Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Tenim un repte per a aquelles persones que:
- Siguin apassionades a treballar en equip
- Orientades al servei i al client
- Que gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació
- Promoguin un bon ambient de treball
Seleccionem un/a Auxiliar d’Informàtica per encarregar-se de la supervisió i seguiment de les PDA d'un important servei turístic a la ciutat de Barcelona, així com gestió d'incidències del Servei.
Quines seran les seves funcions principals?
- Revisar, preparar i comprovar el correcte funcionament del material que s’ha d’utilitzar diàriament al servei (PDAs, impressores, pinpad i bateries).
- Donar suport i resolució d’incidències amb el material de venda i de la part informàtica de tota l’oficina.
- Reparar i/o substituir el material espatllat i preparació i enviament d’aquest material al proveïdor.
- Gestionar les incidències rebudes, a través del telèfon, per part dels informadors.
- Revisar i comprovar la correcta sincronització de les dades/vendes de les PDA’s amb els servidors i gestionar i solucionar les incidències al respecte.
- Gestionar i fer el control de l’inventari del material de l’oficina.
- Realitzar formacions sobre el funcionament i gestió del material per a les noves incorporacions, i sobre els canvis i/o actualitzacions del software a tot el personal.
- Elaborar, redactar informes i protocols, i generar estadístiques relacionades amb el servei, així com registrar i reportar incidències i proposar propostes de millora.
Què t'oferim?
- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
- Contracte: indefinit.
- Jornada i horaris: 14 h/setmanals
Caps de setmana (dissabtes i diumenges) i festius de 14.30 a 21.30 h.
Possibilitat d'ampliar jornada per cobrir necessitats del servei entre setmana i matins de caps de setmana i festius.
- Data d’incorporació: immediata.
- Lloc del centre de treball: Barcelona.
Requisitos mínimos
- Formació: CFGS en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa o similar.
- Disponibilitat per treballar caps de setmana i festius.
- Disponibilitat per incorporar-se de forma immediata
- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe.
- Es valorarà experiència prèvia en tasques similars.
- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.
Inscribirme a esta oferta