Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.
A Doble Via estem buscant un/a tècnic/a de gestió de licitacions i subvencions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’àrea i caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
Les funcions principals seran:
- Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
- Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).
- Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, les persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte. Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats/des.
- A demanda de cada àrea, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció de cada àrea, qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte).
- Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.). Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.
- Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu i reportar a la Responsable d’Administració de Clients, la recepció de pressupostos i contractes aprovats.
- Cobrir l’assistència a obertures de pliques, a demanda de l'àrea.
- Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
- Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....).
- Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
- Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat.
- Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica. Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin. Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per àrees.
Requisits:
- Grau en administració d'empreses i molt valorable formació complementària en l'àmbit social.
- Formació en Pedagogia o Sociologia.
- Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions.
- Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel (taules dinàmiques).
- Nivell C de català.
Oferim:
- 20h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
- Possibilitats d'1 dia de teletreball.
- Contracte indefinit.
- SBA: 24.677,80 € a jornada completa.
Requisitos mínimos
Requisits tècnics:
- Grau en administració d'empreses i molt valorable formació complementària en l'àmbit social.
- Formació en Pedagogia o Sociologia.
- Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions.
- Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel (taules dinàmiques).
- Nivell C de català.
Es valorarà:
- Experiència en gestió de licitacions i subvencions.
- Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat i/o en documentar processos i instruccions de gestió.
- Experiència i formació en economia social i solidaria, especialment en cooperatives.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
Competències:
- Autonomia i proactivitat.
- Gestió de l'estrès.
- Planificació i organització.
- Iniciativa i impuls.
- Treball en equip.
- Habilitats de comunicació.
- Empatia i assertivitat.
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Tècnic/a de licitacions i subvencions a Sant Cugat
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Machine Learning Engineer - Prácticas media jornada
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Sales Specialist | SAP SD Specialist | SAP SD Key User
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Técnico/a SAT Júnior - Equipos Médicos (ESTABLE)
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Electronic Engineer - Industrialización
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Más empleos en Doble Vía Serveis Socioeducatius
Tècnic/a de licitacions i subvencions a Sant Cugat
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Coordinador/a de cuina de col.lectivitats
Doble Vía Serveis Socioeducatius
Sant Cugat del Vallès, Barcelona