Anunciado Hace 10h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Descripció del lloc de treball:


Busquem un/a Fiscalista amb experiència per incorporar-se al nostre equip a Girona. La persona seleccionada serà responsable de la gestió integral de temes fiscals dels nostres clients, garantint el compliment de la normativa vigent i oferint un assessorament personalitzat i de qualitat.


Requisits:


  • Formació en Dret, Economia, ADE o similar.

  • Experiència prèvia demostrable en l’àmbit fiscal (mínim 3-5 anys).

  • Coneixements sòlids de normativa fiscal i tributària, especialment en l’àmbit empresarial.

  • Domini de la preparació i presentació d’impostos (IVA, IRPF, Societats, etc.).

  • Capacitat per analitzar i interpretar normativa fiscal i trobar solucions eficaces per a cada client.

  • Habilitats de comunicació i tracte amb el client.

  • Capacitat d'organització i treball en equip.

  • Es valorarà el coneixement de programes de gestió fiscal.

Funcions principals:


  • Assessorament fiscal integral a clients individuals i empresarials.

  • Planificació fiscal i optimització de recursos.

  • Preparació i presentació de declaracions tributàries.

  • Resolució de consultes fiscals i comunicació amb l'Administració Tributària.

  • Suport en processos d’auditoria fiscal i inspeccions tributàries.

  • Mantenir-se actualitzat/da en normativa fiscal i garantir el seu correcte compliment.

Oferim:


  • Incorporació a una assessoria de referència a Girona amb un ambient de treball professional i col·laboratiu.

  • Contracte estable i retribució competitiva segons experiència i perfil del candidat/a.

  • Formació contínua per estar al dia amb els canvis legislatius.

  • Horari flexible i possibilitat de conciliació laboral i personal.

Si ets una persona proactiva, amb experiència en l’àmbit fiscal i ganes de créixer professionalment, inscriu-te i uneix-te al nostre equip!




Requisitos mínimos

Què busquem?



  • Professional amb sòlida experiència en el món laboral de la mà d’una assessoria

  • Molt valorable experiència i coneixements en gestió i assessoramen fiscal en empreses de l’administració pública.

  • Formació Superior a nivell de Dret o similar

  • Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l’àrea fiscal i del contacte amb el client i amb capacitat de trobar la millor solució pels nostres clients.

  • Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.

  • Busquem un/a professional amb inquietud i ganes per estar informat/ada de les novetats en la temàtica laboral.

  • Imprescindible domini del paquet office especialment de l’excel.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

ASSESSOR/A FISCAL
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 10h
Administrativo/a contable
Adecco
Girona, Girona
24 de diciembre
Comptable senior - Controller
Mystery Project
Girona, Girona
11 de diciembre
INSCRIU-TE a la nostra BORSA de TREBALL i troba feina!
SERVICEJOBS
Girona, Girona
12 de mayo
Más empleos en Commonsense RRHH
PROGRAMADOR/A
Commonsense RRHH
Barcelona, Barcelona
Hace 7h
TÈCNIC/A COMUNICACIÓ GABINET MÈDIC (freelance)
Commonsense RRHH
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
RESPONSABLE QUALITAT I MEDI AMBIENT
Commonsense RRHH
Girona, Girona
Hace 10h