Un projecte on desenvolupar la teva experiència professional en matèria de prevenció medi ambient? Ara és el teu moment!
Comptem una posició estable a una empresa en ple creixement i expansió que cerca una persona per a poder implementar, detectar i complir les necessitats de la gestió ambiental junt amb la normativa legal de la gestió ambiental.
Et consideres una persona metòdica, amb pensament analític i orientada al detall? Tens formació en enginyeria superior o tècnica junt amb formació en prevenció? Pots aportar experiència en tasques similars? Llavors t'estem esperant!
Les teves funcions aniran destinades en tres àrees; Seguretat, Medi Ambient i Compliment legal, i les detallem a continuació:
Seguretat:
- Actuar de nexe d'unió amb el Servei de Prevenció Aliè i la Mútua d'Accidents, en matèria preventiva.
- Dur a terme el registre d'accidents i incidents de Treball i realitzar la recerca.
- Planificar i fer el seguiment de les accions correctores i mesures preventives.
- Selecció i homologació dels EPI's.
- Elaborar estudis ergonòmics.
- Realitzar estudis d'higiene: cont. Físics (sorolls, llum...), químics i biològics.
- Elaborar les mesures d'emergència (Plans d'emergència – Plans Autoprotecció) i realització de simulacres. Realitzar les revisions periòdiques dels equips d'extinció i alarma.
- Preparar i coordinar les formacions amb l'SPA
- Elaborar/revisar documentació: pla de prevenció, procediments, instruccions, estàndards, registres, fitxes de riscos... necessàries per al sistema de gestió i per a la millora contínua.
- Donar suport a oficina tècnica / industrialització a l'hora d'adquirir noves màquines/ instal·lacions per a assegurar el compliment dels requisits legals.
- Controlar la documentació per a la coordinació de les activitats empresarials.
- Organitzar les revisions mèdiques de Vigilància de la Salut i fer el seguiment de les aptituds.
- Organitzar, preparar i convocar les reunions del Comitè de Seguretat i Medi Ambient.
- Assessorar i fer costat a la Direcció i Responsables de Departament implicats, sobre la idoneïtat de les mesures preventives establertes.
- Promoure els comportaments segurs i la correcta utilització dels equips de treball i protecció, i fomentar l'interès i cooperació dels treballadors en l'acció preventiva.
- Realitzar la coordinació d'activitats empresarials, conforme al procediment.
Medi Ambient:
- Responsabilitzar-se del sistema de gestió mediambiental, segons EMAS, elaborar documents, control dels registres, planificar les accions preventives/correctors.
- Gestió i control dels residus generats. Elaboració i tramitació de la documentació necessària per a la gestió dels residus. Elaborar i tramitar la documentació exigida per la llei relacionada amb els residus anualment (DARI, DAE, Plans de minimització d'envasos, residus especials, etc.) En el cas que sigui necessari.
- Control dels consums energètics
- Redacció de la Declaració ambiental anual (requisit obligatori per EMAS)
- Formació en els sistemes SGMA a les noves incorporacions
- Realització d'auditories internes i participació en les externes com a responsable del sistema
- Anàlisi i seguiment dels requisits legals mediambientals i de seguretat que són aplicable a l'empresa.
Assessorament amb seguretat industrial, manteniment (compliment legal):
- Control, supervisió i seguiment dels requisits de seguretat industrial de les instal·lacions (AT, BT, AP, RITE, IF, AE, etc.)
- Recollida de dades i indicadors per a la memòria de responsabilitat social corporativa (RSC)
- Renovació/tramitació de les llicències ambientals o bé una altra documentació relacionada amb l'administració, que sigui necessària actualitzar, juntament amb l'enginyeria.
S'OFEREIX
- Contracte indefinit directe per empresa
- Jornada completa
- Ordinador portàtil
- Telèfon