FUNDACIÓ GALA- SALVADOR DALÍ reconeguda entitat cultural privada amb seu a Figueres dedicada a promocionar, fomentar, divulgar, prestigiar i protegir l’obra de l’artista, fundada el 1983 pel mateix Salvador Dalí selecciona a través de Commonsense, un/a SECRETARI/A PER L’ÀREA ARTÍSTICA
Busquem un/a professional que vulgui sumar el seu talent i projectar el seu futur a la nostra entitat per donar suport administratiu i de gestió a la Direcció Artística i al Centre d’Estudis Dalinians (CED). Aquesta posició clau contribuirà a l’eficiència operativa i a l’assoliment dels objectius culturals de la Fundació mitjançant la coordinació de tasques administratives, la digitalització de processos i la gestió de comunicacions internes i externes.
Les seves principals responsabilitats seran:
Què oferim?
Náutica Palamós S.A. és una companyia líder en el sector nàutic amb més de 45 anys d’experiència i reconeixement a la Costa Brava. Ens especialitzem a oferir una gamma completa de serveis per a embarcacions, que abasta des de la venda de vaixells i motors fins al manteniment, la reparació, el pupil·latge i la comercialització d’accessoris i recanvis. A més, oferim el servei de gestoria nàutica, gestionem amarratges i assegurances, sempre amb el compromís de brindar la màxima qualitat i satisfacció als nostres clients, fet que ens ha consolidat com a referent en el sector.
Busquem un/a RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ que s’encarregui de la gestió administrativa i financera de l’empresa, garantint l’eficiència operativa i el compliment de les normatives legals i fiscals. La persona seleccionada treballarà de manera propera amb la Direcció General i el Director Financer del grup, essent una peça clau en l’optimització dels processos interns.
Depenent directament del Director General i sota la supervisió del Director Financer del grup, el/la Responsable d’Administració tindrà com a principals responsabilitats:
Gestió Comptable i Financera:
Tràmits Administratius i Legals:
Compliment Normatiu:
QUÈ OFERIM?
Tens experiència en conducció de vehicles pesants i ganes de treballar en un entorn dinàmic, aquesta oferta és per a tu!
FUSTES FIGUERES magatzem de fusta, derivats i elements decoratius selecciona XOFER CARNET C. En dependència del Cap de Logística la persona seleccionada s’encarregarà de la distribució a clients de la zona de Girona, càrrega de material al magatzem propi i descàrrega a casa del client. Compaginarà aquesta funció amb tasques de suport a magatzem: preparació de comandes, atenció dels clients que venen directament al magatzem i de mantenir l’ordre i neteja de les instal·lacions.
Funcions:
Què oferim?
Briolf Group, és un grup empresarial familiar català amb presència diversificada en el camp de les especialitats químiques i amb una clara vocació internacional: més de 1.100 persones en plantilla, +35 filials arreu del mòn i un ambiciós projecte de creixement.
Descripció del lloc:
Busquem un/a Advocat/da Júnior per incorporar-se al Departament Jurídic del Grup Briolf. La persona seleccionada tindrà un rol polivalent, donant suport a diferents àrees del dret, amb un enfocament inicial especial en la implementació del programa de compliance a nivell de Grup.
Treballarà en un entorn dinàmic i internacional, amb l’oportunitat de desenvolupar-se tècnica i professionalment dins d’una empresa en constant evolució en el sector de manufactura i comercialització de productes químics per a diversos segments.
A més, oferim clares oportunitats de creixement professional, permetent a la persona desenvolupar la seva carrera, assumir més responsabilitats i ampliar els seus coneixements en diverses àrees del dret empresarial.
Principals responsabilitats
Habilitats i competències:
Característiques personals:
Què oferim?
Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!
IDIBGI, fundació dedicada a la recerca biomèdica per millorar la salut i la cura de les persones amb seu a la província de Girona selecciona, de la mà de Commonsense, un/a RESPONSABLE DE MECENATGE.
