Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Descripción del empleo
Empresa de consolidada trajectòria i en constant fase de creixement en el sector IT, enfocada a la comercialització i disbtribució de solucions tecnològiques (software i hardware) per a empreses, requereix incorporar un/a Tècnic/a Comercial per a la zona de la Catalunya Central (Osona, Ripollès, Garrotxa i Bages). Reportant a Gerència i després d'un període de formació i capacitació inicials, tindrà la responsabilitat de realitzar funcions de prescripció, representació i comercialització dels productes i serveis de la companyia en l'esmentada zona geogràfica.
Les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Responsabilitzar-se de la consecució del pressupost de vendes anual assignat.
- Manteniment de la cartera de clients assignada.
- Captació de nous clients.
- Obertura de nous comptes relacionats amb la venda de productes tecnològics i serveis.
- Visites a clients, clients potencials i prescriptors de la zona d'influència.
- Negociació d'operacions de venda, de contractes de manteniment i de post-venda.
- Activitat comercial tant en entorn privat (per a tot tipus d'empreses: des de pimes a multinacionals), com en entorn públic (Administració Pública).
- Reporting d'activitat i manteniment de la informació comercial actualitzada al CRM.
S'ofereix:
- Formació inicial i continua en productes i serveis tecnològics de la mà de primeres marques internacionals.
- Sector consolidat i en creixement contínu.
- Eines per a ús professional (cotxe d'empresa, telèfon mòbil i portàtil).
- Treball en equip multidisciplinari amb professionals altament qualificats i en empresa amb escassa rotació laboral.
- Horari: de 8h a 17h, de dilluns a dijous. Divendres i estiu (de 15 de juny a 15 de setembre, aprox.): de 8h a 14h.
- Sou Brut Anual fixe + variable.
Es requereix:
- Habilitats en l'ús d'eines ofimàtiques i CRM.
- Clara vocació comercial.
- Habilitat per a la negociació i tracte amb el client.
- Persona organitzada i capacitat per a treballar de forma autònoma.
- Capacitat d'aprenentatge de producte tecnològic.
- Motivació i actitud col·laborativa i de treball en equip.
- Orientació a la consecució d'objectius.
- Capacitat per al seguiment de projectes i d'ofertes.
Requisitos mínimos
Experiència requerida:
- Es requereix un mínim de 2 anys d'experiència comercial en assessorament i/o venda B2B.
- Es valorarà positivament experiència en consultoria tècnica i/o gestió de projectes tecnològics en l'àmbit empresarial (B2B).
Formació requerida:
- Es valorarà positivament (no imprescindible) Cicle Formatiu de Grau Superior en Comerç i Màrqueting o similars o formació a nivell d'ADE, Ciències Empresarials o similars o experiència professional equivalent.
Idiomes requerits:
- Català i castellà: avançats.
- Anglès: es valorarà positivament el domini de l'idioma (no imprescindible).