Anunciado 18 de junio
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo

La Fundació de Recerca Sant Joan de Déu (FSJD) esta interessada a incorporar un/a especialista/referent de qualitat, processos i gestió documental per a donar suport transversal a la institució en el manteniment d’acreditacions i certificacions, la millora continua i la gestió documental.



La persona seleccionada estarà integrada dins l’àrea de gestió del coneixement realitzant les següents funcions.


Responsabilitats principals


Acreditacions i certificacions


  • Coordinar i gestionar el seguiment i actualització dels sistemes de qualitat

  • Gestionar les auditories internes i acompanyament a les auditories externes per a l’obtenció de certificacions i acreditacions relatives a la qualitat

  • Promoure i participar en el desenvolupament i implantació de noves acreditacions i certificacions que es puguin requerir

Processos i millora continua


  • Assessorar, donar suport tècnic i participar en l'elaboració de Procediments de Treball Normalitzats (PNT) i altres documents de qualitat.

  • Promoure i contribuir activament a l'anàlisi de processos, mapes i millora contínua dels processos estratègics i operatius i els seus indicadors.

Gestió documental i arxiu


  • Establir i gestionar polítiques per a la creació, l'administració, la consulta, l'accés, la conservació i preservació de documents i registres.

  • Elaborar, mantenir i promoure el quadre de classificació i les taules d’accés i avaluació documental

  • Identificar les necessitats i participar en la implementació de les solucions necessàries en l’àmbit de la gestió documental i arxiu.



Requisitos mínimos

Formació


  • Formació en normes i certificació de gestió de qualitat

  • Formació en Gestió documental i arxiu

Experiència


  • Experiència en l’implantació i/o seguiment de sistemes de gestió de la qualitat.

  • Experiència en l’anàlisi, definició, mapeig i millora de processos.

  • Experiència en implementació i/o administración de sistemes de gestió de documentació/continguts (és a dir, Alfresco, SharePoint, Documentum, etc.).

Habilitats personals


  • Professional ben organitzat, proactiu, orientat a resultats, amb molta atenció als detalls i amb capacitat de prioritzar i treballar en terminis ajustats i alta autonomia.

  • Excel·lents habilitats interpersonals i capacitat d'interactuar amb diferents nivells jeràrquics de l'organització.

Valorable


  • Experiència en gestió de processos i eines de millora de la qualitat (Lean, Agile six-sigma, etc.)

  • Experiència en el sector de la recerca (òptimament recerca en salut)

  • Experiència amb la UNE-ISO 9001 i 166.002

  • Experiència amb la UNE-ISO 30301 i UNE-ISO 15489

Oferim


  • Contracte indefinit.

  • Data d’inici: imminent

  • Projecció professional vinculada al creixement de la Institució.

  • Jornada laboral de 37,5h setmanals i flexibilitat horària.

  • Condicions econòmiques segons perfils i coneixements aportats.

  • Ubicació a Esplugues de Llobregat.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta