Anunciado 24 de julio
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Per la Residència de Gent Gran Casa dels Avis de Sant Sadurní d'Anoia, busquem un/a Tècnic/a de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la Residència d’acord a les directrius i polítiques establertes per SUMAR, així com garantir el correcte funcionament dels serveis d’atenció indirecte (cuina, neteja,bugaderia i manteniment) .



La persona seleccionada, realitzarà, entre d'altres funcions:


  • Organitzar, distribuir i supervisar el bon funcionament dels serveis de cuina, neteja, bugaderia i serveis de manteniment.

  • Organitzar la gestió de persones de la Residència, el procés de selecció i acollida, calendaris laborals, gestió de permisos laborals, control d'altes i baixes, seguiment de treballadors, PRL,...etc. Vetllarà per la correcte dotació dels diferents torns de treball, gestionant les cobertures derivades de les incidències del personal.

  • Coordinació amb els diferents Departaments de la Residència i dels Serveis Centrals implicats en la operativa de la gestió de la residència (Operacions i Gestió de Persones).

  • En col·laboració amb la direcció Assistencial de la residència es farà càrrec de les incidències i funcions que se li deleguin relacionades amb el seu àmbit d’actuació.


S'ofereix:


Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres


Horari: 3 dies de 9 a 17h i 2 dies de 11 a 19h.


Contracte: Estable


Salari: 28-30K


Altres: Guardies telefòniques de caps de setmana alterns




Requisitos mínimos

Formació: Llicenciatura o Diplomatura universitària.


Experiència: Es prioritzaran candidatures amb experiència en residència i coneixements teòrics i pràctics en Model ACP.


Perfil Competencial: Pensem en un/a professional habituat al treball en equip, metòdic/a i amb habilitats organitzatives per planificar i prioritzar les tasques a realitzar aixi com orientació i coordinació amb el client intern.


Altres:


-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.


-Domini del Català i Castellà.




Compartir esta oferta