Anunciado 14 de septiembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de COMMONSENSE Consultoria de RRHH, estem seleccionant un/a BACK OFFICE AMB ANGLÈS AVANÇAT I FRANCÈS VALORABLE



Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre’s amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador; amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.



La persona seleccionada s’ocuparà de l’atenció al client de manera hibrida, convinent l’atenció al públic a la botiga de la fabrica així com suport a l’àrea comercial a nivell de Back office



Quines seran les teves responsabilitats?



Funcions Customer service B2C:


  • Atenció a client B2C: email, telèfon

  • Gestió diària de comandes e-commerce en ERP. Solució i seguiment d'incidències de el procés

  • Gestió de Marketplace: comandes, gestió logística, actualització d'estoc

  • Gestió logística: coordinació de magatzem i transport. Punt de contacte entre el client i logística.

  • Gestió de devolucions: procediment de devolucions i abonament als clients.

  • Reporting d'incidències, variacions o altres indicadors de comportament de B2C.

  • Resolució i control d'incidències: qualitat, problemes d'enviaments, etc ..

Funcions backoffice e-commerce:


  • Seguiment i control de comandes a la plataforma

Funcions atenció al client:


  • Atenció presencial i assessorament al Showroom al client particular o professional

  • Preparació de les comandes amb el magatzem

  • Cobrament i quadre de caixa


Quin perfil estem buscant?


  • Busquem un/a professional amb clara orientació a client i a resultats, amb Formació Superior a nivell de comerç internacional o similars

  • Busquem una persona amb una mínima experiència realitzant funcions similars i amb ganes d’aprendre, meticulosa i constant.

  • Imprescindible domini Anglès fluid . Es valorarà positivament el coneixement de la llengua Francesa

  • Experiència i/o interès en el sector digital: e-commerce i plataformes digitals

  • Experiència en l’ús de l’ERP: Navision Microsoft Dynamics

  • Domini avançat a nivell d’Excel i Outlook


Què t’oferim?


  • Projecte professional atractiu i reptador en una empresa en expansió

  • Cultura d’empresa on les persones estan en el centre del creixement

  • Formar part d’un entorn dinàmic i innovador, amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris

  • Horari de dilluns a dissabte, rotatiu setmanal de 8 a 14:30h i de 14 a 20:30h


Si t’interessa la posició i creus que pots encaixar en l’oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.





Requisitos mínimos

Quin perfil estem buscant?


  • Busquem un/a professional amb clara orientació a client i a resultats, amb Formació Superior a nivell de comerç internacional o similars

  • Busquem una persona amb una mínima experiència realitzant funcions similars i amb ganes d’aprendre, meticulosa i constant.

  • Imprescindible domini Anglès fluid . Es valorarà positivament el coneixement de la llengua Francesa

  • Experiència i/o interès en el sector digital: e-commerce i plataformes digitals

  • Experiència en l’ús de l’ERP: Navision Microsoft Dynamics

  • Domini avançat a nivell d’Excel i Outlook



Compartir esta oferta

Empleos similares

ADMINISTRATIU/VA BACKOFFICE
Marlex
Bisbal d'Empordà (La), Girona
3 de julio
Más empleos en Commonsense RRHH
OPERARI/A METALL
Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
Hace 1d
EXPORT AREA MANAGER
Commonsense RRHH
Sant Hilari Sacalm, Girona
12 de noviembre
Mecanic/a de manteniment
Commonsense RRHH
Vilamalla, Girona
12 de noviembre