Senior PAM CyberArk Engineer
- International company. Hybrid in Barcelona.
- Identity Security, Privileged Access, CyberArk.
A global IT service provider delivers comprehensive solutions that drive digital transformation in the financial services sector. With a large international team, the company manages a wide range of IT infrastructure projects and application platforms, offering end-to-end services for the digital age.
- Degree in Informatics, Information Systems, Mathematics, related areas or comparable education/work experience
- Excellent English skills both written and spoken fluently
- At least 3 years of working in the field of privileged access management engineering
- Completed CyberArk trainings (preferred level: CyberArk Certified Sentry - PAM)
- Installation, maintenance, troubleshooting of CyberArk components
- Intermediate skills in scripting with PowerShell, AutoIt
- Familiarity with task automation (Jenkins, Ansible, Pipelines etc)
- Operating systems (Linux, Windows)
- Windows server management
- Basic management of Windows Server services eg. IIS, RDS
- Troubleshooting of Windows and Windows Services
- Basic knowledge in IT networking (Firewall, Routing, Network communication)
- Development of Windows GUI applications to interact with API services is beneficial (eg. C#, Rust, Go)
- Vendor support interaction/communication
- Knowledge of security standards and IAM Processes
- Technical skills related to software development, engineering and deployment
- Source code version control: Git, Gitlab
- Technical expertise and interest in IT security, Identity and Access Management and related fields of technology, and open to new trends and technologies
- Proven track record of the ability to create proper documentation and being capable of transfering knowledge in an enterprise scaled, international environment
- Competence to manage tasks in demanding and unfamiliar situations with problem solving skills based on practice and precedent
- Ability to cooperate efficiently with clients and different teams as well as willingness to support new team members.
- Work-Life Balance: Flexible working hours, including the option for intensive schedules on Fridays and during summer, provide more personal time.
- Diverse Environment: A multicultural workplace with over 52 nationalities encourages collaboration, creativity, and learning in a global setting.
- Career Development: Opportunities for professional growth include training programs, mentoring, and internal advancement to support career progression.
- Comprehensive Benefits: Includes bonuses, pension plans, employee stock options, and various discounts.
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
ingeniero
SRE INGENIERO OBSERVABILIDAD *** Barcelona
Para importante organizacion del sector publico en BARCELONA necesitamos cubrir una posicion de SRE INGENIERO OBSERVABILIDAD Funciones: * Creación y gestión de un equipo de trabajo que conformará la Oficina de Observabilidad. * Mejora de la productividad y adaptabilidad del equipo hacia los objetivos * Desarrollo y mantenimiento de un framework integral de observabilidad que abarca logging, recopilación de métricas y monitoreo en tiempo real para identificar y abordar anomalías de sistema de forma preventiva. * Dar soporte a proveedores para el cumplimiento de la normativa de observabilidad. * Gestión ITIL con metodología agile usando frameworks scrum y kanban * Automatización de tareas rutinarias y optimización del sistema, fomentando una mayor eficiencia y disminuyendo la carga manual * Facilitar la comunicación entre los equipos de monitorización, operaciones y los responsables de servicio. * Dirección de revisiones periódicas del servicio de observabilidad. * Proactividad para detectar mejoras y proponerlas. Ubicación: Barcelona Modalidad de trabajo: Híbrida >>< dedicación semipresencia a definir en la entrevista Horario :9h-18h flexible Que ofrecemos ?? Salario competitivo ?? posibilidad contratacion FREELANCE ?? Formación en Tecnología y también en 'Soft Skills' ?? Plan de retribución flexible (seguro médico, .. ). ?? Buen ambiente de trabajo, innovador, abiertos e inclusivos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
vendedor,comercial
Auxiliar d'Informàtica: Caps de Setmana i Festius
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural. Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit. Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional. Tenim un repte per a aquelles persones que: - Siguin apassionades a treballar en equip - Orientades al servei i al client - Que gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació - Promoguin un bon ambient de treball Seleccionem un/a Auxiliar d’Informàtica per encarregar-se de la supervisió i seguiment de les PDA d'un important servei turístic a la ciutat de Barcelona, així com gestió d'incidències del Servei. Quines seran les seves funcions principals? - Revisar, preparar i comprovar el correcte funcionament del material que s’ha d’utilitzar diàriament al servei (PDAs, impressores, pinpad i bateries). - Donar suport i resolució d’incidències amb el material de venda i de la part informàtica de tota l’oficina. - Reparar i/o substituir el material espatllat i preparació i enviament d’aquest material al proveïdor. - Gestionar les incidències rebudes, a través del telèfon, per part dels informadors. - Revisar i comprovar la correcta sincronització de les dades/vendes de les PDA’s amb els servidors i gestionar i solucionar les incidències al respecte. - Gestionar i fer el control de l’inventari del material de l’oficina. - Realitzar formacions sobre el funcionament i gestió del material per a les noves incorporacions, i sobre els canvis i/o actualitzacions del software a tot el personal. - Elaborar, redactar informes i protocols, i generar estadístiques relacionades amb el servei, així com registrar i reportar incidències i proposar propostes de millora. Què t'oferim? - Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. - Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. - Contracte: indefinit. - Jornada i horaris: 14 h/setmanals Caps de setmana (dissabtes i diumenges) i festius de 14.30 a 21.30 h. Possibilitat d'ampliar jornada per cobrir necessitats del servei entre setmana i matins de caps de setmana i festius. - Data d’incorporació: immediata. - Lloc del centre de treball: Barcelona.