Busquem una persona professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip. Depenent de la Direcció i en coordinació amb l’Àrea de Comunicació, la persona seleccionada serà responsable de dissenyar i desenvolupar l’estratègia de mecenatge de l’entitat.
Les seves principals responsabilitats seran:
Què oferim...
La semFYC (Sociedad Española de Medicina de Familia y Comunitaria), selecciona, amb el suport de Commonsense, un/a CONTROLLER FINANCER/A amb un compromís ferm amb la gestió eficient i responsable. En dependència de la Direcció Financera la persona seleccionada s’encarregarà de:
Què busquem?
Què oferim?
A Mimasa ens dediquem a dissenyar i fabricar solucions innovadores per a la neteja i higiene industrial. La nostra missió és proporcionar als nostres clients equips d'alta qualitat que compleixin amb els estàndards més exigents. Pots conèixer més sobre nosaltres a www.mimasa.com.
Tens experiència en atenció al client? Busques un entorn dinàmic on puguis créixer professionalment? Si ets una persona organitzada, amb un nivell alt d'anglès i et motiva oferir un servei excel·lent, aquesta oportunitat és per a tu!
Quines seran les teves funcions?
Què t’oferim?
A Mimasa ens dediquem a dissenyar i fabricar solucions innovadores per a la neteja i higiene industrial. La nostra missió és proporcionar als nostres clients equips d'alta qualitat que compleixin amb els estàndards més exigents. Pots conèixer més sobre nosaltres a www.mimasa.com.
Tens experiència en muntatge industrial i vols formar part d’un equip dinàmic? T’agrada viatjar i tens un bon nivell d’anglès? Busquem un/a Tècnic/a de Muntatge i Posada en Marxa per acompanyar els nostres clients en la instal·lació i manteniment de maquinària industrial.
Quines seran les teves funcions?
Què t’oferim?
Tactic busca incorporar un/a B2B Sales Coordinator per
reforçar el seu equip comercial. Busquem una persona organitzada, amb una clara
orientació al client i al producte, capaç de gestionar l'estoc i les vendes tant a botiga
com en canals digitals. Si tens experiència en vendes, atenció al client i organització
d’esdeveniments comercials, aquesta és la teva oportunitat!
Què oferim?
Responsabilitats:
¿Tienes experiencia en el sector inmobiliario? ¿Te consideras una persona con buenas habilidades comerciales? ¿Te gustaría formar parte de una organización en pleno crecimiento y expansión?
¿Qué buscamos?
Buscamos un/a director/a de oficina inmobiliaria para la zona del Barrio de Salamanca (Madrid)
Tareas:
Requisitos:
¿Qué ofrecemos?
A Balliu som especialistes en mobiliari exterior de qualitat. Amb més de 50 anys d’experiència, dissenyem i fabriquem gandules, cadires i taules d’alta resistència per al sector hoteler, piscines i platges de tot el món. Som una empresa en creixement, compromesa amb la innovació, la sostenibilitat i l’excel·lència en el servei als nostres clients.
Per continuar millorant la nostra gestió logística, seleccionem de la mà de Commonsense un/a RESPONSABLE DE LOGÍSTICA que s’encarregui de coordinar els processos d’aprovisionament, emmagatzematge i distribució dels nostres productes, optimitzant costos i terminis
Quines seran les teves responsabilitats?
Què oferim?
Si t’apassiona la logística i vols formar part d’una empresa amb valors d’innovació i sostenibilitat, esperem el teu CV!
INOXPA, important grup empresarial de Banyoles dedicat a la fabricació i comercialització de components d’acer inoxidable i equips pel tractament de fluids, gestió de processos i serveis per les indústries alimentària, cosmètica i farmacèutica busca incorporar un/a Tècnic/a de Recursos Humans per donar suport a la gestió del departament i contribuir al desenvolupament de les polítiques de personal. La persona seleccionada gestionarà tasques administratives, de formació i d’organització, a més de col·laborar en iniciatives de benestar i clima laboral.
