Ordenar ofertas por:
Provincia:
Lleida(1)
Categoría:
Administración Pública(1)
Administración empresas(1.970)
Atención a clientes(970)
Calidad, producción, I+D(1.175)
Comercial y ventas(2.638)
Compras, logística y almacén(2.259)
Diseño y artes gráficas(188)
Educación y formación(90)
Finanzas y banca(60)
Informática y telecomunicaciones(1.006)
Ingenieros y técnicos(1.742)
Inmobiliario y construcción(848)
Legal(145)
Marketing y comunicación(880)
Otras actividades(2.990)
Otros(3.673)
Profesiones y oficios(1.279)
Recursos humanos(539)
Sanidad y salud(602)
Sector Farmacéutico(149)
Turismo y restauración(944)
Ventas al detalle(83)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Grado(1)
Jornada laboral:
Sin especificar(1)
Tipo de contrato:
Indefinido(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo

Ofertas de empleo de Administración Pública

1 ofertas de trabajo de Administración Pública


Auxiliar d'Arxiu i Gestió Documental Legal
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones es sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual i/o diversitat funcional. Vols sumar-te al nostre equip? T’apassionen els arxius i les bases de dades? Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta! Volem incorporar un/a Auxiliar de Gestió Documental per a reconegut i prestigiós arxiu d'àmbit judicial ubicat a Lleida. La teva funció principal serà garantir l’ordre i el manteniment de l’arxiu a través de diferents tasques de suport administratiu i documental. Quines seran les teves funcions principals? - Fer la revisió de les transferències documentals. - Classificar, ordenar i registrar els documents segons criteris establerts. - Introduir les dades a l'inventari, així com actualitzar la base de dades. - Efectuar el suport a la gestió del servei de préstec, consultes i devolucions. Què t'oferim: - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte: indefinit. - Jornada laboral i horaris: 35 h/setmanals: de dilluns a divendres de 08:00 h a 15:00 h. - Incorporació: immediata. - Lloc del centre de treball: Lleida.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
Salario sin especificar
abogado
Anterior
Siguiente