SOPORTE HELPDESK NIVEL1 INGLÉS C1/ HIBRIDO/ MADRID / INCORPORACIÓN INMEDIATA

Experis España
Madrid, Madrid
Anunciado 16 de diciembre 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo
En experis nos encontramos en la búsqueda de un soporte help desk con nivel de inglés C1. Se trabaja a diario en el idioma. Proyecto en hibrido en Madrid, 2 días teletrabajo.

Requisitos

Job Responsibilities:

  • Administer user network security accounts, objects and services via Active Directory and Exchange.
  • Respond to internal support requests via telephone, Service Desk ITSM ticketing system, Chat, email and walk-up
  • Analyzes Service Desk activity and makes recommendations for increased organization efficiency and effectiveness.



Skills & Qualifications:


  • BS/BA in Computer Science or Information Technology (or equivalent) a plus.
  • Minimum of 1-2 years’ experience in Information Technology support arenas.
  • Minimum of 1-2 years’ experience working with Service Desk related support applications and databases, reporting tools, methodology, disaster recovery, change control processes and procedures.
  • Strong technical hands on experience on Windows operating systems (Windows 7/8.1/10) desktops and laptops.  MCDST or MCSE definitely a plus.
  • Strong technical hands on experience on iOS mobile devices utilizing Microsoft InTune and Office 365 products.
  • Strong technical knowledge of Microsoft Office, Office365.
  • Strong hands on Linux/Mac experience a strong plus.
  • Strong technical knowledge of ServiceNow required.  Certified ServiceNow Administrator a plus.
  • PGP Client knowledge a plus
  • Strong knowledge of Service Desk operations, IT best practices, industry trends and customer service.
  • Previous experience working with ITIL based ITSM Service Desk tools.
  • Excellent written and verbal communication skills including reporting.
  • Bilingual in English and French a plus



La entrevista es en inglés. Incorporación inmediata.

 

Experis, somos una compañía especializada en servicios profesionales y gestión de proyectos IT asociados a nuestras 5 prácticas: Soluciones Digitales, Cloud & Infrastructure, Enterprise Applications, Cibersecurity y Digital Workspace



Encuentra tu próxima oportunidad con nosotros. Pasa al siguiente nivel con Experis.




 

Compartir esta oferta

Empleos similares

T?CNICO /A SOPORTE HELP DESK INGL?S B2/C1 PRESENCIAL ALCOBENDAS/ INCORPORACI?N INMEDIATA
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 1d
Soporte Microinformática Junior
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 6d
IT Support
Page Personnel
Madrid, Madrid
19 de diciembre
Técnico de Soporte informático con Discapacidad
Fundación Juan XXIII
Madrid, Madrid
18 de diciembre
Técnico/a Servicedesk 24x7
Grupo Oesia
Madrid, Madrid
5 de diciembre
Coordinador/a Helpdesk 24X7
Grupo Oesia
Madrid, Madrid
5 de diciembre
Más empleos en Experis España
Técnico Jr Ciencias Ambientales Inglés Alto / Remoto
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 12h
Tecnico Ambiental (H/M/X)
Experis España
Madrid, Madrid
Hace 14h
DevOps Terraform Híbrido Barcelona(h/m/x)
Experis España
Barcelona, Barcelona
Hace 14h