Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
AVINENT Science and Technology S.L., és un grup empresarial que vol oferir productes i serveis a mida del nostre client. Ens uneix la voluntat d'esdevenir un partner estratègic essencial tant pel sector industrial, com pel sector mèdic.
Utilitzem la capacitat tecnològica, el coneixement tècnic i la qualitat humana per convertir-nos en empreses amb alt valor afegit, amb una base sòlida de creixement focalitzada en la innovació en productes, processos i serveis, clau del nostre progrés. Adaptar-nos a un decolletatge completament nou, amb unes peculiaritats tècniques i unes especificacions de neteja essencials són elements claus per competir en mercats molt exigents com l'automòbil i el sector mèdic-dental, on la inversió tecnològica i el canvi constant és el que marca la competitivitat del sector. Tot i així, la qualitat, el servei i la innovació segueixen sent la base de tota activitat i el que defensa l'empresa en un sector mèdic on el client i el producte necessiten uns estàndards altament exigents i rigorosos.
AVINENT Science and Technology recull aquestes dues activitat, la industrial sota la marca Vilardell Purtí i la mèdica sota la marca Avinent Implant System. Dos models de negoci diferents que treballen per convertir-se en líders del seu mercat.
Es precisa un/a tècnic/a per el departament de IT per el procés d'implementació de un nou ERP. Es necessari coneixements en Crystal Reports, programació .net i gestió de base de dades. Experiència mínima 1 any en projectes similars.
Descripció de tasques:
- Assegurar el bon funcionament de l'ERP Sage X3
- Resolució d'incidències relacionades amb l'ERP Sage X3
- Implementació continua de millores a les funcionalitats de l'ERP Sage X3
Requisitos mínimos
Formació: CFGS informàtica o Grau en enginyeria informática.
Valorable coneixements en Crystal Reports o experiència mínima de 1 any en gestió de ERP i base de dades.
Nivell B2 d'anglès
Conocimientos necesarios
GESTIÓ DEL TEMPS