Funcions principals:
Formació i desenvolupament:
Organització i estructura interna:
Clima laboral i benestar:
Suport al Departament:
Què demanem:
Formació en Relacions Laborals, Psicologia o similar i especialització en Recursos Humans
Experiència mínima d’2-3 anys en tasques similars.
Bon nivell d’anglès
Es valorarà positivament coneixements en gestió de formació i retribució flexible.
Busquem una persona organitzada, amb bona capacitat per planificar les tasques sota la seva responsabilitat, a qui li agradi la feina ben feta i amb ganes de fer de l’àrea de persones una àrea clau dins l’organització
Domini d’eines ofimàtiques
S’ofereix
Incorporació a un equip dinàmic dins un grup industrial consolidat
Possibilitats de creixement i desenvolupament professional.
Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
Frit Ravich es una empresa con más de 50 años de experiencia en la producción de patatas fritas, snacks y frutos secos con marca propia y distribuidora de más de 5.000 referencias de las principales marcas de alimentos y bebidas. Contamos con más de 40 delegaciones comerciales que atienden 50.000 puntos de venta semanalmente y operamos en el canal Retail, Hostelería, Impulso y Granel.
Buscamos a un/a RESPONSABLE DELEGACIÓN COMERCIAL GALICIA
¿Cuál será tu mision?
Si te gusta acompañar a las personas y trabajar en equipo para alcanzar objetivos, no lo dudes, ¡esta oferta es para ti!
En dependencia del Área Manager de la zona norte, te responsabilizaras de la gestión del equipo comercial de la delegación Galicia, con la finalidad de trasladar la estrategia comercial definida por la compañía, trabajar conjuntamente con tus compañeros y compañeras para lograr los objetivos establecidos y acompañar a los miembros de tu equipo en sus rutas para darles feedback constructivo y ayudarles a mover palancas para conseguir sus propios objetivos..
¿Cómo será tu día a día?
Responsabilidad financiera:
Liderazgo del equipo:
Gestión de clientes:
¿Qué conocimientos necesitamos que tengas para poder desempeñar tus funciones con éxito?
Conocimiento en análisis de cuentas de explotación y BI
¿Qué vas a vivir en Frit Ravich?
¡Si crees que esta oportunidad es para ti, no lo dudes, inscríbete!
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/La Responsable d'Auditoria Interna serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció d'auditoria interna del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua dels controls interns, la gestió de riscos i el compliment normatiu.
Habilitats personals:
Responsabilitats clau:
Altres aspectes valorables:
El/la candida/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció d'auditoria interna robusta i efectiva.
Empresa manufacturera de referència en la fabricació de productes d’alta qualitat per al sector vinícola, ubicada al Baix Empordà, cerca incorporar un/a CAP DE TORN per liderar i optimitzar els processos productius a la seva planta.
Depenent directament de la Direcció General i integrant d’un equip de treball les seves funcions principals seran:
Què oferim?
Consolidada empresa líder al sector càrnic, situada a les rodalies de Girona, amb un ferm compromís amb la qualitat, la innovació i la sostenibilitat selecciona a través de Commonsense un/a TÈCNIC/A DE PRODUCTE
En dependència del/la Product Manager la persona seleccionada serà responsable de donar suport tècnic en el desenvolupament, millora i implementació de productes, assegurant que aquests compleixin amb els estàndards de qualitat, rendiment i normatives vigents.
Per tal de donar suport al creixement de l’empresa i als nous projectes d’innovació les seves principals funcions seran:
Què oferim?
La SemFYC (Sociedad Española de Medicina de Familia y Comunitaria), amb el suport de Commonsense, selecciona un/a PROGRAMADOR/A amb visió tècnica i estratègica per liderar i transformar els seus entorns digitals.
Amb una clara aposta per la innovació, aquesta figura tindrà un paper clau en la coordinació i desenvolupament de projectes digitals que donen suport a la formació i el desenvolupament professional dels metges de família d’arreu de l’estat espanyol. Depenent de la Direcció de Transformació Digital la persona seleccionada s’encarregarà de:
Què busquem?
