Anunciado 27 de diciembre
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip!



Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.



A Doble Via estem buscant un/a tècnic/a de gestió de concerts i licitacions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’àrea i caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.



Les funcions principals seran:


  • Elaboració i presentació de la documentació per a la consecució d’acreditacions de gestió de serveis del Departament de drets socials i el Departament de feminismes amb el suport de la direcció d'Àrea.

  • Revisió de la cartera de serveis per tal de fer una prospecció de nous serveis a prestar i susceptibles d’acreditació amb el vistiplau de la direcció.

  • Elaboració de projectes per a les provisions de servei que es convoquin i millora dels projectes actuals presentats a provisions anteriors.

  • Cerca d’equipaments on ubicar els serveis de la provisió i gestió de l’acondicionament dels mateixos un cop atorgat el servei (obres, mobiliari, materials, etc.).

  • Suport en la recerca d’equips pels serveis de nova obertura.

  • Elaborar amb el responsable de qualitat i el suport de la directora d'Àrea el procediment i processos de qualitat dels nous serveis.

  • Elaboració de projectes tècnics i altra documentació necessària per a licitacions.

  • Recerca de licitacions alineades amb els objectius de l'Àrea.

  • Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.

  • Seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.). Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.

  • Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).

  • Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).

  • Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica. Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin. Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per àrees.


Requisits:


  • Grau en Ciències Socials i/o Ciències de l'Educació (Educació Social, Pedagogia, Treball Social, Sociologia, Antropologia o Psicopedagogia).

  • Formacions d’especialització en l’àmbit de vulnerabilitat social, i/o en l’àmbit de les violències masclistes, el gènere i els feminismes.

  • Experiència mínima de 2 anys en processos d’obertura de nous serveis, elaboració de projectes i propostes tècniques i processos de qualitat.

  • Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.

  • Nivell C de català.


Oferim:


  • 30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.

  • Possibilitats d'1 dia de teletreball.

  • Contracte indefinit.

  • SBA: 24.677,80 € a jornada completa.



Requisitos mínimos

Requisits tècnics:


  • Grau en Ciències Socials i/o Ciències de l'Educació (Educació Social, Pedagogia, Treball Social, Sociologia, Antropologia o Psicopedagogia).

  • Experiència mínima de 2 anys en posicions similars.

  • Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.

  • Nivell C de català.


Es valorarà:


  • Experiència en gestió de licitacions i subvencions.

  • Formació en l’àmbit de vulnerabilitat social, i/o en l’àmbit de les violències masclistes, el gènere i els feminismes.

  • Experiència en processos d’obertura de nous serveis, elaboració de projectes i propostes tècniques i processos de qualitat.

  • Carnet de conduir i vehicle propi.


Competències:


  • Autonomia i proactivitat.

  • Gestió de l'estrès.

  • Planificació i organització.

  • Iniciativa i impuls.

  • Treball en equip.

  • Habilitats de comunicació.

  • Empatia i assertivitat.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

RESPONSABLE DE PLANTA
IMAN TEMPORING
Granollers, Barcelona
Hace 13h
Técnico/a de planificación de oficina técnica
Etalentum
Granollers, Barcelona
Hace 1d
Encarregat/da de fàbrica
Etalentum
Granollers, Barcelona
Hace 2d
Adjunto/a Oficina Técnica
Etalentum
Granollers, Barcelona
Hace 6d
Tècnic/a de gestió concerts i licitacions a Granollers
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Granollers, Barcelona
27 de diciembre
JEFE/A DE PLANTA
Marlex
Granollers, Barcelona
23 de diciembre
Más empleos en Doble Vía Serveis Socioeducatius
Tècnic/a de licitacions i subvencions a Sant Cugat
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Hace 1d
Tècnic/a de formació
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
27 de diciembre
Coordinador/a de cuina de col.lectivitats
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
27 de diciembre