A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.
Per continuar millorant la nostra gestió logística, seleccionem de la mà de Commonsense un/a RESPONSABLE DE LOGÍSTICA que s’encarregui de coordinar els processos d’aprovisionament, emmagatzematge i distribució dels nostres productes, optimitzant costos i terminis
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Si t’apassiona la logística i vols formar part d’una empresa amb valors d’innovació i sostenibilitat, esperem el teu CV!
INOXPA, important grup empresarial de Banyoles dedicat a la fabricació i comercialització de components d’acer inoxidable i equips pel tractament de fluids, gestió de processos i serveis per les indústries alimentària, cosmètica i farmacèutica busca incorporar un/a Tècnic/a de Recursos Humans per donar suport a la gestió del departament i contribuir al desenvolupament de les polítiques de personal. La persona seleccionada gestionarà tasques administratives, de formació i d’organització, a més de col·laborar en iniciatives de benestar i clima laboral.
Funcions principals:
Formació i desenvolupament:
Organització i estructura interna:
Clima laboral i benestar:
Suport al Departament:
Què demanem:
Formació en Relacions Laborals, Psicologia o similar i especialització en Recursos Humans
Experiència mínima d’2-3 anys en tasques similars.
Bon nivell d’anglès
Es valorarà positivament coneixements en gestió de formació i retribució flexible.
Busquem una persona organitzada, amb bona capacitat per planificar les tasques sota la seva responsabilitat, a qui li agradi la feina ben feta i amb ganes de fer de l’àrea de persones una àrea clau dins l’organització
Domini d’eines ofimàtiques
S’ofereix
Incorporació a un equip dinàmic dins un grup industrial consolidat
Possibilitats de creixement i desenvolupament professional.
Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
Frit Ravich es una empresa con más de 50 años de experiencia en la producción de patatas fritas, snacks y frutos secos con marca propia y distribuidora de más de 5.000 referencias de las principales marcas de alimentos y bebidas. Contamos con más de 40 delegaciones comerciales que atienden 50.000 puntos de venta semanalmente y operamos en el canal Retail, Hostelería, Impulso y Granel.
Buscamos a un/a RESPONSABLE DELEGACIÓN COMERCIAL GALICIA
¿Cuál será tu mision?
Si te gusta acompañar a las personas y trabajar en equipo para alcanzar objetivos, no lo dudes, ¡esta oferta es para ti!
En dependencia del Área Manager de la zona norte, te responsabilizaras de la gestión del equipo comercial de la delegación Galicia, con la finalidad de trasladar la estrategia comercial definida por la compañía, trabajar conjuntamente con tus compañeros y compañeras para lograr los objetivos establecidos y acompañar a los miembros de tu equipo en sus rutas para darles feedback constructivo y ayudarles a mover palancas para conseguir sus propios objetivos..
¿Cómo será tu día a día?
Responsabilidad financiera:
Liderazgo del equipo:
Gestión de clientes:
¿Qué conocimientos necesitamos que tengas para poder desempeñar tus funciones con éxito?
Conocimiento en análisis de cuentas de explotación y BI
¿Qué vas a vivir en Frit Ravich?
¡Si crees que esta oportunidad es para ti, no lo dudes, inscríbete!
Tens experiència en l’atenció al públic, clients i proveïdors? T’apassiona oferir un servei de qualitat i contribuir a l’excel·lència en l’atenció al client? Si ets una persona metòdica i gaudeixes realitzant tasques administratives, t’estem buscant! Uneix-te al nostre equip i posa en pràctica les teves habilitats professionals.
Quines seran les teves funcions?
Què t'oferim?
Unir-te en un equip dinàmic, on gaudiràs d’un excel·lent ambient de treball amb moltes oportunitats d’aprendre i créixer a nivell professional.
Busquem un/a professional que, a més de complir amb els requisits de l’oferta, comparteixi els nostres valors i tingui ganes de treballar en equip. Volem algú que s’identifiqui amb la nostra manera de fer i de pensar. En aquest vídeo podràs conèixer millor qui som i què ens defineix https://mimasa.com/assets/files/mimasa_eng_01.mp4
Inscriu-te ara i comença la teva nova etapa professional amb nosaltres!
