Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Al Grup Mutua dels Enginyers, compartim un propòsit comú: acompanyar, assessorar i donar suport a les persones i empreses mutualistes o clients en cada etapa de la seva trajectòria, tant en l’àmbit personal com professional. Ho fem amb un enfocament especial en el sector de l’enginyeria, els professionals i la tecnologia.
El que realment ens defineix són els nostres valors, que ens inspiren cada dia a oferir un servei d'excel·lència basat en la responsabilitat, la integritat i el compromís amb el benestar dels nostres clients i de la societat. Aquí, cada persona compta i cada acció suma.
Si busques un entorn de treball col·laboratiu, flexible i inclusiu, amb oportunitats de creixement i desenvolupament professional, uneix-te a una entitat amb més de 65 anys d’experiència i forma part d'un equip que marca la diferència!
A la Mútua dels Enginyers, Mutualitat de previsió social que ofereix assegurances personals i d’estalvi per protegir les persones de les principals contingències, del Grup La Mútua dels Enginyers busquem incorporar una persona per al departament d’administració i atenció al client. Les seves principals responsabilitats inclouran la gestió de reclamacions i acords de recobrament de rebuts impagats, així com l’atenció a les sol·licituds dels clients. A més, s’encarregarà de la tramitació administrativa de les assegurances comercialitzades i dels requeriments associats.
Quines seran les teves funcions:
* Reclamació de rebuts i acords de pagament
* Tasques administratives relacionades amb la gestió d’assegurances
* Actualització d’informació de clients als sistemes informàtics
* Atenció al client:
* Atendre les consultes i sol·licituds dels clients i proporcionar informació detallada i personalitzada sobre productes, rebuts, dades o serveis
* Identificar oportunitats per oferir productes addicionals o solucions adaptades a les necessitats del client.
* Recopilar comentaris de clients per identificar àrees de millora o constatar punts forts de l’entitat.
* Suport web: resolució de dubtes clients
Requisitos mínimos
* Grau mig o superior en administració i finances.
* Valorable formació addicional en àrees relacionades amb l’atenció al client, administració, comunicació i negociació.
* Nivell II en formació de distribució d'assegurances.
* Experiència en gestió d’assegurances preferiblement en atenció al client.
Idiomes: Domini del català i castellà, parlat i escrit.
Habilitats tècniques:
* Experiència en l'ús d'eines ofimàtiques, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
* Coneixement de sistemes de gestió de client (CRM) i plataformes de comunicació digital.
* Capacitat per registrar i processar dades amb atenció al detall i rigor.
* Familiaritat amb processos de facturació, control de morositat i gestió de cobraments.
Competèn
Inscribirme a esta oferta