Ordenar ofertas por:
Provincia:
Girona(15)
A Coruña(6)
Albacete(2)
Alicante(14)
Almeria(4)
Andorra(1)
Asturias(6)
Badajoz(2)
Barcelona(167)
Bizkaia(8)
Burgos(2)
Caceres(3)
Cádiz(6)
Cantabria(1)
Castellón(2)
Ceuta(1)
Ciudad Real(2)
Córdoba(2)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(8)
Granada(4)
Guadalajara(4)
Huelva(2)
Huesca(4)
Illes Balears(4)
Jaén(2)
Las Palmas(7)
León(1)
Lleida(8)
Madrid(194)
Málaga(12)
Murcia(7)
Navarra(4)
Pontevedra(2)
Salamanca(1)
Santa Cruz de Tenerife(3)
Sevilla(6)
Sin especificar(17)
Tarragona(3)
Toledo(1)
València(15)
Valladolid(2)
Zamora(1)
Zaragoza(11)
Mostrar
más
menos
Población:
Aiguaviva(3)
Amer(3)
Anglès(4)
Arbúcies(5)
Argelaguer(5)
Banyoles(18)
Besalú(2)
Bisbal d'Empordà (La)(3)
Blanes(8)
Breda(1)
Caldes de Malavella(2)
Campllong(1)
Cassà de la Selva(14)
Castell-Platja d'Aro(8)
Castelló d'Empúries(7)
Celrà(3)
Cornellà del Terri(7)
Escala (L')(8)
Far d'Empordà (El)(2)
Figueres(36)
Flaçà(1)
Fontanals de Cerdanya(1)
Fornells de la Selva(2)
Gerona(5)
Girona(166)
Hostalric(9)
Jonquera (La)(6)
Llagostera(3)
Llançà(1)
Lloret de Mar(3)
Maçanet de la Selva(10)
Massanes(2)
Olot(56)
Palafrugell(3)
Palamós(5)
Palol de Revardit(1)
Pals(1)
Peralada(1)
Puigcerdà(3)
Ribes de Freser(3)
Riells i Viabrea(5)
Ripoll(8)
Riudarenes(4)
Riudellots de la Selva(18)
Roses(2)
Salt(11)
Sant Climent Sescebes(1)
Sant Feliu de Buixalleu(2)
Sant Feliu de Guíxols(3)
Sant Gregori(2)
Sant Hilari Sacalm(3)
Sant Jaume de Llierca(6)
Sant Joan les Fonts(1)
Sant Julià del Llor i Bonmatí(13)
Sant Pere Pescador(2)
Santa Coloma de Farners(3)
Santa Pau(1)
Sarrià de Ter(2)
Saus, Camallera i Llampaies(2)
Sils(9)
Torroella de Montgrí(3)
Vall de Bianya (La)(1)
Ventalló(1)
Vilablareix(8)
Vilafant(1)
Vilamalla(8)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(35)
Atención a clientes(35)
Calidad, producción, I+D(37)
Comercial y ventas(39)
Compras, logística y almacén(47)
Diseño y artes gráficas(1)
Educación y formación(4)
Informática y telecomunicaciones(11)
Ingenieros y técnicos(48)
Inmobiliario y construcción(15)
Legal(1)
Marketing y comunicación(12)
Otras actividades(39)
Otros(174)
Profesiones y oficios(10)
Recursos humanos(13)
Sanidad y salud(11)
Sector Farmacéutico(1)
Turismo y restauración(9)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(1)
Ciclo Formativo Grado Superior(1)
Diplomado(1)
Educación Secundaria Obligatoria(2)
Formación Profesional Grado Medio(1)
Formación Profesional Grado Superior(6)
Grado(2)
Sin especificar(21)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(31)
Intensiva - Mañana(1)
Sin especificar(3)
Tipo de contrato:
De duración determinada(2)
Indefinido(28)
Otros contratos(2)
Sin especificar(3)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Girona

Ofertas de empleo en Girona de Administración empresas

16 ofertas de trabajo en Girona  de Administración empresas


Assessor/a Fiscal Sénior
Per a important despatx multidisciplinari, situat a la comarca del Gironès, seleccionem a un/a assessor/a fiscal. En dependència directa de direcció, la seva missió serà la d'assessorar els clients en totes les qüestions fiscals.

Les seves principals funcions són:
- Assessorament i gestió a clients.
- Planificació fiscal.
- Elaboració i presentació d'impostos (IS, IVA, IRPF...).
- Contestar i gestionar requeriments d'Hisenda.
- Assessorament fiscal i anàlisi financera.
- Contacte i gestions amb les institucions públiques (AEAT, Registre Mercantil).

Es requereix:
- Habilitats comunicatives, do de gent i capacitat d'organització i autonomia.
- Persona habituada a treballar amb programes de gestió fiscal.
- Persones flexibles i resolutives.

S'ofereix:
- Projecte laboral estable amb projecció i creixement professional.
- Salari competent segons la vàlua i experiència de la persona.
- Bon ambient laboral.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
contable
¿Estas buscant un nou repte professional? ¿Tens experiència com a Comptable? Si la resposta és sí, aquesta oferta és per a tu!Des d'Adecco Girona estem cercant a un/a Comptable, per una important empresa consolidada del sector del metall, a Fornells de la Selva. Busquem una persona amb una llarga trajectòria dins el món de la comptabilitat, ja que treballa mà a mà amb gerència.Les teves funcions seràn:Fer la facturació de l'empresa.Fer la comptabilitat analítica.Realitzar la presentació d'impostos.Fer els anàlisis de comptes de resultats i indicadors.Portar la revisió dels controls horaris.Donar seguiment i control de documentació PRL.S'ofereix:- Contractació directa per empresa.- Incorporació immediata.- Jornada completa, de dilluns a divendres: 9-14h i de 15-18h.- Salari 30k SBA, en 14 pagues.Salario variableRequisitos- Busquem una persona amb actitud positiva, proactiva, resolutiva, autònoma i lleial.- Mínim de 4 anys d'experiència treballant en comptabilitat.- Domini del programa SAGE 200.- Valorable: experiència amb Sistema Immediat d'Informació (SII)- Valorable: experiència en gestió de documentació PRL, de sector metall/construcció- Valorable francésT'estem esperant!
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 30.000€ bruto/año
contable
Comptable senior - Controller

El nostre client, empresa industrial de la zona de Celrà, pertanyent a una important multinacional, necessita reforçar l'equip amb un/a professional que, en dependència directa de la Direcció Financera assumeixi principalment les següents funcions:

Tancaments comptables mensuals:

  • Preparació i revisió dels tancaments comptables per garantir el compliment dels terminis establerts per la matriu del grup.
  • Elaboració i enviament d'informes financers consolidats a la casa matriu.

Gestió fiscal:

  • Preparació i presentació d’impostos periòdics (IVA, IRPF, etc.).
  • Coordinació amb assessories externes i adaptació a la normativa fiscal local.

Tasques comptables específiques:

  • Càlcul de provisions mensuals i anuals (despeses, riscos, ajustos per depreciació, etc.).
  • Gestió d’altes, baixes i amortitzacions d’actius fixos en el sistema ERP.
  • Conciliacions de comptes comptables i anàlisi d’informació financera per garantir-ne la fiabilitat.
  • Revisió i validació d’apunts comptables i ajustos necessaris en finalitzar cada període.

Gestió de projectes:

  • Suport en la implementació de projectes relacionats amb bases de dades financeres o integració de nous negocis.
  • Col·laboració amb altres departaments en projectes d’automatització i optimització de processos financers.

Control i supervisió de dades:

  • Revisió i anàlisi dels registres comptables i assegurament de la seva exactitud.
  • Creació i manteniment de dashboards en Excel o eines similars per al seguiment financer.

OFERIM:

  • Incorporació indefinida i totalment estable en multinacional líder en el seu sector; filial amb tarannà Gironí, líder de les filials.
  • Horari flexible.
  • Format híbrid, possibilitats de teletreball parcial
  • Formació continua a càrrec de l'empresa en noves eines, legislacions, etc...
  • Molt bon ambient de treball
  • Interessant retribució

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
contable

Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa metal·lúrgica consolidada situada a Cornellà del Terri, que actualment i degut al seu creixement necessita incorporar un/a CONTROLLER INDUSTRIAL per incorporar-se a l’organització.

Quina seria la teva missió a l’empresa?

En dependència de gerència, la persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme les següents tasques:

  • Faràs el càlcul i l’anàlisi dels costos de producció
  • Elaboraràs els informes amb les KPIs dels costos i processos industrials
  • Col·laboraràs amb el departament d’enginyeria per optimitzar els processos productius
  • Faràs el seguiment de les desviacions i proposaràs plans de millora
  • Col·laboraràs amb el departament de prevenda per categoritzar i analitzar les dades de producció

Què s’ofereix?

  • Contracte indefinit i projecte de creixement professional
  • Formació continuada a càrrec de l’empresa
  • Treballar en una empresa consolidada en el sector
  • Possibilitat de desenvolupar un rol dinàmic i estratègic
  • Jornada completa i flexible de dilluns a divendres
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Administratiu/va de Comunitats
Tens experiència en la gestió de comunitats i estàs familiaritzat amb el sector de la Inmobiliaria? Et consideres una persona organitzada i proactiva i alhora et trobes amb ganes dassumir un nou repte professional? Si és així, continua llegint, aquesta podria ser una bona oportunitat per a tu!Des dAdecco Selecció, precisem incorporar a un/a Administratiu/va de comunitats per una important Assessoria situada a la ciutat de Girona amb més de 50 anys líder en el sector. Quines seran les teves funcions?Vetllar pel bon funcionament de les finques, instal·lacions i serveis.Preparar i executar les juntes ordinàries i extraordinàries de veïns, proposant pressupostos i mitjans.Atendre la conservació de les finques, donant immediat compte a President i propietaris.Executar els acords adoptats en matèria d'obres i gestionar els pagaments. Requisits:-Experiència prèvia realitzant funcions similars al voltant de 3-5 anys.-Formació- CFGS en Administració, Administració de Finques o similars.Idiomes: Català i Castellà.-Domini del paquet Office. Sofereix:-Contracte directament per empresa i indefinit.-Horari: 8h-9h a 18h-19h I els divendres de 8h a 14:30h-Salari: 25.000€ B.A. + un incentiu a pactar per reunió de comunitat feta.Testem esperant!
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 25.000€ bruto/año
administrativo
T'has format en Dret, Economia, Administració d'Empreses, Comptabilitat i Finances o similar? T'agradaria enfocar la teva carrera professional en fiscalitat i comptabilitat? Estàs buscant un projecte professional estable i amb perspectiva de futur?Si és així, aquesta oferta t'interessa!El nostre client, una assessoria d'empreses amb 15 anys d'experiència ubicada a Figueres, enfocats en apropar els serveis d'assessorament als clients, tant per persones físiques, empreses privades, públiques i corporacions locals, busca incorporar a un/a ASSESSOR/A FISCAL I COMPTABLE al seu equip d'assessors.Les teves funcions seran:-Assessorament i consultoria fiscal i comptable a un target de clients concret.-Tramitació dels impostos.-Gestió íntegra d'una cartera d'entre 40 i 50 clients.-Gestió dels impostos com els mòduls d'IVA i IRPF.Si tot això t'encaixa... no dubtis en inscriure't! Ens posarem en contacte amb tú.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 24.000€ bruto/año
contable
Tens experiència en comptabilitat i en tasques administratives? T'agradaria desenvolupar-te laboralment en aquest sector?Si és així, aquesta oferta és per a tu!Una empresa ubicada a Figueres busca incorporar un/a Administratiu/va Comptable.Les teves tasques seran:- Realitzar el registre comptable diari.- Conciliació bancària i seguiment dels saldos pendents de conciliar.- Supervisar els comptes per pagar i realitzar un seguiment dels saldos pendents.- Realitzar la gestió de la facturació.- Encarregar-te de la liquidació i la comptabilització de les despeses de viatges.- Assistir a auditories comptables i fiscals.- Donar suport a RRHH.Requisits:- Formació administrativa.- Mínim 2 anys d'experiència en les tasques descrites.- Valorable experiència en ERP i A3.- Valorable francès.Què oferim?- Contracte estable directament per empresa.- Horari de 8h a 13h i de 14h a 18h; divendres intensiu de 8h a 14hSi creus que encaixes en el perfil que busquem,inscriu-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 25.000€ bruto/año
administrativo, contable
Controller financer

El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.

Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.

FUNCIONS:

Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.

Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.

Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les

Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.

Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.

Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.

Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.

Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
  • Paper protagonista en la organització
  • 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
  • Retribució en funció d'experiència aportada
  • Creixement professional tant fucional com econòmic
  • Bon ambient de treball.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Controller financer

El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la missió d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.

Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.

FUNCIONS:

Gestió Financera i Comptabilitat: Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.

Pressupost i Previsió financera: Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes.

Previsió Tresoreria: Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s’hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les

Anàlisi Financer: Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa.

Informes: Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors . Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.

Compliment i Control Intern: Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats.

Gestió de Riscos: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los.

Lideratge: Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.

OFERIM:

  • Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
  • Paper protagonista en la organització
  • 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
  • Retribució en funció d'experiència aportada
  • Creixement professional tant fucional com econòmic
  • Bon ambient de treball.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Contable - Apartamentos Turísticos
Estamos buscando un o una Contable - Apartamentos Turísticos, para empresa dedicada al alquiler vacacional con un importante componente tecnológico, ubicada en Ampuriabrava (Girona) ¿QUÉ SE OFRECE? * Salario entre 26.000 y 32.000 euros brutos anuales (en función de la experiencia aportada por el candidato/a) * Horario: de L a V con Flexibilidad horaria * Teletrabajo * Contrato indefinido a jornada completa ¿QUÉ FUNCIONES REALIZARÁS? * Contabilización general en todos sus aspectos de la actividad (ciclo contable completo) * Contabilización de facturas mensuales (gastos e ingresos) * Preparación de documentación y presentación de impuestos * Contacto con asesoría externa * Conciliaciones bancarias y control tesorería * Control de presupuesto y análisis de costes * Gestiones administrativas con la Generalitat (solicitud de licencias, trámites, etc.).
Jornada completa
Contrato indefinido
26.000€ - 32.000€ bruto/año
administrativo, contable
Comercial d'oficina (assegurances)

Per reconeguda agència d'entitat financera de primer nivell, necessitem reforçar l'equip amb una persona que en dependència directa del Cap d'oficina, es faci càrrec de l'atenció al client, assessorament en matèria financera i asseguradora, etc...

Oferim total estabilitat laboral, sou fixe + incentius, bon ambient de feina, etc... i sobretot, el renom d'una més que reconeguda entitat financera nacional i internacional.

Horari partit matí/tarda de dilluns a divendres.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
comercial, inmobiliario
Empleat d'agència bancaria

Per reconeguda agència d'entitat financera de primer nivell, necessitem reforçar l'equip amb una persona que en dependència directa del Cap d'oficina, es faci càrrec de l'atenció al client, assessorament en matèria financera i asseguradora, etc...

Oferim total estabilitat laboral, sou fixe + incentius, bon ambient de feina, etc... i sobretot, el renom d'una més que reconeguda entitat financera nacional i internacional.

Horari partit matí/tarda de dilluns a divendres.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
atencion-cliente
Empleat d'agència bancaria

Per reconeguda agència d'entitat financera de primer nivell, necessitem reforçar l'equip amb una persona que en dependència directa del Cap d'oficina, es faci càrrec de l'atenció al client, assessorament en matèria financera i asseguradora, etc...

Oferim total estabilitat laboral, sou fixe + incentius, bon ambient de feina, etc... i sobretot, el renom d'una més que reconeguda entitat financera nacional i internacional.

Horari partit matí/tarda de dilluns a divendres.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
atencion-cliente
Procés comptable i fiscal complert d'una cartera de clients establerta, des d'autònoms a societats mercantil. Confecció de impostos trimestrals, resums anuals. Declaració de rentes i impost de societats. Comptes anuals i llibres comptables.
Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 27.000€ bruto/año
contable
Controller Financiero en Llagostera (Girona)
  • Empresa Mediana en pleno crecimiento
  • Empresa ubicada en Girona

Empresa mediana en pleno crecimiento ubicada cerca de Girona (15 min)



  • Supervisar la contabilidad y coordinar los cierres mensuales, realizando un reporting mensual a la Dirección Financiera y al Consejo de Administración
  • Supervisión de los gastos del departamento Financiero
  • Realización y actualización del escandallo de costes en sistema vigente en la compañía, en coordinación con la Dirección General
  • Responsable de las herramientas necesarias para el control de costes junto con el Controller Industrial.
  • Responsable de mantener permanentemente actualizado los escandallos de costes de todas las secciones junto al Controller Industrial.
  • Control y seguimiento del gasto de departamentos, frente al presupuesto anual asignado por departamento, en coordinación con la Dirección General.
  • Supervisar la tesorería de la empresa y hacer seguimiento de Cobros y Pagos.
  • Supervisión tributaria, impuestos y tributos.
  • Gestionar las inversiones y la financiación de la empresa.
  • Controlar el nivel de aseguramiento (crédito y caución) de la compañía.
  • Supervisar la interactuación del personal de sus departamentos con los proveedores /contratas / clientes y/o bancos.
  • Detectar las necesidades de inversiones de todos los departamentos de la empresa,filtrando y proponiendo junto con la Dirección General, el plan anual de inversiones,realizando seguimiento periódico de los mismos y garantizando su cumplimient
  • Participar en el presupuesto anual de la empresa y articular controles que garanticen la detección de posibles desviaciones.
  • Implantación en Expertis del sistema de control de costes.

Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
32.000€ - 38.000€ bruto/año
financiero
Adjunto a Dirección Financiera
  • Grupo de empresas de sector servicios
  • Buena oportunidad de crecimiento profesional

Grupo de empresas de diferentes sectores, principalmente deporte, ocio y turismo. Ubicados en Sils, Girona.



  • Supervisar y coordinar las actividades del departamento contable, asegurando el cumplimiento de las normativas fiscales y contables vigentes.
  • Asistir al Responsable de Administración en la planificación y gestión de los recursos financieros de la empresa.
  • Revisar y validar los estados financieros y reportes contables, garantizando la precisión y veracidad de la información presentada.
  • Implementar y supervisar controles internos para salvaguardar los activos de la empresa y asegurar la integridad de los registros financieros.
  • Coordinar y preparar declaraciones fiscales, asegurando su correcta presentación y cumplimiento en tiempo y forma.
  • Participar en la elaboración y seguimiento del presupuesto anual, analizando desviaciones y proponiendo medidas correctivas.
  • Colaborar en la gestión de auditorías internas y externas, proporcionando la información y documentación necesaria.
  • Asesorar al equipo contable y financiero, proporcionando formación y soporte técnico en materia contable y fiscal.
  • Identificar y proponer mejoras en los procesos administrativos y contables para optimizar la eficiencia operativa del departamento.
  • Mantenerse actualizado sobre cambios en la legislación fiscal y contable, asegurando la adaptación de la empresa a las nuevas normativas.




  • Un entorno de trabajo dinámico y colaborativo.
  • Oportunidades de desarrollo profesional y formación continua.
  • Paquete salarial competitivo
  • Horario Flexible.
  • Formato de teletrabajo 1 día por semana.
  • Paquete de beneficios sociales (Mutua, Gympass, descuentos en sus hoteles y restaurantes).
  • Comedor 100% subvencionado.



Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
32.000€ - 36.000€ bruto/año
financiero
Anterior
Siguiente