T’agrada organitzar viatges i esdeveniments? T’agradaria ajudar als nostres clients a fer els seus somnis realitat? Uneix-te al nostre equip com a COORDINADOR/A DE VIATGES I ESDEVENIMENTS!?
Què busquem? sóm una empresa dedicada al sector dels congressos i esdeveniments i busquem una persona organitzada, resolutiva, responsable i amb ganes de formar part d'un equip dinàmic i motivat.
Les teves funcions seran:
Què t'oferim:
TACTIC SPORT, empresa gironina amb més de 25 anys d’experiència en la desenvolupament, creació i producció de productes tèxtils, amb un procès productiu molt acurat, eficient i innovador, seleccionem de la mà de Commonsense un/a PRODUCT MÀRQUETING SPECIALIST per reforçar el seu equip de màrqueting.
Busquem una persona apassionada pel món de l’esport, creativa i amb capacitat d’anàlisi per dissenyar i executar estratègies que connectin els nostres productes amb el mercat. Si tens experiència en el sector, especialment en D2C o B2B sales o màrqueting, aquesta és la teva oportunitat!
Responsabilitats:
Què oferim?
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/La Responsable d'Auditoria Interna serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció d'auditoria interna del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua dels controls interns, la gestió de riscos i el compliment normatiu.
Habilitats personals:
Responsabilitats clau:
Altres aspectes valorables:
El/la candida/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció d'auditoria interna robusta i efectiva.
Empresa manufacturera de referència en la fabricació de productes d’alta qualitat per al sector vinícola, ubicada al Baix Empordà, cerca incorporar un/a CAP DE TORN per liderar i optimitzar els processos productius a la seva planta.
Depenent directament de la Direcció General i integrant d’un equip de treball les seves funcions principals seran:
Què oferim?
A General Galvànica Gironina, una empresa industrial especialitzada en l’anoditzat de peces d’alumini, estem buscant una persona dinàmica, polivalent per incorporar-se com a Administratiu/va amb funcions de Recursos Humans.
En aquesta posició, les teves responsabilitats inclouran tasques de Recursos Humans, donar suport administratiu a tots els departaments de l’empresa, i col·laborar estretament amb el departament d’administració.
Responsabilitats i tasques:
Tasques en Recursos Humans:
- Fer el seguiment i la gestió de contractes laborals, nòmines i incidències amb el personal
- Portar el control del registre horari i gestionar absències, vacances i permisos
- Coordinar-se amb la gestoria per a la tramitació de nòmines, altes, baixes i altres qüestions laborals
- Mantenir la interlocució amb ETTs i altres proveïdors de personal temporal segons les necessitats de l'empresa
- Gestionar la documentació i el compliment de la Prevenció de Riscos Laborals (PRL), juntament amb el departament de qualitat i el servei de prevenció aliè
- Participar amb la gestió dels processos de selecció, redacció de perfils, realització i coordinació d'entrevistes...
- Col·laborar en la planificació i execució de formacions internes, polítiques de desenvolupament del personal, atenent també altres necessitats del departament de RRHH
Suport administratiu als departaments:
- Donar suport als diferents departaments de l’empresa
- Donar suport en la gestió de factures
- Col·laborar i actuar com a suport i backup amb el departament d'administració
Oferim:
- Incorporació immediata en una empresa consolidada
- Jornada laboral completa de dilluns a dijous, de 8:00 a 17:00 amb 45 minuts per dinar, i jornada intensiva els divendres
- Bon ambient de treball i oportunitat d’assumir responsabilitats
Frit Ravich es una empresa con más de 50 años de experiencia en la producción de patatas fritas, snacks y frutos secos con marca propia y distribuidora de más de 5.000 referencias de las principales marcas de alimentos y bebidas. Contamos con más de 40 delegaciones comerciales que atienden 50.000 puntos de venta semanalmente y operamos en el canal Retail, Hostelería, Impulso y Granel.
Buscamos a un/a RESPONSABLE DELEGACIÓN COMERCIAL CANTABRIA
¿Cuál será tu mision?
Si te gusta acompañar a las personas y trabajar en equipo para alcanzar objetivos, no lo dudes, ¡esta oferta es para ti!
