Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
A Mimasa ens dediquem a dissenyar i fabricar solucions innovadores per a la neteja i higiene industrial. La nostra missió és proporcionar als nostres clients equips d'alta qualitat que compleixin amb els estàndards més exigents. Pots conèixer més sobre nosaltres a www.mimasa.com.
Tens experiència en atenció al client? Busques un entorn dinàmic on puguis créixer professionalment? Si ets una persona organitzada, amb un nivell alt d'anglès i et motiva oferir un servei excel·lent, aquesta oportunitat és per a tu!
Quines seran les teves funcions?
- Atenció al client i assessorament tècnic
- Gestionar sol·licituds de clients (recanvis, terminis, reclamacions, incidències).
- Assegurar una atenció personalitzada, des de la recepció de la incidència fins a la seva resolució.
- Gestió administrativa i suport al departament SAT
- Preparació d’ofertes i comandes i revisió de les intervencions realitzades.
- Gestió logística i viatges tècnics
- Organització del transport nacional i internacional de recanvis i components.
- Coordinació dels viatges dels tècnics (reserves d’hotels, transport, pàrquing, etc.).
- Gestió de la documentació per a l'accés dels tècnics a les instal·lacions dels clients.
Què t’oferim?
- Contracte estable i oportunitats de creixement dins d’una empresa en expansió.
- Horari:
- De dilluns a dijous: 8:00 a 17:00 h
- Divendres: 8:00 a 14:00 h
Requisitos mínimos
Què busquem en tu?
- Formació:
- CFGM o CFGS en Gestió Administrativa, Comerç Internacional o similar. O experiència en posició semblant. També valorem molt positivament formació tècnica elèctrica.
- Coneixements i experiència valorada
- Experiència en atenció al client, preferiblement en entorns tècnics o industrials.
- Bon domini d’anglès (imprescindible).
- Habilitats informàtiques i domini d’eines de gestió empresarial
- Competències requerides:
- Capacitat d'organització i planificació.
- Atenció al detall i rigor administratiu.
- Habilitats comunicatives i orientació al client.
- Proactivitat i resolució de problemes
Inscriu-te ara i forma part de l’equip Mimasa!
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
ADMINISTRATIU/VA DE SERVEI
Más empleos en Commonsense RRHH
Riudellots de la Selva, Girona
RESPONSABLE OFICINA TÈCNICA
RESPONSABLE CUSTOMER SERVICE
Riudellots de la Selva, Girona