Què oferim?
Important empresa del sector metal·lúrgic amb diferents centres de treball cerca pel seu projecte de creixement a les comarques gironines un/a TÈCNIC/A QUALITAT I MEDI AMBIENT
En dependència de la Direcció General la persona seleccionada es responsabilitzarà de definir, coordinar i supervisar el sistema de gestió integrat de Qualitat i Medi Ambient de l’empresa promovent la implantació, desenvolupament, consolidació i millora contínua amb l’objectiu de garantir els estàndards establerts. S’encarregarà de:
Què oferim?
Descripció del lloc de treball:
Busquem un/a Fiscalista amb experiència per incorporar-se al nostre equip a Girona. La persona seleccionada serà responsable de la gestió integral de temes fiscals dels nostres clients, garantint el compliment de la normativa vigent i oferint un assessorament personalitzat i de qualitat.
Requisits:
Funcions principals:
Oferim:
Si ets una persona proactiva, amb experiència en l’àmbit fiscal i ganes de créixer professionalment, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!
Busquem dos perfils polivalents i dinàmics, amb la missió de donar resposta a diferents necessitats dins de la planta. Empresa localitzada a Riudellots de la Selva i Girona que es dedica al tractament i revestiment de metalls per cromat, busca incorporar a la seva plantilla un/a OPERARI/A, que vingui del sector metall.
Contracte indefinit.
Horari torn partit.
Disponibilitat per treballar algun cap de setmana
¿Tienes experiencia en el sector inmobiliario? ¿Te consideras una persona con buenas habilidades comerciales? ¿Te gustaría formar parte de una organización en pleno crecimiento y expansión?
¿Qué buscamos?
Buscamos un/a agente inmobiliario/a para la zona del Barrio de Salamanca (Madrid)
Tareas:
Requisitos:
¿Qué ofrecemos?
El Grup Briolf és una empresa líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/la Responsable de l'Àrea Fiscal serà l'encarregat/ada d'establir i liderar la funció fiscal del Grup Briolf, assegurant l'avaluació contínua del compliment normatiu fiscal, l'optimització de la càrrega tributària i la gestió de riscos fiscals.
Habilitats personals:
Responsabilitats clau:
Altres Aspectes Valorables:
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament a la creació d'una funció fiscal robusta i efectiva.
El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països.
El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius:
El/la Controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada.
Habilitats Personals:
Responsabilitats Clau:
Altres Aspectes Valorables:
El/la candidat/a ideal ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup.
COMERCIAL A PLATJA D’ARO
Tens experiència en el sector immobiliari? Et consideres una persona amb bones habilitats comercials? T’agradaria formar part d’una organització en ple creixement i expansió?
Què busquem?
Busquem un/a agent immobilari per la zona de Platja d’Aro
Tasques:
Requisits:
Què oferim?
Si tens coneixements en manteniment industrial, instal·lacions elèctriques, disseny i muntatge de quadres elèctrics, o de muntatge de maquinària industrial, aquesta oferta et pot interessar!
Important empresa en ple creixement i assumint interessants projectes industrials, especialitzada en serveis d’enginyeria d’automatització d’indústries i serveis industrials d’instal·lacions elèctriques i instrumentació, serveis de construccions mecàniques HVAC i serveis IT de cablejat estructurat, amb seu a Barcelona busca incorporar al seu equip:
Instal·lador/a elèctric Oficial 1ª
Instal·lador/a elèctric Oficial 2ª
Instal·lador/a elèctric amb un perfil polivalent (amb coneixements bàsics de programació i manteniment a nivell industrial)
Oferim
– Incorporació immediata per empresa.
– Contractació estable.
– Beneficis socials.
– Pla de carrera.
– Descomptes per formar part de la companyia.
– Formació continuada.
Horari
De 8 h a 17 h (l’horari pot variar de forma puntual segons el projecte)
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.