Anunciado 14 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Intress cerca un/a Tècnic/a de Comptabilitat per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat, seria per estar a la nostra Seu de Barcelona.



La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de l'àrea de comptabilitat, fent gestió i comptabilitat dels serveis que gestionem amb la finalitat d'assegurar que les dades queden registrats i facilitar el coneixement de la situació econòmica de l'entitat.



Què faràs?


  • Comptabilitat de factures rebudes i control del circuit de proveïdors.

  • Comptabilitat analítica de costos.

  • Conciliació bancària i caixa auxiliar.

  • Facturació dels diferents clients de l'entitat i dels serveis.

  • Realitzar la comptabilitat dels serveis, emetre factures als clients i conciliar tancaments bancaris amb l'objectiu d'assegurar que es disposi de totes les dades necessàries per al seu posterior anàlisi i presentació.


Què oferim?


  • Incorporació: immediata, t'estem esperant!

  • Contracte: indefinit, és una posició estable, volem que t'hi quedis!

  • Jornada: 38,5h setmanals.

  • Horari: De dilluns a divendres de 08.00 -15.00 i dos tardes (a escollir) de 08.00-17.30h

  • 1 dia de teletreball.

  • Projecció dins de l'entitat, volem que la persona que incorpori pugui adquirir més coneixement i creixi amb nosaltres.

  • Formació continuada per tenir coneixement de l'àmbit social o bé d'altres especialitats relacionades amb la posició.

  • Retribució: 1.824,39€ bruts mensuals (x 14 pagues 25.541,52€ bruts anuals).

  • Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.



Requisitos mínimos

Què esperem de tu?


Formació acadèmica necessària:


  • Graus relacionats amb la Gestió Administrativa/Comptabilitat o titulacions relacionades.

Experiència professional necessària:


  • Experiència de 2 anys realitzant funcions i tasques similars.

Coneixements necessaris:


  • Normativa comptable actual.

  • Coneixements de comptabilitat analítica i per centres de cost.

  • Excel i taules dinàmiques.

Altres aspectes a valorar:


  • Microsoft Dynamics 365/Finance and Operation.

  • Capacitat analítica, proactivitat i organització.

  • Experiència en la gestió de diferents serveis/clients.

  • Valorem molt l'actitut positiva, les ganes de treballar i de generar un bon clima de feina a Intress!

Si és la oferta que estaves esperant, no ho pensis més, aquesta és la teva oportunitat! Uneix-te a l'equip!



Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Auxiliar Contable temporal
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 5h
Administrador de Fincas
Etalentum
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Administrativo Contable (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 6d
ADMINISTRATIVO/A CONTABLE
Adecco
Barcelona, Barcelona
19 de abril
Administrador/a de Fincas Júnior
Adecco
Barcelona, Barcelona
19 de abril
ADMINISTRATIVO/A CONTABLE
Adecco
Barcelona, Barcelona
18 de abril
Más empleos en Intress
Tècnic/a de Comptabilitat
Intress
Barcelona, Barcelona
14 de abril
Suport Coordinació (Barnahus)
Intress
Seu d'Urgell (La), Lleida
11 de abril
Psicóloga-o infantojuvenil SIE Hospitalet de Llobregat
Intress
Barcelona, Barcelona
11 de abril