Anunciado Hace 2d
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa líder en el sector de la construcció en la zona de Tarragona que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Legal Assistent.


Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del Director General, la persona seleccionada s’encarregarà de:


  • Relacions amb l’administració: reclamacions i altres

  • Col·laboració amb tècnics externs en la redacció de peritatges

  • Supervisió del compliment dels estàndards ISO, incloent la participació en auditories anuals

  • Desenvolupament i seguiment del compliment normatiu de l’empresa. Especial interès en medi ambient, corrupció i igualtat.

  • Desenvolupament i seguiment de la política de protecció de dades

  • Preparació de Juntes d’Accionistes de l’empresa matriu i associades. Convocatòria, actes i certificats. Comunicació amb els accionistes

  • Seguiment dels avals tècnics dipositats per l’empresa. Gestió de devolució.

  • Gestió de sinistres: recopilació d’informació i comunicacions amb companyies asseguradores.

Què s’ofereix ?


  • Treballar de la mà del Director General de l’empresa

  • Pertànyer a una empresa consolidada en creixement

  • Contractació estable amb possibilitats de carrera professional.

  • Jornada laboral completa de dilluns a dijous. Divendres jornada de 8:00 a 15:00

  • Treballar de la mà d’un equip professional i consolidat.

  • Ambient dinàmic i professional amb possibilitats de creixement.

  • Retribució d'acord amb l'experiència aportada.





Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Tens formació en Dret o experiència equivalent en àrees legals i administratives.

  • Tens coneixements bàsics de construcció

  • Disposes de coneixement avançat de la legislació en contractació pública.

  • Experiència prèvia en la redacció d'informes i documentació administrativa.

  • Capacitat per gestionar normatives ISO i experiència en auditories.

  • Català nivell alt.

  • Perfil polivalent, proactiu i amb gran capacitat d’adaptació i comunicació.

  • Alta capacitat organitzativa


Es valorarà:


  • Capacitat organitzativa.

  • Experiència en contractes públics o formació jurídica

  • Sector de la construcció: formació acadèmica o experiència laboral

  • Experiència en sistemes de gestió i compliments normatius

  • Habilitat per gestionar múltiples tasques i projectes alhora.

  • Capacitat per resoldre problemes de manera proactiva i eficaç.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta