Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
El nostre client, un concessionari oficial de vehicles d’alta gamma busca incorporar un/a especialista en experiència de client i gestió digital. L’objectiu principal del rol és oferir un servei exclusiu, enfortir la relació amb els clients i optimitzar la presència digital de l’empresa. A més, serà la figura clau entre la direcció i els clients, assegurant una comunicació eficient i una experiència alineada amb els estàndards de la marca.
Funcions principals
1. Experiència del Client i Atenció Personalitzada
- Acompanyar els clients en tot el procés de compra, oferint assessorament personalitzat i atenent qualsevol consulta.
- Dissenyar experiències exclusives per fidelitzar clients i consolidar la seva relació amb la marca.
- Gestionar i fer seguiment dels leads per convertir l’interès en vendes efectives.
- Supervisar la satisfacció del client després de la compra i resoldre qualsevol incidència amb un enfocament proactiu.
2. Coordinació Administrativa i Comunicació amb la Direcció
- Actuar com a pont entre els clients i la direcció, traslladant informació sobre necessitats i expectatives.
- Elaborar informes periòdics sobre vendes, experiència del client i rendiment de les accions digitals.
- Gestionar la documentació necessària per a la venda i entrega de vehicles (contractes, assegurances, finançament, matriculació, garanties, etc.).
- Organitzar i arxivar documentació essencial del concessionari.
- Donar suport estratègic a la direcció, aportant dades sobre tendències de mercat i possibles millores en el servei.
3. Presència Digital i Estratègia Online
- Gestionar la presència digital del concessionari: pàgina web, xarxes socials, portals d’anuncis i altres plataformes digitals.
- Desenvolupar i executar campanyes de màrqueting digital i e-mail marketing per captar i fidelitzar clients.
- Publicar i actualitzar anuncis en portals especialitzats per maximitzar la visibilitat dels vehicles disponibles.
- Analitzar mètriques clau, generar informes i proposar millores per optimitzar l’estratègia digital i l’impacte comercial.
OFERIM:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia de primer nivell
- Paper protagonista a l'empresa
- Gran ambient de treball
- Formació contínua en atenció al client de luxe, màrqueting digital i vendes premium.
- Condicions laborals competitives i opcions de creixement professional.
- Horari de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00
Requisitos mínimos
- Experiència en gestió de relacions amb clients i atenció personalitzada en entorns premium.
- Coneixement de màrqueting digital i gestió de xarxes socials.
- Empatia, escolta activa i habilitats comunicatives excepcionals.
- Capacitat d'organització, gestió administrativa i atenció al detall.
- Domini d’eines ofimàtiques (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
- Gestió del temps i capacitat per manejar múltiples tasques alhora.
- Idiomes: Català, Castellà i Anglès (altres idiomes seran valorats positivament).
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
CUSTOMER SERVICE EXPERT (m/w/d) gesucht!
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
CUSTOMER SERVICE EXPERT (m/w/d)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Tècnic /a de relació amb clients de luxe i presència digital
Teleoperadores para (en Alemán - Francés)
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Kundenberater (m/w/d) und Sprachtalent gesucht - Deutsch & Französisch
GEVEKOM CUSTOMER SERVICES ESPAÑA
Girona, Girona
Más empleos en Mystery Project
Técnico /a de Mantenimiento Industrial (turnos mañana / tarde / noche)
Comercial de aparatología para traumatología
San Sebastián de los Reyes, Madrid
Ingeniero /a Electrónico de Software Embedded