Anunciado Hace 14h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Per la Residència de Gent Gran Casa dels Avis de Sant Sadurní d'Anoia, busquem un/a Tècnic/a de Recursos Humans. La persona seleccionada, en col·laboració amb la Direcció Assistencial de la Residència, es responsabilitzarà de la gestió dels RRHH de la Residència d’acord a les directrius i polítiques establertes per SUMAR, així com garantir el correcte funcionament dels serveis d’atenció indirecte (cuina, neteja,bugaderia i manteniment) .



La persona seleccionada, realitzarà, entre d'altres funcions:


  • Organitzar, distribuir i supervisar el bon funcionament dels serveis de cuina, neteja, bugaderia i serveis de manteniment.

  • Organitzar la gestió de persones de la Residència, el procés de selecció i acollida, calendaris laborals, gestió de permisos laborals, control d'altes i baixes, seguiment de treballadors, PRL,...etc. Vetllarà per la correcte dotació dels diferents torns de treball, gestionant les cobertures derivades de les incidències del personal.

  • Coordinació amb els diferents Departaments de la Residència i dels Serveis Centrals implicats en la operativa de la gestió de la residència (Operacions i Gestió de Persones).

  • En col·laboració amb la direcció Assistencial de la residència es farà càrrec de les incidències i funcions que se li deleguin relacionades amb el seu àmbit d’actuació.


S'ofereix:


Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres


Horari: 3 dies de 9 a 17h i 2 dies de 11 a 19h.


Contracte: Estable


Salari: 28-30K


Altres: Guardies telefòniques de caps de setmana alterns




Requisitos mínimos

Formació: Llicenciatura o Diplomatura universitària.


Experiència: Es prioritzaran candidatures amb experiència en residència i coneixements teòrics i pràctics en Model ACP.


Perfil Competencial: Pensem en un/a professional habituat al treball en equip, metòdic/a i amb habilitats organitzatives per planificar i prioritzar les tasques a realitzar aixi com orientació i coordinació amb el client intern.


Altres:


-Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.


-Domini del Català i Castellà.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta