Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
El nostre client es una reconegida i sòlida empresa comercialitzadora d'una sèrie d'aplicacions informàtiques que ella mateixa desenvolupa. Totes elles destinades a empreses, no a particulars.
Volem reforçar l'equip amb una persona que realitzi diferents funcions, totes elles encarades a client, descatacant:
- Atenció (telèfon, mail, ...) de clients. Dubtes, preguntes senzilles d'operativa, consultes de facturació o temes administratius, ...
- Prospecció comercial entre diferents leads que aporta l'empresa, contactant i mirant de crear nous clients
- Fidelització de clients, mitjançant contacte via mail i/o telefònic, posant atenció en la venda creuada, incremental, ...
- Actualització del CRM (base de dades) de clients de l'empresa i també de potencials clients
- Diferents tasques administratives, etc...
OFERIM:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia totalment consolidada i en creixement
- Formació específica i exhaustiva en producte per part de l'empresa
- Horari partit
- Flexibilitat horària
- Format híbrid: 2 o 3 die sper setmana teletreball
- Molt bon ambient de feina
- Salari en funció d'experiència aportada i possibilitat de variables en funció de resultats
Requisitos mínimos
- Grans capacitats de relació amb clients i orientació a resultat
- Bona comunicació oral, en català i castellà
- Domini del correu electrónic i bon ús del paquet office, especialment, coneixement d'excel
- Persona ordenada, rigurosa, metòdica, ...
- Gust per les noves tecnologíes
Empleos similares
ADMINISTRATIVO/A DE TRÁFICO GERONA
RECEPCIONISTA - ADMINISTRATIVO/A
ADMINISTRATIVO/A y ATENCIÓN AL CLIENTE para oficina de Banca Privada (Certificado de Discapacidad)
Administratiu/va Facturació (H/D)
BACK OFFICE ADMINISTRACIÓ CLIENTS
Más empleos en Mystery Project
Coordinador /a Junior de transport amb camions (amb francés)
Contable (pyme industrial)
Responsable de cadena de botigues