Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
¡Únete a nuestro equipo como Administrativo/a de marketing!
En Crit Sabadell, estamos en la búsqueda de profesionales dinámicos y comprometidos para sumarse a nuestro cliente dedicado al sector de la madera ubicado en Polinyà. Buscamos un/a Administrativo/a marketing
Tasques marketing / oficina comercial
Creació i gestió de material publicitari (realització de briefings, coordinació amb proveïdors, disseny, repartiment entre la xarxa comercial).
Gestió de material PLV amb xarxa comercial i proveïdors
Coordinació del llançament de noves col·leccions de producte
Creació de contingut tècnic rellevant per a diversos canals: web, xarxes socials, notes de premsa, etc.
Gestió de consultes de preu mitjançant el nostre ERP i actualització de tarifes
Gestió de comandes de material mitjançant el nostre ERP
Gestió de documentació (peticions de certificats, fitxes tècniques, imatges, catàlegs)
Coordinació i ajuda en la preparació d’esdeveniments
Suport a la xarxa comercial en la creació de documentació, gestió de peticions, necessitats de material publicitari, etc.
Ofrecemos:
*
L’horari inicial serà de 8:30 a 13:00 i de 15:00 a 18:30 amb la possibilitat de, passats 6 mesos, passar a l’horari intensiu.
Horari intensiu (rotatiu cada 2 setmanes):
7:30 a 15:30
10:30 a 18:30
* Salari. 23K. P/HORA per Ett. 13.09- 2200 bruts/mes.
Requisitos mínimos
Experiència prèvia de 3 anys en departament de Marketing realitzant tasques similars a les esmentades.
Experiència en la implementació i seguiment de campanyes de Marketing.
Marketing digital: SEO, xarxes socials
Eines de disseny (canva)
Excel nivell mig ( Taules Dinàmiques, Burcarv,... Saber treballar amb dades de diferents maneres)
Programes de gestió de continguts web i plataformes d’ecommerce.
Paquet Office
Inscribirme a esta oferta