Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Descripción del empleo
Per a important empresa del sector de l?alimentació de la provincia de Girona, seleccionem a un/a tècnic/a laboral, el qual actuarà en dependència directa del/la responsable del departament de recursos humans.
Les seves principals tasques i funcions seran:
- Confecció de nòmines i quitances, gestió d'incidències.
- Tramitació d'altes, baixes i modificacions a la seguretat social.
- Confecció i comunicació de contractes.
- Càlcul d'IRPF (previsió anual i regularitzacions).
- Maneig de Sistema Red, Siltra, Contrat@ i Delt@.
- Comunicacions amb Organismes Oficials.
- Gestió models 111 i 190
Es requereix:
- Persona proactiva, resolutiva, amb clara orientació al client.
- Capacitats de resolució, d'organització i compromís.
- Habilitats comunicatives i do de gents.
S'ofereix:
- Incorporació en una empresa consolidada.
- Contracte indefinit.
- Remuneració d'acord amb l'experiència i valors aportats.
Requisitos mínimos
Experiencia requerida:
Es requereix experiència mínima de quatre anys, ocupant un lloc de feina similar, formant part
d?un Departament de Recursos Humans o treballant en una Assessoria/Gestoria Laboral,
estant habituat/da a l?elaboració d?un alt volum de nòmines,
Formación requerida:
Formació universitària en Relacions Laborals, Ciències del Treball o similars.
Idiomas requeridos:
Català: Expert.
Espanyol: Expert
Inscribirme a esta oferta