Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Descripción del empleo
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Seleccionem un/a Coordinador/ora de gestió documental per a gestionar un servei vinculat a l'Administració Pública. La teva funció principal consistirà en gestionar, organitzar i planificar les necessitats operatives i liderar diferents equips de treball, a fi d'assegurar el correcte i eficient funcionament dels centres assignats.
Imagina't com serà el teu dia a dia:
- Liderar, coordinar i motivar a l'equip de treball, garantint l'excel·lència del servei i el compliment dels estàndards de qualitat.
- Mantenir una relació directa, sòlida i col·laborativa amb el client per a conèixer i satisfer les seves necessitats i expectatives, com així també respondre eficientment a les seves sol·licituds i preocupacions amb el propòsit de brindar un servei de qualitat.
- Garantir que la documentació s'emmagatzemi de manera adequada, seguint els criteris establerts.
- Portar a terme la planificació de la cobertura del servei i realitzar el quadrant d'horaris del personal (altes, baixes, cobertures, etc.).
- Elaborar, redactar informes i protocols, i generar estadístiques relacionades amb el servei, així com reportar incidències i proposar propostes de millora.
- Gestió administrativa de RR.HH: planificació i realització de quadrants, tramitació d’altes/baixes, revisar nòmines, introduir i/o supervisar les variables de nòmina mensuals del personal al sistema informàtic, liquidacions, formar part del procés de selecció, impartir formacions, realitzar avaluacions periòdiques de l’acompliment i rendiment de l’equip.
- Controlar el compliment de la normativa laboral per part de l’equip de treball i informar de les desviacions detectades.
Què t'oferim?
- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Contracte: indefinit.
- Jornada i horaris: 37 h / setmanals:
De dilluns a dijous de 09:00 h a 18:00 h i divendres de 09:00 h a 15:00 h.
- Incorporació: immediata.
Requisitos mínimos
- Ser una persona amb iniciativa, disposar de lideratge, resolutiva, orientada a resultats i amb destacada orientació al servei.
- Empatia per les persones i sensibilitat per a empoderar, guiar i inspirar a l'equip de treball en un entorn de treball saludable.
- Formació en Gestió de Documentació, Arxius, Fotografia, Humanitats o equivalents.
- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe, anglès avançat preferiblement.
- Es valorarà molt positivament posseir experiència en gestió, coordinació i supervisió d’equips i en gestió documental.
- Disponibilitat per a desplaçar-se per diferents localitats de Catalunya.
- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.
Inscribirme a esta oferta