Anunciado Hace 5d 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
5
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Al Grup Mutua dels Enginyers, compartim un propòsit comú: acompanyar, assessorar i donar suport a les persones i empreses mutualistes o clients en cada etapa de la seva trajectòria, tant en l’àmbit personal com professional. Ho fem amb un enfocament especial en el sector de l’enginyeria, els professionals i la tecnologia.

El que realment ens defineix són els nostres valors, que ens inspiren cada dia a oferir un servei d'excel·lència basat en la responsabilitat, la integritat i el compromís amb el benestar dels nostres clients i de la societat. Aquí, cada persona compta i cada acció suma.

Si busques un entorn de treball col·laboratiu, flexible i inclusiu, amb oportunitats de creixement i desenvolupament professional, uneix-te a una entitat amb més de 65 anys d’experiència i forma part d'un equip que marca la diferència!

A la Mútua dels Enginyers, Mutualitat de previsió social que ofereix assegurances personals i d’estalvi per protegir les persones de les principals contingències, del Grup La Mútua dels Enginyers busquem incorporar una persona per al departament d’administració i atenció al client. Les seves principals responsabilitats inclouran la gestió de reclamacions i acords de recobrament de rebuts impagats, així com l’atenció a les sol·licituds dels clients. A més, s’encarregarà de la tramitació administrativa de les assegurances comercialitzades i dels requeriments associats.

Quines seran les teves funcions:

* Reclamació de rebuts i acords de pagament
* Tasques administratives relacionades amb la gestió d’assegurances
* Actualització d’informació de clients als sistemes informàtics
* Atenció al client:
* Atendre les consultes i sol·licituds dels clients i proporcionar informació detallada i personalitzada sobre productes, rebuts, dades o serveis
* Identificar oportunitats per oferir productes addicionals o solucions adaptades a les necessitats del client.
* Recopilar comentaris de clients per identificar àrees de millora o constatar punts forts de l’entitat.


* Suport web: resolució de dubtes clients

Requisitos mínimos

* Grau mig o superior en administració i finances.
* Valorable formació addicional en àrees relacionades amb l’atenció al client, administració, comunicació i negociació.
* Nivell II en formació de distribució d'assegurances.
* Experiència en gestió d’assegurances preferiblement en atenció al client.


Idiomes: Domini del català i castellà, parlat i escrit.

Habilitats tècniques:

* Experiència en l'ús d'eines ofimàtiques, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
* Coneixement de sistemes de gestió de client (CRM) i plataformes de comunicació digital.
* Capacitat per registrar i processar dades amb atenció al detall i rigor.
* Familiaritat amb processos de facturació, control de morositat i gestió de cobraments.


Competèn

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Administrativo de Contratación RRHH (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Administrativo/a correduría de seguros
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Administratiu/iva - Àrea de Contractació i Gestió Administrativo/a
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 4h
Administrativo/a Financiero/a
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
Administrativo Comercial (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Administrativo/a gestión documental
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Más empleos en FM: Mutua Enginyers
Gestió Administrativa i Atenció al Client
FM: Mutua Enginyers
Barcelona, Barcelona
Hace 5d
Assessor/a Comercial Corredoria d'Assegurances
FM: Mutua Enginyers
Barcelona, Barcelona
19 de febrero