La Fundació de Recerca Sant Joan de Déu (FSJD) esta interessada a incorporar un/a especialista/referent de qualitat, processos i gestió documental per a donar suport transversal a la institució en el manteniment d’acreditacions i certificacions, la millora continua i la gestió documental.
La persona seleccionada estarà integrada dins l’àrea de gestió del coneixement realitzant les següents funcions.
Responsabilitats principals
Acreditacions i certificacions
- Coordinar i gestionar el seguiment i actualització dels sistemes de qualitat
- Gestionar les auditories internes i acompanyament a les auditories externes per a l’obtenció de certificacions i acreditacions relatives a la qualitat
- Promoure i participar en el desenvolupament i implantació de noves acreditacions i certificacions que es puguin requerir
Processos i millora continua
- Assessorar, donar suport tècnic i participar en l'elaboració de Procediments de Treball Normalitzats (PNT) i altres documents de qualitat.
- Promoure i contribuir activament a l'anàlisi de processos, mapes i millora contínua dels processos estratègics i operatius i els seus indicadors.
Gestió documental i arxiu
- Establir i gestionar polítiques per a la creació, l'administració, la consulta, l'accés, la conservació i preservació de documents i registres.
- Elaborar, mantenir i promoure el quadre de classificació i les taules d’accés i avaluació documental
- Identificar les necessitats i participar en la implementació de les solucions necessàries en l’àmbit de la gestió documental i arxiu.