DADES DE L’ EMPRESA: 2005 Castell S.L.U
OFERTA DE TREBALL: Responsable d’Atenció al Client.
FUNCIONS DE: La figura del Responsable d’Atenció al Client, és entesa com la màxima ambaixadora de l’Hospitalitat e Imatge del nostre restaurant. Es la principal responsable de garantir la bona EXPERIÈNCIA dels nostres clients. Les tasques principals dels responsables d’atenció al client son: donar la benvinguda als nostres clients; fer cumplir les mesures de seguretat e higiene de tots els nostres clients, entre d’altres, mesures higièniques, control d’aforament i neteja/desinfecció freqüent de les instal·lacions; servei a taula de les comandes i oferir un nivell alt d’hospital·litat a tots els nostres clients.
Nº DE VACANTS: 3
MODALITAT DE CONTRACTE: Indefinit
DURADA DE CONTRACTE: Indefinit amb 2 mesos de periode de prova.
JORNADA: Torns rotatius - Acceptem disponibilitat horària – Jornada parcial.
DATA PREVISTA D’INCORPORACIÓ: Inmediata.
SALARI BRUT: Dades informades a l’entrevista de personal.
REQUISITS PERSONES CANDIDATES:
EDAT: 18-30 anys.
FORMACIÓ REGLADA: Educació Secundaria Obligatoria.
EXPERIÈNCIA LABORAL: Es valorarà, si bé no es imprescindible.
IMPRESCINDIBLE:
Bona imatge
Carácter amable i positiu
Disponibilitat per treballar els caps de semana
Rapidessa d’adaptació a nous entorns
ALTRES REQUISITS:
Persona proactiva i acostumada a treballar en equip
Professionalitat i puntualitat
Si creus que encaixes en el perfil, ets una persona proactiva i tens ganes de formar part d’un gran equip, inscriu-te a la vacant. T’esperem!
Contracte indefinit.
Para completar tu candidatura, McDonalds Martorell necesita completar tu registro en su web.