Anunciado Hace 2h 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
30.000€ - 31.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Bachillerato
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Descripción del empleo
Estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari, ubicada en l’esquerra de l’eixample en Barcelona.

¿QUÈ S' OFEREIX?

* Tipus de contracte: Interinitat fins a la cobertura definitiva.
* Jornada completa de 37,5 hores setmanals amb horari especial segons necessitats de servei.
* Jornada intensiva de juny a setembre, Nadal i Setmana Santa.
* Horari habitual de 8 a 15 h i una tarda setmanal.
* Flexibilitat horària i teletreball: 2-3 dies per setmana.

* Retribució: 30.132,13 € bruts anuals més variable per objectius.

* Beneficis addicionals: 50 hores d’assumptes propis i formació dins de la jornada laboral.



¿QUINES FUNCIONS REALITZARÀS?

* Atenció de visites i gestió de reunions.
* Gestió d’agenda i correu electrònic de l’àrea de direcció.
* Organització de viatges, jornades i esdeveniments.
* Seguiment i control de despeses de direcció per assegurar l’ajust al pressupost.
* Convocatòria i preparació de reunions, incloent-hi la gestió de sales i documentació.
* Suport en l’elaboració de documents i organització de tallers.
* Col·laboració en projectes i activitats d’acord amb els objectius establerts.


Altres particularitats del procés:

A causa de la naturalesa pública de l'entitat contractant, el procés de selecció comptarà amb fases addicionals després de l'entrevista inicial. En aquestes etapes es durà a terme una valoració detallada dels mèrits dels candidats. Es tindran en compte els títols i certificacions aportats, així com la rellevància i durada de l'experiència en funcions relacionades amb el lloc. Aquest procés d'avaluació busca assegurar els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, garantint una selecció transparent i justa conforme a la normativa vigent per a entitats públiques.

Fases del procés de selecció de 2 a 3 mesos (incorporació al gener/febrer 2025):

1a fase: verificació del compliment dels requisits

2a fase: valoració de mèrits a partir del currículum acreditat

3a fase: prova pràctica

4a fase: entrevista personal final amb l'entitat.

Requisitos mínimos

* Formació acadèmica: Títol de batxillerat, cicle formatiu de grau superior o FP2.
* Formació complementària relacionada amb el lloc de treball que es tindrà en compte per la valoració dels mèrits del currículum, com per exemple: diplomatura, grau, postgrau o màster relacionats o cursos en secretariat, protocol, relacions públiques, administració d’agenda, ofimàtica, etc.
* Idiomes: Català (nivell C1) i anglès (nivell C1).

* Experiència mínima: 2 anys en tasques relacionades.

Conocimientos necesarios
secretariado
Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública
AVANSEL SELECCIÓN
Barcelona, Barcelona
Hace 2h
Executive Assistant de CEO con Inglés C2- Multinacional (Bcn)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
31 de octubre
Executive Assistant a CEO y ventas con inglés - Badalona
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
29 de octubre
Secretaria de dirección/Office Manager (TEMPORAL 1año)- Bcn
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
26 de octubre
Personal Assistant con Inglés C1 y catalan- PHARMA en Bcn
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
24 de agosto
Secretaria Despacho Abogados Ingles B2 y catalan-Bcn
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
6 de agosto
Más empleos en AVANSEL SELECCIÓN
Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública
AVANSEL SELECCIÓN
Barcelona, Barcelona
Hace 2h
Comercial Talleres-Recambios (Asturias Oriental)
AVANSEL SELECCIÓN
Oviedo, Asturias
Hace 4h
Jefe de Obra - Constructora
AVANSEL SELECCIÓN
Córdoba, Córdoba
Hace 7h