T'interessaria treballar a una important empresa del sector del gràfic T'agradaria format part d'un projecte consolidat i estable on poder-te desenvolupar professionalment?
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa del sector gràfic, ubicada al Baix Empordà, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip un/a ADMINISTRATIU/VA PLANIFICACIÓ.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del director general, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de forma autònoma:
- • Complimentar l'Ordre de Gravació.
• Comprovació de les despeses del material previst de les comandes finalitzades i posterior tancament de totes les comandes finalitzades.
• Realitzar i gestionar tots els canvis que afectin les comandes en curs.
• Reserva de materials i control d'estocs de materials.
• Realitzar la gestió dels aprovisionaments amb els proveïdors i informar el responsable de planificació dels possibles canvis de les dates d'enviament.
• Realitzar les tasques del responsable de secció en la seva absència.
• Passar l'ordre de compra de polietilè.
• Obrir les comandes de polietilè i de producció gestionant materials, cilindres…
• Gestionar l'aprovisionament de la fàbrica.
• Complir les normatives de Qualitat, Higiene, Medi Ambient i Prevenció de Riscos Laborals.
• Complir la normativa interna.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
- Formar part d’una empresa consolidada i amb forta presència al mercat nacional i internacional.
- Treballar en un ambient de treball estable, organitzat i rigorós
- Oportunitat de desenvolupar un rol dinàmic i de responsabilitat.
Horari de planning és una setmana de 8 a 17 i l'altre de 10 a 19, van rotant.
Salari negociable segons coneixements i experiència aportats