En dependencia del Área Manager de la zona norte, te responsabilizaras de la gestión del equipo comercial de la delegación de Cantrabria, con la finalidad de trasladar la estrategia comercial definida por la compañía, trabajar conjuntamente con tus compañeros y compañeras para lograr los objetivos establecidos y acompañar a los miembros de tu equipo en sus rutas para darles feedback constructivo y ayudarles a mover palancas para conseguir sus propios objetivos..
¿Cómo será tu día a día?
Responsabilidad financiera:
Liderazgo del equipo:
Gestión de clientes:
¿Qué conocimientos necesitamos que tengas para poder desempeñar tus funciones con éxito?
Conocimiento en análisis de cuentas de explotación y BI
¿Qué vas a vivir en Frit Ravich?
¡Si crees que esta oportunidad es para ti, no lo dudes, inscríbete!
Consolidada empresa líder al sector càrnic, situada a les rodalies de Girona, amb un ferm compromís amb la qualitat, la innovació i la sostenibilitat selecciona a través de Commonsense un/a TÈCNIC/A DE PRODUCTE
En dependència del/la Product Manager la persona seleccionada serà responsable de donar suport tècnic en el desenvolupament, millora i implementació de productes, assegurant que aquests compleixin amb els estàndards de qualitat, rendiment i normatives vigents.
Per tal de donar suport al creixement de l’empresa i als nous projectes d’innovació les seves principals funcions seran:
Què oferim?
La SemFYC (Sociedad Española de Medicina de Familia y Comunitaria), amb el suport de Commonsense, selecciona un/a PROGRAMADOR/A amb visió tècnica i estratègica per liderar i transformar els seus entorns digitals.
Amb una clara aposta per la innovació, aquesta figura tindrà un paper clau en la coordinació i desenvolupament de projectes digitals que donen suport a la formació i el desenvolupament professional dels metges de família d’arreu de l’estat espanyol. Depenent de la Direcció de Transformació Digital la persona seleccionada s’encarregarà de:
Què busquem?
Què oferim?
Important empresa del sector metal·lúrgic amb diferents centres de treball cerca pel seu projecte de creixement a les comarques gironines un/a TÈCNIC/A QUALITAT I MEDI AMBIENT
En dependència de la Direcció General la persona seleccionada es responsabilitzarà de definir, coordinar i supervisar el sistema de gestió integrat de Qualitat i Medi Ambient de l’empresa promovent la implantació, desenvolupament, consolidació i millora contínua amb l’objectiu de garantir els estàndards establerts. S’encarregarà de:
Què oferim?
Descripció del lloc de treball:
Busquem un/a Fiscalista amb experiència per incorporar-se al nostre equip a Girona. La persona seleccionada serà responsable de la gestió integral de temes fiscals dels nostres clients, garantint el compliment de la normativa vigent i oferint un assessorament personalitzat i de qualitat.
Requisits:
Funcions principals:
Oferim:
Si ets una persona proactiva, amb experiència en l’àmbit fiscal i ganes de créixer professionalment, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!
Busquem dos perfils polivalents i dinàmics, amb la missió de donar resposta a diferents necessitats dins de la planta. Empresa localitzada a Riudellots de la Selva i Girona que es dedica al tractament i revestiment de metalls per cromat, busca incorporar a la seva plantilla un/a OPERARI/A, que vingui del sector metall.
Contracte indefinit.
Horari torn partit.
Disponibilitat per treballar algun cap de setmana
¿Tienes experiencia en el sector inmobiliario? ¿Te consideras una persona con buenas habilidades comerciales? ¿Te gustaría formar parte de una organización en pleno crecimiento y expansión?
¿Qué buscamos?
Buscamos un/a agente inmobiliario/a para la zona del Barrio de Salamanca (Madrid)
Tareas:
Requisitos:
¿Qué ofrecemos?
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/la Responsable de Consolidació Financera serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció de consolidació financera del Grup Briolf, assegurant l'elaboració precisa dels estats financers consolidats, la correcta aplicació de les normatives comptables i la gestió de riscos financers.
Habilitats personals:
Responsabilitats clau:
Altres aspectes valorables:
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció de consolidació financera robusta i efectiva.
El Grup Briolf és una empresa líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/la Responsable de l'Àrea Fiscal serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció fiscal del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua del compliment normatiu fiscal, l'optimització de la càrrega tributària i la gestió de riscos fiscals.
Habilitats personals:
Responsabilitats clau:
Altres Aspectes Valorables:
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció fiscal robusta i efectiva.
