Anunciado 13 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Estem seleccionant un/a RESPONSABLE DE LOGÍSTICA que s’encarregui de coordinar els processos d’aprovisionament, emmagatzematge i distribució dels nostres productes, optimitzant costos i terminis


RESPONSABILITATS PRINCIPALS


S'encarrega de la gestió diària, assegurant la correcta recepció, emmagatzematge i expedició de materials i productes. Coordina l'equip d'almacén, gestiona els estocs i garanteix el compliment de les normatives de seguretat i qualitat.



  1. Gestió Logística: a) Coordinar i supervisar les operacions diàries b) Assegurar la correcta recepció, emmagatzematge i preparació de comandes. c) Garantir el manteniment de l'ordre i la neteja. d) Optimitzar els espais d'emmagatzematge i garantir la correcta ubicació dels productes.




  2. Gestió d'Estocks: Controlar i registrar els nivells d'estoc, realitzant inventaris periòdics. Coordinar amb compres per gestionar la descàrrega de contenidors i assegurar que les operacions diàries de l'almacén puguin desenvolupar-se amb normalitat. Supervisar que les mercaderies arribin en bon estat i reportar qualsevol anomalia detectada en la recepció.




  3. Supervisió de l'Equip: Dirigir i coordinar l'equip d'almacén, assignant tasques i supervisant el seu rendiment. Formar i capacitar al personal per garantir el compliment dels procediments establerts. Fomentar un bon ambient de treball i assegurar que la feina es realitzi de manera eficient. Supervisar la càrrega i descàrrega de mercaderies per garantir un procés àgil i eficient.




  4. Optimització i Millora Contínua: Proposar i aplicar millores en l'organització i operativa de l'almacén per optimitzar temps i recursos. Identificar oportunitats per millorar la distribució de l'espai i el flux de treball. Suggirir eines o metodologies que facilitin la gestió d'estoc i l'eficiència en les tasques diàries. Col·laborar amb altres departaments per implementar canvis que beneficiïn l'operativa de l'almacén.






Requisitos mínimos

COMPETÈNCIES NECESSÀRIES



  • Formació mínima: Grau Mitjà o Superior en Logística, Gestió d'Almacens o similar.




  • Experiència en gestió d'almacens i control d'estocs.




  • Coneixement de sistemes de gestió d'inventari i ERP.




  • Habilitats de lideratge i capacitat per gestionar equips.




  • Capacitat d'organització i resolució de problemes.




  • Experiència en maneig de carretons elevadors i altres eines d'almacén.



REQUISITS PREFERENCIALS



  • Experiència prèvia en magatzems del sector de fontaneria i calefacció.




  • Coneixement d'eines informàtiques de gestió d'almacén.




  • Carnet de carretoner vigent.





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

ENCARREGAT/dA MAGATZEM
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
13 de abril
Más empleos en Commonsense RRHH
ENCARREGAT/dA MAGATZEM
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
13 de abril
RESPONSABLE OFICINA TÈCNICA
Commonsense RRHH
Celrà, Girona
13 de abril
RESPONSABLE CUSTOMER SERVICE
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
13 de abril