Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Descripción del empleo
Al Grup Mutua dels Enginyers, compartim un propòsit comú: acompanyar, assessorar i donar suport a les persones i empreses mutualistes o clients en cada etapa de la seva trajectòria, tant en l’àmbit personal com professional. Ho fem amb un enfocament especial en el sector de l’enginyeria, els professionals i la tecnologia.
El que realment ens defineix són els nostres valors, que ens inspiren cada dia a oferir un servei d'excel·lència basat en la responsabilitat, la integritat i el compromís amb el benestar dels nostres clients i de la societat. Aquí, cada persona compta i cada acció suma.
Si busques un entorn de treball col·laboratiu, flexible i inclusiu, amb oportunitats de creixement i desenvolupament professional, uneix-te a una entitat amb més de 65 anys d’experiència i forma part d'un equip que marca la diferència!
A la Mútua dels Enginyers, Mutualitat de previsió social que ofereix assegurances personals i d’estalvi per protegir les persones de les principals contingències, del Grup La Mútua dels Enginyers busquem incorporar una persona pel nostre equip comercial d’atenció al client. Volem sumar talent que ens ajudi a oferir una experiència excel·lent als mutualistes i contribuir a la difusió i promoció dels nostres productes asseguradors i d’estalvi.
Quines seran les teves funcions:
* Gestionar consultes, tràmits administratius i processos relacionats amb l’atenció als mutualistes.
* Atendre i assessorar els mutualistes sobre els nostres productes i serveis asseguradors i financers.
* Identificar oportunitats de venda i promoure productes i serveis que responguin a les necessitats dels mutualistes.
* Col·laborar amb altres departaments per garantir una experiència òptima dels mutualistes.
* Identificar oportunitats de millora en l’atenció i els processos.
Requisitos mínimos
* Preferiblement grau universitari.
* Nivell II en Distribució d'Assegurances.
* Experiència prèvia en atenció al client o vendes del sector assegurador o financer.
* Domini del català i del castellà, tant oral com escrit.
* Competències digitals: coneixement d'eines ofimàtiques i de gestió de clients.
* Valorable coneixement de noves tecnologies.
Competències:
* Treball en equip.
* Negociació
* Orientació al client, a la qualitat i als resultats.
* Capacitat de comunicació efectiva i empatia.
* Capacitat de resolució de problemes i gestió de conflictes.
* Integritat i compromís amb els valors de la mutualitat.
Beneficis i avantatges:
* Contracte indefinit.
* Formació continuada a càrrec
Inscribirme a esta oferta