Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Estem cercant un/a Tècnic/a d'administració de personal al nostre equip de Recursos Humans.
Què faràs?
- Gestionaràs el cicle complet de nòmines (aproximadament 700 nòmines mensuals).
- Gestionaràs altes, baixes i altres tràmits a la Seguretat Social, així com la gestió de contractes laborals.
- Controlaràs els venciments de contractes i altra documentació important.
- Donaràs suport i resoldràs consultes laborals internes.
- Gestió dels procesos d’incapacitat temporal (IT AT)
Què Oferim
- Estabilitat i conciliació: Contracte indefinit a jornada completa (37,5 hores setmanals) amb dues tardes lliures els divendres i una altra, per gaudir del teu temps. Flexibilitat d’entrada i sortida
- Teletreball: A partir dels 3 mesos, podràs gaudir d'1-2 dies de teletreball setmanals, adaptant el treball a les teves necessitats.
- Ubicació: Oficines a Barcelona - Les Corts, amb excel·lents connexions de transport públic i accés a serveis.
- Desenvolupament professional: T'oferim l'oportunitat de créixer i desenvolupar les teves habilitats en un entorn dinàmic i en constant evolució.
Requisitos mínimos
Què busquem?
- Grau en RRLL o similar
- Mínim 2-3 anys d'experiència demostrable en departaments de RRHH.
- Microsoft Excel
- Català
- Capacidad de anàlisis
- Disponibilitat per a incorporació immediata.
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Payroll Specialist - Baix Llobregat (H/M)
TECNICO LABORAL SENIOR (H/M/X)
PRACTICAS LABORAL / RELACIONES LABORALES
Tècnic/a d’Administració de Personal
Más empleos en Fundació Pere Tarrés
Formador/a d’Alfabetització Digital (TIC) – Aules Virtuals i Possibles Sessions Presencials
Talleristes de Petits Xefs en família per la localitat de Torelló
Formador/a programa Més Digitals de la Generalitat de Catalunya, a Matadepera