Des de Marlex Great People estem col·laborant amb una important empresa amb forta presència a nivell nacional, del sector de fabricació de Portes Industrials, amb oficines centrals prop de La Bisbal d'Empordà, que vol incorporar a un/a ADMINISTRADOR/A DE SISTEMES al departament IT.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
Reportant directament al Director IT, es tracta d’un rol tècnic, i la persona seleccionada s’encarregarà de donar suport al manteniment i gestió de sistemes de l'empresa, així com instal·lació i utilització de softwares especialitzats:
- Administració de servidors i gestió de l’Active Directory.
- Virtualització en entorns de VMWare.
- Gestionar backups amb Veeam Backup.
- Administració de xarxes (routers, switches, VPNs, LAN, etc.)
- Instal·lació i configuració d’equips (endpoints, impressores, mòbils, sistemes de comunicació, etc.)
- Administració de sistemes de seguretat i sistemes antispam i protecció de correu electrònic (fortinet).
- Domini de la gestió de centraletes virtuals.
- Suport a usuari final i resolució d’incidències N2.
- Manteniment i actualització de softwares.
L’empresa ofereix...
- Contracte indefinit directament per empresa.
- Horari de dilluns a dijous de 8h-14h i de 15h-17.30h, i divendres 8h-14h. Tot Juliol i Agost, treballen de 8h-16h.
- Entorn de treball col·laborador.
- Possibilitats de creixement professional.
- Opció de transport privat d’empresa des de Girona/Palamós fins a les oficines.
- Modalitat presencial amb flexibilitat.
- Salari a valorar segons experiència aportada.
T’agradaria treballar en una empresa en creixement? Tens experiència com a comercial al mercat francès? T’interessa formar part d’un equip de treball dinàmic?
Apunta’t, aquesta pot ser la teva oferta!
Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa de la zona de la Bisbal d’Empordà, dedicada al sector de la ceràmica en ple creixement, actualment cerca COMERCIAL per incorporar-se al seu equip.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del cap comercial, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme les següents tasques
Què s’ofereix?
Disposes d’experiència com a backoffice i cerques un projecte estable al Baix Empordà? T’interessaria formar part d’una emergent empresa empordanesa en una important fase de creixement?
Des de Marlex, estem col·laborant amb una important ubicada al cor del Baix Empordà, que actualment necessita incorporar un/a Administratiu/va Backoffice.
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència de la Direcció, la persona seleccionada s’encarregarà de:
Què s’ofereix?
• Formar part d’una empresa jove, en ple creixement i amb forts lligams al territori
• Jornada completa i horari de dilluns a divendres
• Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa
• Posició estable, dinàmica i en un entorn amb un bon ambient de treball
• Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats
Des de COMMONSENSE Consultoria de RRHH, estem seleccionant un/a BACK OFFICE AMB ANGLÈS AVANÇAT I FRANCÈS VALORABLE
Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador; amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
La persona seleccionada s’ocuparà de l’atenció al client de manera hibrida, convinent l’atenció al públic a la botiga de la fabrica així com suport a l’àrea comercial a nivell de Back office
Quines seran les teves responsabilitats?
Funcions Customer service B2C:
Funcions backoffice e-commerce:
Funcions atenció al client:
Quin perfil estem buscant?
Què t’oferim?
Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.