Aragó 244, 4a planta, 08007 Barcelona



Procés de selecció:


Les persones aspirants hauran de fer arribar el seu currículum i la carta de presentació.



Es farà una primera selecció a partir de la revisió del compliment de totes les condicions referides a l'oferta. S’hauran d’acreditar posteriorment en finalitzar el procés selectiu.



Es realitzaran dues entrevistes per valorar les qualitats i idoneïtat de les persones aspirants pre-seleccionades en relació a la plaça convocada. Una primera entrevista amb la Unitat de Gestió del Talent i Cultura Corporativa de l’entitat i una segona, només per les persones finalistes, amb la Directora de l’ACT.



Les persones candidates finalistes hauran de superar també una avaluació psicoprofessional mitjançant un exercici psicotècnic.





Les persones inscrites donen el seu consentiment per a que l'Agència Catalana de Turisme consulti les seves dades a altres administracions o organismes per comprovar que compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta oferta i que les consulti durant la seva vigència.



Contra aquesta convocatòria, la persona interessada pot interposar demanda contenciosa laboral davant dels Jutjats Socials en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d’acord amb les previsions establertes a l’article 69.2 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social –LRJS-, i seguint el procediment establert als articles 151 i 152 de la referida LRJS, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta