Anunciado Hace 5d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La Fundació de Recerca Sant Joan de Déu (FSJD) esta interessada en incorporar un/a especialista de qualitat, processos i gestió documental per tal d’impulsar el sistema de qualitat de la Institució i donar suport transversal en el manteniment d’acreditacions i certificacions, la millora continua i la gestió documental. La persona seleccionada serà responsable de promoure la cultura de la qualitat i millora continua, la sistematització i anàlisis de processos i la gestió documental a través de la interlocució, formació, dinamització i suport del grup de referents dels departaments així com amb la resta d'agents implicats.



La persona seleccionada estarà integrada dins l’àrea de gestió del coneixement realitzant les següents funcions.


Responsabilitats principals


Acreditacions i certificacions


  • Coordinar i gestionar el seguiment i actualització dels sistemes de qualitat

  • Gestionar les auditories internes i acompanyament a les auditories externes per a l’obtenció de certificacions i acreditacions relatives a la qualitat

  • Promoure i participar en el desenvolupament i implantació de noves acreditacions i certificacions que es puguin requerir

Processos i millora continua


  • Assessorar, donar suport tècnic i participar en l'elaboració de Procediments de Treball Normalitzats (PNT) i altres documents de qualitat.

  • Promoure i contribuir activament a l'anàlisi de processos, mapes i millora contínua dels processos estratègics i operatius i els seus indicadors.

Gestió documental i arxiu


  • Establir i gestionar polítiques per a la creació, l'administració, la consulta, l'accés, la conservació i preservació de documents i registres.

  • Elaborar, mantenir i promoure el quadre de classificació i les taules d’accés i avaluació documental

  • Identificar les necessitats i participar en la implementació de les solucions necessàries en l’àmbit de la gestió documental i arxiu.



Requisitos mínimos

Formació


  • Formació en normes i certificació de gestió de qualitat

  • Formació en Gestió documental i arxiu

Experiència


  • Experiència en l’implantació i/o seguiment de sistemes de gestió de la qualitat.

  • Experiència en l’anàlisi, definició, mapeig i millora de processos.

  • Experiència en implementació i/o administración de sistemes de gestió de documentació/continguts (és a dir, Alfresco, SharePoint, Documentum, etc.).

Habilitats personals


  • Professional ben organitzat, proactiu, orientat a resultats, amb molta atenció als detalls i amb capacitat de prioritzar i treballar en terminis ajustats i alta autonomia.

  • Excel·lents habilitats interpersonals i capacitat d'interactuar amb diferents nivells jeràrquics de l'organització.

Valorable


  • Experiència en gestió de processos i eines de millora de la qualitat (Lean, Agile six-sigma, etc.)

  • Experiència en el sector de la recerca (òptimament recerca en salut)

  • Experiència amb la UNE-ISO 9001 i 166.002

  • Experiència amb la UNE-ISO 30301 i UNE-ISO 15489

Oferim


  • Contracte indefinit.

  • Data d’inici: imminent

  • Projecció professional vinculada al creixement de la Institució.

  • Jornada laboral de 37,5h setmanals i flexibilitat horària.

  • Condicions econòmiques segons perfils i coneixements aportats.

  • Ubicació a Esplugues de Llobregat.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta