Anunciado 14 de septiembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de COMMONSENSE Consultoria de RRHH, estem seleccionant un/a BACK OFFICE AMB ANGLÈS AVANÇAT I FRANCÈS VALORABLE



Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador; amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.



La persona seleccionada s’ocuparà de l’atenció al client de manera hibrida, convinent l’atenció al públic a la botiga de la fabrica així com suport a l’àrea comercial a nivell de Back office



Quines seran les teves responsabilitats?



Funcions Customer service B2C:


  • Atenció a client B2C: email, telèfon

  • Gestió diària de comandes e-commerce en ERP. Solució i seguiment d'incidències de el procés

  • Gestió de Marketplace: comandes, gestió logística, actualització d'estoc

  • Gestió logística: coordinació de magatzem i transport. Punt de contacte entre el client i logística.

  • Gestió de devolucions: procediment de devolucions i abonament als clients.

  • Reporting d'incidències, variacions o altres indicadors de comportament de B2C.

  • Resolució i control d'incidències: qualitat, problemes d'enviaments, etc ..

Funcions backoffice e-commerce:


  • Seguiment i control de comandes a la plataforma

Funcions atenció al client:


  • Atenció presencial i assessorament al Showroom al client particular o professional

  • Preparació de les comandes amb el magatzem

  • Cobrament i quadre de caixa


Quin perfil estem buscant?


  • Busquem un/a professional amb clara orientació a client i a resultats, amb Formació Superior a nivell de comerç internacional o similars

  • Busquem una persona amb una mínima experiència realitzant funcions similars i amb ganes d’aprendre, meticulosa i constant.

  • Imprescindible domini Anglès fluid . Es valorarà positivament el coneixement de la llengua Francesa

  • Experiència i/o interès en el sector digital: e-commerce i plataformes digitals

  • Experiència en l’ús de l’ERP: Navision Microsoft Dynamics

  • Domini avançat a nivell d’Excel i Outlook


Què t’oferim?


  • Projecte professional atractiu i reptador en una empresa en expansió

  • Cultura d’empresa on les persones estan en el centre del creixement

  • Formar part d’un entorn dinàmic i innovador, amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris

  • Horari de dilluns a dissabte, rotatiu setmanal de 8 a 14:30h i de 14 a 20:30h


Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.





Requisitos mínimos

Quin perfil estem buscant?


  • Busquem un/a professional amb clara orientació a client i a resultats, amb Formació Superior a nivell de comerç internacional o similars

  • Busquem una persona amb una mínima experiència realitzant funcions similars i amb ganes d’aprendre, meticulosa i constant.

  • Imprescindible domini Anglès fluid . Es valorarà positivament el coneixement de la llengua Francesa

  • Experiència i/o interès en el sector digital: e-commerce i plataformes digitals

  • Experiència en l’ús de l’ERP: Navision Microsoft Dynamics

  • Domini avançat a nivell d’Excel i Outlook



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

ADMINISTRATIU/VA BACKOFFICE
Marlex
Bisbal d'Empordà (La), Girona
3 de julio
ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL AMB ANGLÈS
Commonsense RRHH
Bisbal d'Empordà (La), Girona
14 de septiembre
Más empleos en Commonsense RRHH
EXPORT AREA MANAGER
Commonsense RRHH
Sant Hilari Sacalm, Girona
Hace 2d
Mecanic/a de manteniment
Commonsense RRHH
Vilamalla, Girona
Hace 2d
AGENT IMMOBILIARI PLATJA D'ARO
Commonsense RRHH
Castell-Platja d'Aro, Girona
Hace 6d