Anunciado 28 de agosto
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Marlex Great People, estem col·laborant amb una empresa multinacional, dedicada a la fabricació de Sistemes Electrònics per al sector de l'Energia Elèctrica, amb instal·lacions centrals ubicades a la zona del Vallès Oriental prop de Sant Celoni, que actualment es troba en ple creixement .



Actualment, l'empresa està volent incorporar a un/a ADMINISTRADOR/A DE BASES DE DADES per incorporar al seu equip de Data-BI.



Quina serà la teva missió a l'empresa?


Reportant al Responsable de Data-BI, les teves principals funcions a realitzar seran...

• Gestionar la posada a punt de les bases de dades (disseny i desenvolupament).
• Decidir característiques com la localització, l'espai, el mètode d'accés i la seguretat, i codificar-los.
• Elaborar programes per integrar la base de dades amb els equips, o programes d'aplicacions, si se'n necessiten per complir certs requeriments específics.
• Verificar els programes fets i corregir els possibles errors.
• Calcular els paràmetres òptims per al funcionament apropiat de la base de dades a fi d'establir límits per a futurs canvis o millores.
• Assegurar el funcionament i el manteniment correcte de les bases de dades així com la seva integritat, comprovant que la informació estigui emmagatzemada coherentment.
• Verificar que les dades siguin accessibles als usuaris i justar-les a les seves necessitats.
• Analitzar i corregir incidències, modificant programes si van canviant les necessitats del sistema o dels usuaris.
• Controlar el volum de dades i reorganitzar-les per reduir el temps de resposta.
• Proporcionar servei a l'usuari.
• Manipular comptes (dona d'alta i de baixa usuaris, gestiona nivells d'accés, etc.).
• Formar els usuaris de les bases de dades.
• Dissenya i proporcionar eines d’accés a les dades i d’anàlisi per facilitar la presa de decisions empresarials.
• Implementar els indicadors (KPI) necessaris per la presa de decisions en els diferents departaments, utilitzant eines de BI com Power BI, Qlik, etc.



L'empresa ofereix...


• Formar part d'una empresa consolidada i amb renom al seu sector.
• Contracte indefinit directament amb l'empresa.
• Projecció professional.
• Estabilitat a la companyia.
• Formació a càrrec de l'empresa.
• Jornada completa amb horari partit de dilluns a dijous de 8h a 16.30h, i divendres de 8h-14h.
• Modalitat presencial amb possibilitat de realitzar fins a 2 dies de teletreball.
• Retribució a valorar segons experiència i expectatives del candidat/a.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...



• Disposes de formació en enginyeria informàtica, CFGS en desenvolupament d'aplicacions multiplataforma o web, sistemes informàtics o similar.
• Tens almenys 2 anys d'experiència en un lloc semblant.
• Disposes de coneixements de disseny de bases de dades, integració de dades, anàlisi de dades, estadística.
• Has treballat amb bases de dades relacionals i NoSQL, sobretot amb SQL Server.
• Valorable coneixement de programes de visualització de dades: Power BI, Qlik, Tableau.
• Valorable coneixement de llenguatges de programació: SQL, Python, Java, R, C#.
• Coneixement ofimàtic avançat: Excel.
• Nivell alt d'anglès.
• Resideixes per la zona de Sant Celoni, Santa Maria de Palautordera, Llinars, Hostalric...o voltants (Vallès Oriental).
• Disposes de vehicle propi i permís de conducció.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta