Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
T'agradaria formar part de l'equip d'Organització i Gestió del Coneixement?
L'equip Organització i Gestió del Coneixement s'encarrega de gestionar l'estratègia organitzativa de l'entitat i, en concret, ocupar-se de la posada en marxa, definició i direcció de projectes organitzatius, optimització de processos i manteniment funcional i evolutiu d'aplicacions, plataformes i infraestructures -tant dels canals com dels sistemes d'informació corporatius-, que han de permetre una adequada gestió del coneixement. També de promoure la innovació en la creació de nous serveis i nous models de negoci.
Busquem una persona amb experiència en gestió de processos de negoci i digitalització, que treballi en la identificació i implementació de millores en processos organitzatius i en la transformació digital de l’empresa, assegurant la implementació de tecnologies innovadores i metodologies eficients.
Les tasques assignades serien:
Processos
- Analitzar l’estructura organitzativa i proposar solucions per optimitzar els fluxos de treball i la configuració d’equips.
- Dissenyar i millorar processos interns, implementant metodologies com Lean, Six Sigma o BPM per optimitzar operacions.
- Gestionar procediments de l’organització.
- Gestionar i prioritzar tasques de manera eficient, garantint el compliment d’objectius estratègics.
- Recollir, analitzar i interpretar dades per desenvolupar KPIs i quadres de comandament.
Digitalització
- Aplicar estratègies de transformació digital, incorporant tecnologies com IA, Data Driven i automatització.
- Utilitzar eines d’anàlisi de dades i gestió de projectes com Power BI, Tableau, així com metodologies àgils (Scrum, Kanban).
- Planificar, executar i fer el seguiment de projectes de negoci i tecnològics, assegurant l’entrega en temps i forma.
- Coordinar i fer seguiment de reptes d’innovació digitals.
Tècniques
- Gestió del procediment documental i parametrització de SharePoint.
- Gestió de l’eina de gestió de processos organitzatius (ticketing).
- Seguiment global d’incidències i peticions tecnològiques.
- Seguiment d’altes i baixes d’usuariat intern i extern.
- Assignació de permisos d’usuariat.
- Gestió de la telefonia mòbil.
- Administració i supervisió de portàtils.
Requisitos mínimos
Busquem una persona que tingui excel·lents habilitats de gestió i seguiment, alhora que sàpiga treballar en equip.
Requisits_
- Estar en possessió d’un títol universitari en Enginyeria Informàtica, Enginyeria en Organització Industrial, Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Ciència de Dades, Economia, Ciències Polítiques i de l’Administració, Gestió i Administració Pública o similars.
- Idiomes: català (nivell C) i anglès nivell B2 (escrit i parlat).
Es valorarà:
- Experiència prèvia en organització, digitalització o optimització de procediments i processos.
- Coneixements avançats en eines d’anàlisi de dades i gestió de projectes.
- Capacitat d’adaptació i resolució de problemes en entorns canviants.
T’animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?
De conformitat amb l’Acord del Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l’Àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic, es tindran en compte prioritàriament les sol·licituds de les persones que acreditin un vincle preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic.
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Field service engineer - Francés
Ingeniero de mejora continua
26673 / Coordinador/a Actividades Empresariales - Barcelona - Parada técnica (1 mes)
Técnico/a de comunicación ambiental y energética
Gestor/a Planificación Corporativa
TÉCNICO / INGENIERO DE SOPORTE ITINERANTE + INGLÉS
Más empleos en Agència Catalana de Turisme
Tècnic/a d'Organització i Gestió del Coneixement
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona