Anunciado 7 de agosto
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A ADMINISTRATIU/VA LABORAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà:



En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.


Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral.


    • Gestió i supervisió de l'assistència del personal de l'empresa.

    • Gestió administrativa de les absències laborals.

    • Elaboració d'informes del personal.

    • Emisió i gestió de contractes de personal.

    • Gestió administrativa laboral amb els organismes oficials de l'Administració.

    • Elaboració de les nòmines del personal.

    • Gestió administrativa de finalització de contrates i càlcul de liquidacions.

    • Elaboració d'estadístiques d'organismes oficials.

    • Arxiu de tota la documentació que genera el departament.

    • Gestió d'auditories.

    • Declaració INTRASTAT i model 349.


Què oferim?


  • Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.

  • Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris

  • Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic

  • Contractació indefinida amb període de prova

Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!


Et volem conèixer!




Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Professional amb formació mínima de FPII d'administració i finances

  • Valorable diplomatura o grau en Relacions Laborals o experiència contrastada en aquesta àrea.

  • Pensem en una persona amb experiència prèvia d'uns 3 anys en lloc similar i amb dilatats coneixements de la normativa laboral, interpretació de convenis col·lectius, modalitats contractuals i tramitacions i comunicacions a organismes vinculats a l'àrea laboral.

  • Cal que aporti elevats coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (SUMMAR), domini de les eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.

  • Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.

  • Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea laboral.

  • Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats de cada moment i que garanteixin el compliment legal.

  • Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.

  • Imprescindible residència a la zona de Torroella de Montgrí o rodalies



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta