Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Descripción del empleo
Empresa del sector TIC situada a Lleida amb la missió de posar a l?abast de les empreses les tecnologies més avançades en informàtica i telecomunicacions, precisa incorporar al seu equip un/a Consultor/a Implantador/a del programa de gestió d?empreses Odoo.
Les principals funcions seràn:
- Identificació de requisits inicials i demostracions.
- Planificació, organització i seguiment dels projectes.
- Formació, implantació i suport als clients.
- Anàlisi de requeriments funcionals del client.
- Participar en el disseny de procediments de proves a nivell tècnic amb els altres departaments.
Es requereix:
- Capacitat d'iniciativa i autonomia.
- Bona comunicació i tracte interpersonal.
- Capacitat organitzativa i de treball en equip.
- Proactivitat, inquietud i dinamisme.
- Clara orientació al client.
S'ofereix:
- Incorporació immediata.
- Estabilitat laboral i formació continuada a càrrec de l'empresa, amb opcions de desenvolupament professional.
- Bon ambient laboral.
- Remuneració competitiva (segons l'experiència i coneixements aportats).
- Horari de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 ( amb possibilitat de teletreball).
Requisitos mínimos
Experiencia requerida:
- Experiència mínima demostrable de 2 anys com a programador o consultor d'ERP.
Formación requerida:
- Cicle formatiu de grau mitjà i/o cicle formatiu de grau superior en informàtica, o similars.
Idiomas requeridos:
Inscribirme a esta oferta