Anunciado 22 de octubre 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
22.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Bachillerato
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!
 
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
 
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
 
Funcions principals:
-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos mínimos
Requisits:

-Indispensable bon nivell d'anglès (B2). Valorable coneixements de francès, alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Costumer Service (Amb idiomes) - Logística
Adecco
Vall de Bianya (La), Girona
22 de octubre
Más empleos en Adecco
Personal Entidad Financiera
Adecco
Guadalajara, Guadalajara
Hace 4h
Formación + Empleo: Ayudante de Camarero/a
Adecco
Las Palmas de GC, Las Palmas
Hace 5h
Médico/a Asistencial y de Absentismo - Estable
Adecco
Agurain, Álava/Araba
Hace 7h