Anunciado Hace 1d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
2
Número de inscritos
7
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Convocatòria interna/externa


2 llocs d'Auxiliar administratiu/va per al Centre d´Atenció Primària Barceloneta


El Parc Sanitari Pere Virgili, ubicat a la ciutat de Barcelona, és una empresa pública que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció primària i té com a missió prestar atenció intermèdia sanitària i social de qualitat, amb un model integral biopsicosocial i de promoció de l'autonomia.


En conseqüència, es convoca l'esmentat lloc de treball d'acord amb les condicions i característiques següents:


1. Condicions del lloc de treball:


Incorporació immediata i amb vinculació estable.


Contracte a jornada completa.


Horari: dilluns a dijous 2 matins i 2 tardes (07:45 a 15h o 14 a 20:15h), divendres rotatius; dissabtes segons roda de 9 a 17h.


Retribució: corresponent al Grup 6.1 (Nivell I) segons el Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el SCS (SISCAT).


En Parc Sanitari Pere Virgili considerem que la formació i l’aprenentatge continus són els fonaments del creixement i desenvolupament de la nostra Institució, per això oferim formació i recolzem aquells professionals que vulguin continuar especialitzant-se.


2. Funcions a desenvolupar:


Realitzar les activitats d’auxiliar administratiu derivades del procés propi o delegat pel personal administratiu:


  • Realitzar el procés d’acollida als ciutadans

  • Garantir l’accessibilitat de les persones al centre i servei: telefònica i presencial

  • Identificació i gestió d’usuaris i tràmit d’alta en el sistema

  • Gestionar les altes d’usuaris al CatSalut

  • Tramitació del dret a l’assistència en el cas d’immigrants, estudiants (universalització), ciutadans sense recursos

  • Informar a les persones sobre altres sistemes d’alta

  • Sol·licitar la targeta sanitària individual

  • Assignar metge, infermera i administratiu sanitari a cada persona donada d’alta a l’ABS

  • Tramitar el canvi de metge i lliure elecció de centre

  • Informar i comunicar totes les qüestions que planteja la població respecte al sistema de salut, prestacions, altes, serveis,...

  • Recollir l’opinió dels ciutadans

  • Atendre i recollir les reclamacions dels ciutadans d’acord amb el protocol establert i fer contenció en els conflictes que arribin a la unitat.

  • Garantir l’existència de fulls a les bústies de suggeriments, reclamacions i agraïments.

  • Donar suport a qualsevol tipus d’enquesta o estudi qualitatiu o quantitatiu en el centre pel qual se’ls requereixi

  • Registre dels documents requerits per l’administració al SERC@T

  • Gestionar la documentació clínica i la història clínica (HCAP), assegurant el compliment de les recomanacions sobre el maneig, conservació i destrucció de documentació.

  • Sol·licitar històries clíniques a altres centres i al propi centre

  • Atendre les demandes d’altres centres i serveis (jutjats, teleassistència, laboratori..)

  • Fer la gestió administrativa de l’activitat assistencial

  • Programació a les agendes dels professionals de CAP a l’ E-CAP

  • Actualitzar les dades dels ciutadans

  • Reprogramar visites

  • Fusionar duplicats

  • Recollir, distribuir i controlar diferents documents a utilitzar per part de l’equip.

  • Donar suport informàtic als diferents programes i aplicacions.

  • Gestionar i derivar les primeres visites hospitalàries i proves complementàries

  • Gestionar i derivar els productes intermedis

  • Gestionar la demanda aguda

3. Sol·licitud i documentació a presentar:


Les persones interessades han de remetre la següent documentació fins el 27 de desembre de 2024:


  • Fotocòpia del DNI o NIE.

  • Fotocòpia de la titulació requerida.

  • Acreditar mitjançant certificats de serveis prestats l’experiència professional que no pertanyi al Parc Sanitari Pere Virgili. Aquests s’hauran de presentar sempre en format original emès pels òrgans, les autoritats o els càrrecs que duen a terme la gestió de recursos humans a la unitat corresponent.

  • Currículum Vitae actualitzat, adjuntant la documentació acreditativa del mateix (diplomes de formació continuada, certificats de docència, títols de formació reglada...).

3. Barem de la convocàtoria


Total punts 100. En la resolució d’aquesta convocatòria es valoraran els aspectes següents:




Un cop valorats els requeriments mínims d'accés indicats a la convocatòria, les persones admeses seran valorades tècnica i competencialment. Les candidatures internes comptaran en aquesta fase amb el resultat de l'avaluació d'acompliment realitzada per Parc Sanitari Pere Virgili. Les candidatures externes, que no tenen possibilitat de tenir una avaluació d'acompliment per part de la institució, participaran en una entrevista amb la Direcció del CAP Barceloneta o persona/es en qui delegui i amb l'equip de Recursos Humans.


Per poder accedir a la fase de valoració de mèrits formatius i d'experiència professional, els/les candidats/as hauran de tenir una puntuació mínima de 20 punts en la valoració competencial i tècnica.


Les persones que hagin participat en un procés selectiu en els darrers 6 mesos pel mateix lloc de treball podran participar en la convocatòria i acreditar nous mèrits d´experiència i formatius, mantenint la valoració competencial i tècnica.


Totes les dades que s'al·leguin en els currículums es comprovaran en el moment immediatament anterior a la seva contractació.


En cas de no trobar candidat adient, la posició podria esdevenir deserta.


Amb la formalització i presentació de la sol·licitud els/les candidats/candidates donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent.


En cas de dubte, podeu contactar amb nosaltres a través de la nostra adreça d'e-mail de seleccio.primaria@perevirgili.cat



REF.AUXADMCAPBARCELONETA2024_71




Requisitos mínimos

Formació mínima requerida: Estar en possessió d’una titulació en formació professional de grau mig o superior (especialitat administrativa) , expedit per un centre educatiu espanyol acreditat o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent.



Formació valorable: formació i/o experiència en lloc similar i formació en e-CAP, idiomes (anglès, francès, altres).


Experiència requerida: experiència relacionada amb el lloc de treball convocat.


Competències / Habilitats:


  • Treball en equip

  • Organització i planificació

  • Adaptabilitat

  • Habilitats comunicatives

  • Empatia.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Perfil administrativo - ServicePro
MEDIA MARKT ESPAÑA
Barcelona, Barcelona
Hace 2h
Administrativo contable (H/M/X)
Barcelona, Barcelona
Hace 9h
Administrativo/a Facturacion junior BT (H/M/X)
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Administrativo (H/M/X) cobertura de vacaciones
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
ADMINISTRATIVO/A
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Recepcionista - Administrativo/a con Excel (9h-14h)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 19h
Más empleos en Parc Sanitari Pere Virgili
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA PER AL CAP BARCELONETA
Parc Sanitari Pere Virgili
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
OFICIAL MANTENIMENT PER AL PARC SANITARI PERE VIRGILI
Parc Sanitari Pere Virgili
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
1 LLOC DE TREBALL D´INFERMER/A JORNADA COMPLETA TARDES PER AL HOSPITAL ATENCIÓ INTERMÈDIA PARC SANITARI PERE VIRGILI
Parc Sanitari Pere Virgili
Barcelona, Barcelona
Hace 6d