Gestionar el CRM corporatiu per optimitzar la comunicació amb els grups d’interès, automatitzar processos comercials i millorar la conversió i la retenció de la cartera seran algunes de les teves responsabilitats.
FUNCIONS
Suport administratiu i gestió comercial
Donar suport administratiu a l’equip de vendes.
Seguiment i gestió de la renovació de clients.
Desenvolupar estratègies per incrementar la fidelització.
Enviament i seguiment de contractes.
Gestió de la formació obligatòria per a agents i personal intern.
Col·laboració amb l’equip de màrqueting per a l’alineació de les accions comercials i comunicatives.
Gestió del CRM i bases de dades
Coordinació amb altres departaments per mantenir la coherència de les dades.
Formació i suport intern en l’ús del CRM.
Qualificació de leads (lead scoring) i seguiment del customer journey.
Assegurar el compliment de la normativa RGPD en el tractament i segmentació de dades.
Automatització i email màrqueting
Segmentació de grups d’interès per a campanyes específiques.
Implementació d’automatismes per a la conversió de MQL a SQL.
Participació en projectes d’automatització avançada (bots, IA generativa o predictiva, etc.).
FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA
Grau en Administració d’Empreses, Màrqueting o àrees relacionades.
Experiència prèvia mínima d’1 any en suport administratiu comercial i gestió del CRM.
IDIOMES
Domini del català i castellà.
Es valorarà l’anglès.
EINES I SOFTWARE
Tots aquests programes seran valorables, i l’empresa proporcionarà formació si no es tenen coneixements previs.
CRM: Active Campaign, Salesforce, HubSpot.
Email màrqueting: Mailchimp.
Anàlisi i visualització de dades: Excel, Google Analytics, Tableau, Power BI.
Gestió de projectes: Jira, Trello, Asana.
Comunicació i contractes: Teams, Meet, DocuSign.
S’OFEREIX
Contracte indefinit.
Formació a càrrec de l’empresa.
Pla de carrera i possibilitats de creixement.
Sou: 22k-24k segons experiència aportada.
Grau en Administració d’Empreses, Màrqueting o àrees relacionades.
Experiència prèvia d’1 any en suport administratiu comercial i gestió de CRM.
A The Talent Room acompanyem els nostres clients a trobar el perfil idoni per a les seves organitzacions. Actualment, col·laborem amb una empresa del sector assegurador mèdic que necessita incorporar un/a tècnic/a de suport administratiu/va i comercial a l’equip de vendes, coordinant accions per a la renovació i fidelització de clients.
Gestionar el CRM corporatiu per optimitzar la comunicació amb els grups d’interès, automatitzar processos comercials i millorar la conversió i la retenció de la cartera seran algunes de les teves responsabilitats.
FUNCIONS
Suport administratiu i gestió comercial
Donar suport administratiu a l’equip de vendes.
Seguiment i gestió de la renovació de clients.
Desenvolupar estratègies per incrementar la fidelització.
Enviament i seguiment de contractes.
Gestió de la formació obligatòria per a agents i personal intern.
Col·laboració amb l’equip de màrqueting per a l’alineació de les accions comercials i comunicatives.
Gestió del CRM i bases de dades
Coordinació amb altres departaments per mantenir la coherència de les dades.
Formació i suport intern en l’ús del CRM.
Qualificació de leads (lead scoring) i seguiment del customer journey.
Assegurar el compliment de la normativa RGPD en el tractament i segmentació de dades.
Automatització i email màrqueting
Segmentació de grups d’interès per a campanyes específiques.
Implementació d’automatismes per a la conversió de MQL a SQL.
Participació en projectes d’automatització avançada (bots, IA generativa o predictiva, etc.).
FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA
Grau en Administració d’Empreses, Màrqueting o àrees relacionades.
Experiència prèvia mínima d’1 any en suport administratiu comercial i gestió del CRM.
IDIOMES
Domini del català i castellà.
Es valorarà l’anglès.
EINES I SOFTWARE
Tots aquests programes seran valorables, i l’empresa proporcionarà formació si no es tenen coneixements previs.
CRM: Active Campaign, Salesforce, HubSpot.
Email màrqueting: Mailchimp.
Anàlisi i visualització de dades: Excel, Google Analytics, Tableau, Power BI.
Gestió de projectes: Jira, Trello, Asana.
Comunicació i contractes: Teams, Meet, DocuSign.
S’OFEREIX
Contracte indefinit.
Formació a càrrec de l’empresa.
Pla de carrera i possibilitats de creixement.
Sou: 22k-24k segons experiència aportada.
Grau en Administració d’Empreses, Màrqueting o àrees relacionades.
Experiència prèvia d’1 any en suport administratiu comercial i gestió de CRM.
Para completar tu candidatura, THE TALENT ROOM necesita completar tu registro en su web.