Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A BACKOFFICE COMERCIAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà:
En dependència del Responsable de l'Àrea comercial serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.
Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea comercial.
- Obertura de nous clients al programa de gestió.
- Mantenir actualitzada la BBDD de clients.
- Entrar comandes al suport informàtic.
- Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client.
- Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una ràpida resposta.
Passar tarifes actualitzades als clients.
- Confirmar i consultar acords dels preus de vendes amb el comercial i entrar-ho al sistema.
- Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar a les visites.
- Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de loficina.
- Arxiu de la documentació relativa al departament.
- Assistència i participació a reunions departamentals.
- Traducció de documentació tècnica o de qualitat.
- Assistència a fires internacionals. (Molt puntual)
- Suport a Màrketing en la preparació dels cursos per a clients.
- Recepció i gestió de les especificacions de clients.
- Complir les normatives de qualitat, higiene, medi ambient i prevenció de riscos laborals.
- Complir la normativa interna.
Què oferim?
- Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
- Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
- Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic
- Contractació indefinida amb període de prova
Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!
Et volem conèixer!
Requisitos mínimos
Què busquem?
- Professional amb formació mínima de FPII d'administració i finances, o comerç i marketing.
- Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de gestió de BBDD.
- Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea comercial.
- Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats de cada moment i que garanteixin el compliment legal.
- Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.
- Imprescindible residència a la zona de Torroella de Montgrí o rodalies
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Torroella de Montgrí, Girona
Más empleos en Commonsense RRHH
LOGISTICS AND WAREHOUSE MANAGER
Maçanet de la Selva, Girona
Caldes de Malavella, Girona