Jornada sin especificar
Contrato indefinido
Salario sin especificar
informatico
Ciberseguridad -Vulnerabilidades QUALYS Híbrido
En Grupo DIGITAL buscamos un perfil de Ciberseguridad para importante compañia del sector pharma Funciones: * Prestación de servicios de ciberseguridad, preferiblemente relacionados con gestión de vulnerabilidades. Ubicación: Sant Cugat del Vallés (Barcelona). Modalidad de trabajo: Híbrida >>< dedicación full time y presencia física en las oficinas del cliente en Sant Cugat de Vallés (Barcelona) al menos dos días por semana.. Horario :9h-18h flexible Que ofrecemos ?? Salario competitivo ?? posibilidad contratacion FREELANCE ?? Formación en Tecnología y también en 'Soft Skills' ?? Plan de retribución flexible (seguro médico, .. ). ?? Buen ambiente de trabajo, innovador, abiertos e inclusivos.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
administrador-sistemas
Product Security Officer - Pharma Leader Company (60% telework)
- Product Security Officer.
- Pharma Leader Company (60% telework).
Pharma Leader Company
- Security Strategy Development: Establish a security framework for product development, including secure design, coding practices, and testing.
- Risk Management: Identify, assess, and mitigate potential security risks in product features or updates, ensuring vulnerabilities are addressed proactively.
- Compliance and Regulation: Ensure products comply with relevant security regulations, standards (e.g., GDPR, ISO, NIST), and industry best practices.
- Security Assessments: Coordinate regular security assessments, penetration testing, code reviews, and vulnerability analysis to ensure the product remains secure.
- Collaboration: Work with developers, engineers, and other stakeholders to integrate security into the product development lifecycle, providing guidance on secure coding practices and architecture.
- Education and Training: Educate teams about security risks, secure coding practices, and threat modeling to foster a culture of security awareness within the organization.
- Permanent Contract.
- Competitive Salary.
- 3 days a week working from home.
- Flexible Schedule.
- Multicultural and friendly team.
- Exciting opportunities for professional development.
- Ongoing training.
- Multiple Social benefits: Canteen, health insurance, nursery check, English training...
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
90.000€ - 100.000€ bruto/año
ingeniero,informatico
Grup Carles colabora con una empresa del sector industrial cercana a Igualada para la incorporación de una persona que se encargue de la implementación de zero de la parte técnica y mantenimiento de la infraestructura de la empresa. Si eres una persona con buen nivel de Informática, y te gustaría crear un proyecto a largo plazo y con posibilidades de desarrollo personal y profesional, ¡continúa leyendo! ¿Qué harás en tu día a día? * Desarrollo e implementación de zero de una herramienta de extracción y unificación de datos de ERP y CRM. * Gestión de notificacions a departamentos o personal de la empresa. * Programación de aplicaciones a medida, para planificar y gestionar los procesos de mejora en la producción. * Gestionar el mantenimiento informático de los equipos de la empresa. * Gestión de herramientas como ERP y CRM. * Configuración de los equipos para nuevos usuarios. * Resolución de problemas e incidencias diarias. * Interlocutor con los distintos proveedores informáticos. ¿Qué ofrecemos? * Formar parte de una empresa de origen familiar consolidada en su sector. * Proyecto estable con posibilidades de desarrollo personal y profesional. * Estabilidad laboral a jornada completa: lunes a viernes de 7 h a 15 h. * Retribución de unos 25-30 K b/a, a convenir con cada candidatura según experiencia profesional aportada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
programador
Cloud SecOps Engineer - Pharma Leader Company (60% telework)
- Cloud SecOps Engineer.
- Pharma Leader Company.
Pharma Leader Company.
- Designing, developing, validating, and deploying secure cloud corporate applications.
- Ensure compliance of information assets with security requirements, policies, and procedures.
- Manage Access Control and Identity Management.
- Oversee vulnerability management for all cloud assets.
- Propose and integrate new security tools and supports, ensuring alignment with Information Security Policy and associated procedures.
- Implement and optimize their SOC Security Configuration, ensuring cost-effective security services.
- Develop policies that guarantee all systems adhere to regulatory security standards and compliance requirements.
- Permanent Contract.
- Competitive Salary.
- 3 days a week working from home.
- Flexible Schedule.
- Multicultural and friendly team.
- Exciting opportunities for professional development.
- Ongoing training.
- Multiple Social benefits: Canteen, health insurance, nursery check, English training...
Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
65.000€ - 70.000€ bruto/año
ingeniero
Grup Carles colabora con una empresa del sector industrial cercana a Igualada para la incorporación de una persona que se encargue de la parte técnica y mantenimiento de la infraestructura de la empresa. Si eres una persona con buen nivel de Informática, y te gustaría formar parte de proyecto muy consolidado y con posibilidades de desarrollo personal y profesional, ¡continúa leyendo! ¿Qué harás en tu día a día? * Gestionar el mantenimiento informático de los equipos de la empresa. * Configuración de los equipos para nuevos usuarios. * Resolución de problemas e incidencias diarias. * Gestión de herramientas como ERP y CRM. * Interlocutor con los distintos proveedores informáticos. * Programación de aplicaciones a medida, para planificar y gestionar los procesos de mejora en la producción. ¿Qué ofrecemos? * Formar parte de una empresa de origen familiar consolidada en su sector. * Proyecto estable con posibilidades de desarrollo personal y profesional. * Estabilidad laboral a jornada completa: lunes a viernes de 7 h a 15 h. * Retribución de unos 25 K b/a, a convenir con cada candidatura según experiencia profesional aportada.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
informatico