Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Es requereix incorporar personal administratiu per formar part de l’equip de Consultes Privades del centre. Les seves funcions principals són: atenció, informació i acompanyament a les persones usuàries (telefònica i presencial), programació de visites, proves..., gestió informàtica de visites i preparació consultes mèdica.
Requisitos mínimos
Requisits
- Formació acadèmica mínima CFGM – família Administració i Gestió, o equivalent.
- Català/Castellà bilingüe.
- Anglès nivell alt, mínim nivell First certificate.
- Ofimàtica nivell alt.
Es valorarà
- Coneixement d'HCIS.
- Experiència al sector hospitalari.
- Francès o altres idiomes.
- Certificat de discapacitat.
S'ofereix:
- Horari: dilluns a divendres 11:30 a 20 h (temps de descans) i divendres 12:00 a 18:00h.
- Contracte indefinit.
- Conveni SISCAT.
La Fundació Puigvert és una entitat compromesa amb la igualtat d'oportunitats, la igualtat efectiva de dones i homes, defensem la igualtat entre les persones, sent un dels principis de la política corporativa i de la gestió de persones
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Auxiliar Administrativo/a - HIPOTECARIO
Gestor/a de Incidencias Bancarias (puesto estable)
ADMINISTRATIVO/A SECTOR ALIMENTACIÓN
Auxiliar administrativo/a con discapacidad
Administratiu/va con discapacidad
Administrativo/a Facturación
Más empleos en Fundació Puigvert
ELECTRICISTA (Torn tarda)
INFERMER / INFERMERA - REA (TORN TARDA)
INFERMER / INFERMERA - REA (TORN MATÍ)