Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(1)
A Coruña(11)
Álava/Araba(2)
Albacete(2)
Alicante(13)
Almeria(1)
Asturias(12)
Badajoz(1)
Barcelona(185)
Bizkaia(13)
Burgos(4)
Caceres(2)
Cádiz(3)
Cantabria(3)
Castellón(6)
Ceuta(1)
Gipuzkoa(11)
Granada(3)
Guadalajara(3)
Huelva(2)
Huesca(5)
Illes Balears(7)
Jaén(1)
La Rioja(1)
León(2)
Lleida(5)
Lugo(3)
Madrid(152)
Málaga(24)
Murcia(14)
Navarra(1)
Pontevedra(2)
Salamanca(3)
Santa Cruz de Tenerife(4)
Segovia(2)
Sevilla(12)
Sin especificar(16)
Tarragona(8)
Toledo(1)
València(38)
Valladolid(4)
Zamora(2)
Zaragoza(11)
Mostrar
más
menos
Población:
Palamós(3)
Aiguaviva(3)
Amer(3)
Anglès(1)
Arbúcies(4)
Argelaguer(9)
Banyoles(11)
Begur(10)
Besalú(5)
Bescanó(1)
Bisbal d'Empordà (La)(5)
Blanes(4)
Cadaqués(1)
Caldes de Malavella(4)
Calonge(10)
Cassà de la Selva(17)
Castell-Platja d'Aro(7)
Castelló d'Empúries(5)
Celrà(3)
Cervià de Ter(1)
Cornellà del Terri(12)
Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura(1)
Figueres(44)
Fornells de la Selva(4)
Gerona(3)
Girona(191)
Gualta(1)
Hostalric(3)
Jonquera (La)(4)
Llagostera(1)
Lloret de Mar(14)
Maçanet de la Selva(6)
Mieres(3)
Olot(48)
Palafrugell(4)
Palol de Revardit(2)
Pals(2)
Preses (Les)(2)
Puigcerdà(2)
Ribes de Freser(1)
Riells i Viabrea(2)
Ripoll(22)
Riudarenes(4)
Riudellots de la Selva(31)
Roses(5)
Salt(6)
Sant Feliu de Buixalleu(2)
Sant Feliu de Guíxols(2)
Sant Gregori(2)
Sant Hilari Sacalm(3)
Sant Jaume de Llierca(5)
Sant Joan les Fonts(2)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(17)
Sant Miquel de Campmajor(2)
Sant Pere Pescador(5)
Santa Coloma de Farners(4)
Santa Pau(1)
Sarrià de Ter(4)
Sils(3)
Torroella de Montgrí(1)
Tortellà(1)
Tossa de Mar(1)
Ullastret(1)
Vilablareix(5)
Viladrau(1)
Vilamacolum(1)
Vilamalla(13)
Vilobí d'Onyar(1)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(1)
Otras actividades(1)
Otros(1)
Estudios mínimos:
Sin especificar(1)
Jornada laboral:
Completa(1)
Tipo de contrato:
Indefinido(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona » Empleos en Palamós

Ofertas de empleo en Palamós de Administración empresas

1 ofertas de trabajo en Palamós de Administración empresas


RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ

Náutica Palamós S.A. és una companyia líder en el sector nàutic amb més de 45 anys d’experiència i reconeixement a la Costa Brava. Ens especialitzem a oferir una gamma completa de serveis per a embarcacions, que abasta des de la venda de vaixells i motors fins al manteniment, la reparació, el pupil·latge i la comercialització d’accessoris i recanvis. A més, oferim el servei de gestoria nàutica, gestionem amarratges i assegurances, sempre amb el compromís de brindar la màxima qualitat i satisfacció als nostres clients, fet que ens ha consolidat com a referent en el sector.

Busquem un/a RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ que s’encarregui de la gestió administrativa i financera de l’empresa, garantint l’eficiència operativa i el compliment de les normatives legals i fiscals. La persona seleccionada treballarà de manera propera amb la Direcció General i el Director Financer del grup, essent una peça clau en l’optimització dels processos interns.

Depenent directament del Director General i sota la supervisió del Director Financer del grup, el/la Responsable d’Administració tindrà com a principals responsabilitats:

Gestió Comptable i Financera:

  • Supervisar àrees clau com comptabilitat, facturació, tresoreria, compres i inventaris.
  • Gestionar relacions amb entitats bancàries, leasing, proveïdors i clients.
  • Elaborar previsions financeres, estats financers i realitzar el tancament d’operacions de venda.
  • Coordinar auditories comptables i vetllar per la correcta execució dels pagaments i cobraments.
  • Controlar estocs, immobilitzat i amortitzacions.

Tràmits Administratius i Legals:

  • Gestionar els tràmits amb les capitanies marítimes i gestoríes encarregades de la matriculació i canvis de titularitat d’embarcacions.
  • Supervisar la gestió d’amarratges, mantenint relacions amb propietaris, llogaters i ports.
  • Coordinar amb les companyies d’assegurances la gestió de propostes, altes, sinistres i cobraments.

Compliment Normatiu:

  • Vetllar pel compliment de les obligacions fiscals, laborals i legals de l’empresa.
  • Gestionar la relació amb l’empresa encarregada de l’administració de nòmines i altres aspectes laborals.
  • Col·laborar amb el departament jurídic per a la resolució de reclamacions i litigis.

QUÈ OFERIM?

  • Incorporació a una empresa consolidada i en creixement continu.
  • Contracte indefinit i salari competitiu d’acord amb l’experiència i habilitats.
  • Formació inicial a càrrec de l’actual titular del lloc, garantint una transició fluida.
  • Un entorn de treball dinàmic, col·laboratiu i amb oportunitats de desenvolupament professional.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Anterior
Siguiente