Anunciado Hace 1d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Náutica Palamós S.A. és una companyia líder en el sector nàutic amb més de 45 anys d’experiència i reconeixement a la Costa Brava. Ens especialitzem a oferir una gamma completa de serveis per a embarcacions, que abasta des de la venda de vaixells i motors fins al manteniment, la reparació, el pupil·latge i la comercialització d’accessoris i recanvis. A més, oferim el servei de gestoria nàutica, gestionem amarratges i assegurances, sempre amb el compromís de brindar la màxima qualitat i satisfacció als nostres clients, fet que ens ha consolidat com a referent en el sector.


Busquem un/a RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ que s’encarregui de la gestió administrativa i financera de l’empresa, garantint l’eficiència operativa i el compliment de les normatives legals i fiscals. La persona seleccionada treballarà de manera propera amb la Direcció General i el Director Financer del grup, essent una peça clau en l’optimització dels processos interns.


Depenent directament del Director General i sota la supervisió del Director Financer del grup, el/la Responsable d’Administració tindrà com a principals responsabilitats:



Gestió Comptable i Financera:


  • Supervisar àrees clau com comptabilitat, facturació, tresoreria, compres i inventaris.

  • Gestionar relacions amb entitats bancàries, leasing, proveïdors i clients.

  • Elaborar previsions financeres, estats financers i realitzar el tancament d’operacions de venda.

  • Coordinar auditories comptables i vetllar per la correcta execució dels pagaments i cobraments.

  • Controlar estocs, immobilitzat i amortitzacions.

Tràmits Administratius i Legals:


  • Gestionar els tràmits amb les capitanies marítimes i gestoríes encarregades de la matriculació i canvis de titularitat d’embarcacions.

  • Supervisar la gestió d’amarratges, mantenint relacions amb propietaris, llogaters i ports.

  • Coordinar amb les companyies d’assegurances la gestió de propostes, altes, sinistres i cobraments.

Compliment Normatiu:


  • Vetllar pel compliment de les obligacions fiscals, laborals i legals de l’empresa.

  • Gestionar la relació amb l’empresa encarregada de l’administració de nòmines i altres aspectes laborals.

  • Col·laborar amb el departament jurídic per a la resolució de reclamacions i litigis.


QUÈ OFERIM?


  • Incorporació a una empresa consolidada i en creixement continu.

  • Contracte indefinit i salari competitiu d’acord amb l’experiència i habilitats.

  • Formació inicial a càrrec de l’actual titular del lloc, garantint una transició fluida.

  • Un entorn de treball dinàmic, col·laboratiu i amb oportunitats de desenvolupament professional.




Requisitos mínimos

QUÈ BUSQUEM?


  • Es prioritzarà experiència (mínim 5 anys) en llocs de responsabilitat en l’àrea d’administració i finances.

  • Es valorarà experiència en el sector nàutic.

  • Es valorarà residència propera a l’empresa.

  • És imprescindible tenir coneixements sòlids de comptabilitat, fiscalitat i legislació laboral.

  • Domini d’eines informàtiques de gestió (ERP, fulls de càlcul, etc.).

  • Capacitat d’organització i planificació.

  • Habilitats de comunicació, negociació i presa de decisions.

  • Orientació a resultats i capacitat per resoldre problemes de manera eficaç.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ
Commonsense RRHH
Palamós, Girona
Hace 1d
Más empleos en Commonsense RRHH
RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ
Commonsense RRHH
Palamós, Girona
Hace 1d
XOFER CARNET C
Commonsense RRHH
Figueres, Girona
Hace 5d
ADVOCAT/DA JUNIOR DEPARTAMENT LEGAL INTERNACIONAL
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
12 de marzo