T’agrada el tracte amb clients? I viatjar? T’agradaria desenvolupar la teva trajectòria professional en l’àrea de vendes i exportació?
Des de COMMONSENSE seleccionem per empresa dedicada a la fabricació i disseny d’il·luminació decorativa amb seu central a la província de Girona
COMERCIAL EXPORTACIÓ
En dependència de la Direcció Comercial la persona seleccionada serà responsable del manteniment i ampliació de la cartera de clients de la zona assignada encarregant-se de la captació de nous clients i distribuïdors en mercats potencials, segons els objectius de vendes definits per l’empresa.
Què oferim?
COMERCIAL A PLATJA D’ARO
Tens experiència en el sector immobiliari? Et consideres una persona amb bones habilitats comercials? T’agradaria formar part d’una organització en ple creixement i expansió?
Què busquem?
Busquem un/a agent immobilari per la zona de Platja d’Aro
Tasques:
Requisits:
Què oferim?
Si tens coneixements en manteniment industrial, instal·lacions elèctriques, disseny i muntatge de quadres elèctrics, o de muntatge de maquinària industrial, aquesta oferta et pot interessar!
Important empresa en ple creixement i assumint interessants projectes industrials, especialitzada en serveis d’enginyeria d’automatització d’indústries i serveis industrials d’instal·lacions elèctriques i instrumentació, serveis de construccions mecàniques HVAC i serveis IT de cablejat estructurat, amb seu a Barcelona busca incorporar al seu equip:
Instal·lador/a elèctric Oficial 1ª
Instal·lador/a elèctric Oficial 2ª
Instal·lador/a elèctric amb un perfil polivalent (amb coneixements bàsics de programació i manteniment a nivell industrial)
Oferim
– Incorporació immediata per empresa.
– Contractació estable.
– Beneficis socials.
– Pla de carrera.
– Descomptes per formar part de la companyia.
– Formació continuada.
Horari
De 8 h a 17 h (l’horari pot variar de forma puntual segons el projecte)
Si tens coneixements en manteniment industrial, instal·lacions elèctriques, disseny i muntatge de quadres elèctrics, o de muntatge de maquinària industrial, aquesta oferta et pot interessar!
Important empresa en ple creixement i assumint interessants projectes industrials, especialitzada en serveis d’enginyeria d’automatització d’indústries i serveis industrials d’instal·lacions elèctriques i instrumentació, serveis de construccions mecàniques HVAC i serveis IT de cablejat estructurat, amb seu a Girona busca incorporar al seu equip:
Instal·lador/a elèctric Oficial 1ª
Instal·lador/a elèctric Oficial 2ª
Instal·lador/a elèctric amb un perfil polivalent (amb coneixements bàsics de programació i manteniment a nivell industrial)
Oferim
– Incorporació immediata per empresa.
– Contractació estable.
– Beneficis socials.
– Pla de carrera.
– Descomptes per formar part de la companyia.
– Formació continuada.
Horari
De 8 h a 17 h (l’horari pot variar de forma puntual segons el projecte)
Important empresa amb seu a Amer busca incorporar al seu equip un/a Enginyer/a especialista en projectes d' instal·lacions.
Cal aportar experiència en :
Funcions a desenvolupar:
Important empresa amb seu a Girona busca incorporar al seu equip un/a Enginyer/a especialista en projectes d' instal·lacions.
Cal aportar experiència en :
Funcions a desenvolupar:
Important empresa gironina dedicada al sector de desenvolupament i distribució de maquinaria industrial d'higienització, rentat i secat, pel sector alimentari, de la mà de l'equip de Commonsense, busca incoporar al seu equip un/a Tècnic/a Postvenda.
Missió:
Donar la millor assistència possible al client, des de que entra la incidència, gestió de la comanda fins que li arriba al client amb la màxima eficiència possible
Funcions:
Donar resposta a les demandes dels clients (incidències, recanvis, consultes, terminis, seguiments, reclamacions…) Preparar ofertes i comandes, facturació, revisió de les intervencions realitzades i tancament del procés.
Planificació i gestió de la sortida del personal tècnic muntador, col·laboració en la gestió del viatge, Coordinació Activitat Empresarial i preparació del material per la sortida del muntadors i coordinació de la visita.
Beneficis
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.