Anunciado Hace 5d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Disposes d’experiència com a backoffice i cerques un projecte estable al Baix Empordà? T’interessaria formar part d’una emergent empresa empordanesa en una important fase de creixement?



Des de Marlex, estem col·laborant amb una important ubicada al cor del Baix Empordà, que actualment necessita incorporar un/a Administratiu/va Backoffice.


Quina serà la teva missió a l’empresa?


En dependència de la Direcció, la persona seleccionada s’encarregarà de:


  • Obertura de nous clients en el programa de gestió.

  • Mantenir actualitzada la base de dades (BBDD) de clients.

  • Entrar comandes en el suport informàtic.

  • Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client.

  • Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una resposta ràpida.

  • Passar tarifes actualitzades als clients.

  • Confirmar i consultar acords dels preus de venda amb el comercial i introduir-los al sistema.

  • Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar en les visites.

  • Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de l'oficina.

  • Arxivar la documentació relativa al departament.

  • Assistència i participació en reunions departamentals.

  • Assistència a fires nacionals.

Què s’ofereix?


• Formar part d’una empresa jove, en ple creixement i amb forts lligams al territori
• Jornada completa i horari de dilluns a divendres
• Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa
• Posició estable, dinàmica i en un entorn amb un bon ambient de treball
• Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/da ideal si...


• Disposes d’almenys 2 anys d’experiència desenvolupant aquestes funcions o similars
• Imprescindible dominar el català i el castellà (escrits i parlats).
• Coneixements del paquet Office i CRM
• Tens bones habilitats comunicatives, organitzatives i una clara orientació al client.
• Capacitat analítica, orientació comercial, pro activitat i ganes de millora continua.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta