Anunciado 27 de septiembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A BACKOFFICE COMERCIAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà:



En dependència del Responsable de l'Àrea comercial serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.


Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea comercial.


    • Obertura de nous clients al programa de gestió.

    • Mantenir actualitzada la BBDD de clients.

    • Entrar comandes al suport informàtic.

    • Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client.

    • Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una ràpida resposta.
      Passar tarifes actualitzades als clients.

    • Confirmar i consultar acords dels preus de vendes amb el comercial i entrar-ho al sistema.

    • Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar a les visites.

    • Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de loficina.

    • Arxiu de la documentació relativa al departament.

    • Assistència i participació a reunions departamentals.

    • Traducció de documentació tècnica o de qualitat.

    • Assistència a fires internacionals. (Molt puntual)

    • Suport a Màrketing en la preparació dels cursos per a clients.

    • Recepció i gestió de les especificacions de clients.

    • Complir les normatives de qualitat, higiene, medi ambient i prevenció de riscos laborals.

    • Complir la normativa interna.


Què oferim?


  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.

  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris

  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic

  • Contractació indefinida amb període de prova

Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!


Et volem conèixer!




Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Professional amb formació mínima de FPII d'administració i finances, o comerç i marketing.

  • Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de gestió de BBDD.

  • Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea comercial.

  • Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats de cada moment i que garanteixin el compliment legal.

  • Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.

  • Imprescindible residència a la zona de Torroella de Montgrí o rodalies



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta