Anunciado Hace 3h 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Grado
Nivel
Mando intermedio
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.

Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.



Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.

Tenim un repte per a aquelles persones que:

- Siguin apassionades a treballar en equip.

- Orientades al servei i al client.

- Que gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació.

- Promoguin un bon ambient de treball.

Seleccionem un/a Coordinador/ora d'actes per important i reconegut centre cultural ubicat a la ciutat de Barcelona. La teva funció principal serà organitzar i supervisar els esdeveniments i activitats, garantint un correcte i eficient funcionament del centre en compliment dels estàndards de qualitat i normativa establerts.

Quines seran les teves funcions principals?

- Realitzar la coordinació general de les cessions d'espai externes i dels actes corporatius.

- Mantenir una relació amb cessionaris, coordinadors dels serveis externs i amb client, per tal de donar forma als actes de manera òptima.

- Assegurar que totes les necessitats dels actes estiguin ben definits a la plataforma en forma i temps per part del cessionari.

- Garantir que tots els pressupostos dels actes estiguin pujats a la plataforma en forma i temps per part dels serveis externs.

- Participar de reunions setmanals amb el client i amb els serveis externs per seguiment dels actes.

- Elaborar informes qualitatius sobre les cessions d'espai.

Què t'oferim:

- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.

- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.

- Contracte: Indefinit.

- Jornada laboral i horaris: 20 h / setmanals: de dilluns a divendres de 9:00 h a 13:00 h.

- Data incorporació: immediata.

- Lloc de treball: Barcelona.

Requisitos mínimos
- Ser una persona amb iniciativa, autonomia, resolutiva, apassionada de la cultura, orientada a resultats i amb destacada orientació al servei.

- Formació: Publicitat i Relacions Públiques, Protocol, Història de l'Art, Història, Belles Arts, Turisme, Educació, Humanitats, o equivalents.

- Es valorarà formació en producció d’espectacles i/o esdeveniments.

- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe, anglès nivell avançat. Es valoraran altres idiomes com el francès.

- Es valora positivament experiència prèvia en regidoria, supervisió d'actes i coordinació d'equips.

- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l’art i la cultura.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta